Ringsted 16-17/8-08

fint fint - vi passer på dem… MEN hør nu

al respekt for at der er mange stamtavler der bliver lavet… det er fair nok… og hatten af for frivilligheden… kæmpe arbejde - helt sikkert fair nok
og al respekt for at det kan gå galt og at opdrætter kan have indsendt forkerte oplysninger og at sekretæren har haft en kat på tastaturet

men at 2 kuld på 5 og 7 killinger, med seperate fødselsdage har 12 ud af 12 stamtavler forkerte… ?? … fair nok - der kan ske fejl men så kommer anken

hvorfor pokker skal opdrætter igennem helvedes ild for at få det rettet og betale en gang til oveni når det ikke er deres fejl ? og hvorfor vil de ikke indrømme at de har lavet fejlen og rette de enkelte tavler men forlanger at ALLE 12 skal komme SAMTIDIG selv om det er forskellige kuld og kun må komme fra opdrætteren… (de tvinger opdrætter til at tage kontakt til 12 forskellige købere og få alle til at tilbagesende tavlerne) - det er da vildt er det ikke??

når man laver en fejl kan man da i det mindste indrømme det og rette det uden ballade… jeg er jo selv frivillig i det her projekt ligesom mange af jer andre så det kender jeg alt til… men de fejl jeg laver her der får forummet til at kollapse og jeres maskine til at spytte harddisken ud - dem retter jeg da pænt uden at give jer skylden og siger pænt undskyld oveni når jeg kan se det er min fejl…

burde det ikke være rimeligt nok i alle sammenhænge ?? det er da ikke at passe på pigerne at friholde dem for ansvar NÅR de så dummer sig… er det??

Nå men det var slet ikke det tråden handlede om [bigloony] jeg glæder mig i hvert fald meget til at se de af jer der kommer i Ringsted

Når man får stamtavler hjem som opdrætter, så skal man altså lige huske at tjekke dem INDEN de kommer ud til køberne af kattene. Og det må jo så være blevet forglemt i dette tilfælde.

100% enig - selvfølgelig skal man tjekke, men ændrer det på at de skulle have haft en -sorry og så få dem lavet om uden ballade?? uanset om de opdagede det før eller efter de sendte dem ud til køberne ?

fint fint - vi passer på dem… MEN hør nu

al respekt for at der er mange stamtavler der bliver lavet… det er fair nok… og hatten af for frivilligheden… kæmpe arbejde - helt sikkert fair nok
og al respekt for at det kan gå galt og at opdrætter kan have indsendt forkerte oplysninger og at sekretæren har haft en kat på tastaturet

men at 2 kuld på 5 og 7 killinger, med seperate fødselsdage har 12 ud af 12 stamtavler forkerte… ?? … fair nok - der kan ske fejl men så kommer anken

hvorfor pokker skal opdrætter igennem helvedes ild for at få det rettet og betale en gang til oveni når det ikke er deres fejl ? og hvorfor vil de ikke indrømme at de har lavet fejlen og rette de enkelte tavler men forlanger at ALLE 12 skal komme SAMTIDIG selv om det er forskellige kuld og kun må komme fra opdrætteren… (de tvinger opdrætter til at tage kontakt til 12 forskellige købere og få alle til at tilbagesende tavlerne) - det er da vildt er det ikke??

når man laver en fejl kan man da i det mindste indrømme det og rette det uden ballade… jeg er jo selv frivillig i det her projekt ligesom mange af jer andre så det kender jeg alt til… men de fejl jeg laver her der får forummet til at kollapse og jeres maskine til at spytte harddisken ud - dem retter jeg da pænt uden at give jer skylden og siger pænt undskyld oveni når jeg kan se det er min fejl…

burde det ikke være rimeligt nok i alle sammenhænge ?? det er da ikke at passe på pigerne at friholde dem for ansvar NÅR de så dummer sig… er det??

Nå men det var slet ikke det tråden handlede om [bigloony] jeg glæder mig i hvert fald meget til at se de af jer der kommer i Ringsted[/quote:2ddw76lh]

Jeg føler mig helt sikker på, at der er mere i det her end det du beskriver -lyside for sådan fungerer det ikke -shhhh er det stamtavle fører der har lavet fejlsen, så bliver de lavet om uden beregning -høhø men har opdrætter, selv lavet en fejl, kommer de til at betale. -love

Jeg har også meldt til i Ringsted, om søndagen…
Dog tror jeg at den ene jeg har meldt til ikke skal med alligevel, da jeg regner med at hun skal til hankat istedet.

Er det muligt jeg kan melde en anden kat til istedet for hende, selvom det er i en hel anden gruppe/klasse?

Jeg synes godt nok osse at tilmeldingerne starter tidligere og tidligere …Men jeg kan da ikke på nuværende vide om mine katte stadig er i fældning til den tid, og stille med nogle katte i elendig pelskvalitet gider jeg da ikke …Så nu har jeg valget, at tilmelde dem, og hvis de ikke er ‘fit’ trække dem igen …Og sådan noget giver ofte tomme bure, da man oftes træffer den endelige beslutning lige inden tilmeldings-fristen.

De sidste mange udstillinger, er jeg simpelthen kommet for sent med min tilmelding …Osse selvom det har været længe før den annoncerede dato.

jeg kommer begge dage med:
Dk Van Lehmkuhls Don Dean TUV a 63 kl. 12 (et par dage endnu)

[bigloony]
Hey Nu er det altså mig der er klaphatten hmt. stamtavler.
Og ja, vi lavede faktisk ingen fejl. Har jo faktisk et kopi af, det vi sendte afsted da vi søgte dem.
Og ja vi tænkte også hmmm. vi beholder bare dem som er fejl i.
Hvilket var.
Et helt kuld med forkert fødsels dato, en hankat der var blevet til en hunkat.
Et kuld hvor de konsekvens havde lavet fejl i navnene, dem valgte jeg at sige pyt, med og sende med hjem med killingerne. Stor fejl.
For jeg trode jo bare vi kunne uden beregneing får rettet de fejl som var graverende, men nej.
Så blev jeg stædig, da jeg skulle betale 100 kr. pr. rettelse.
Alle stamtavlerne retur, med rettelser.
Igen to tilbage med nu nye fejl. Retur igen igen.
Og nu endelig, alle retur alle rigtige, er sendt til de nye ejere.
Nye stamtavler søgt, igen fejl, en blå pige efter, en crem hankat. hvilket jo genetisk ikke kan lade sig gøre. -engel
Tja det er altså en flovert. At det har kunne smutte igennem, igen har vi søgt stamtavle som blå tortie blocthed tabby med hvid.
Så ja jeg er vist en klaphat der sover og ikke tjekker mine stamtavler.
Hilsen klaphatten -engel

-rulleøjne
Forøvrigt syntes jeg det er et problem at udstillingerne åbner så tidligt for tilmeldingen.
Ex. vi tilmelder udstilling i Odder, for 3 mrd. siden
Vi tilmelder 4 voksne katte.
Vi har fra meldt alle, igen og meldt 4 nye.
Hmm, jeg syntes altså det er svært at, forholde mig til om min mis er i show kondition, 3 mrd. før udstillingen.
Og endnu værre når man ex. har fertile hunkatte. tre af dem jeg har tilmeldt er nu parret og skal bare gå og være tykke damer. Alle tre er blevet parret da, to af dem blev ved med at gå i gennem p-piller og jeg ikke tude blive ved med at trække dem i ørene.
Sidste fik underlivs betændelse, og så er der jo ingen vej tilbage.
Nu sidder jeg med et kuld på knapt 3 uger, og kan evt. til melde dem som kuld i sep… men er det overhovedet realistisk, alt kan ske endnu.
Er det bare mig der har fået kaffen galt i halsen, eller oplever i andre også en furstration over at skulle tage stilling til hvem man tilmelder 3 mrd. før en udstilling.
og hvad med udstillings sek. jeg ville blive idiot over at sidde og lave rettelse på rettelse.
Bare mine tanker.
Forøvrigt glæder jeg mig til udstillingen.
Hvor vi jo så få alle vores killinger og ungdyr med.
Hilsen Pia -engel

så er Ramses og Sethi også på begge dage… deres første show…

glæder mig helt vildt…

Så må det være på tide at vi opdaterer denne tråd :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

nu ved vi alle hvem vi skal have med :smiley: :smiley:

Jeg medbringer White Nikita og Zub Zero

Jeg håber at få en rigtig god udstilling,med masser af konkurenter og at mine 2 novicer i udstilling vil få nogle gode oplevelser. -jegkrydser -jegkrydser -jegkrydser

Jeg har tænkt mig at tilmelde
Tukenja’s Lovly Sonw prinsess og White Never More… håber bare at jeg når det… smiler

Vi kommer med :

Coogan´s Cliffhanger - MCO - gr. IV kl. 9
Olmocabe´s Adventure - MCO - gr. IV kl. 11
Coogan´s Winterfield - MCO - gr. IX kl. 11

dog kommer vi kun lørdag…

Ja - jeg har jo ikke så svært ved at finde en kat at tage med -joker der er jo kun hende Turboen, min lille/store Otiumkat -kattedans

Gugger’s Tana - MCO - gr. 2 - kl. 9

og hun er meldt til - begge dage -fred . . . åhhhh gaaaaabbbb vi skal tidligt op. . .

Lyder spænende :smiley: :smiley: , vi har tilmeldt Løve Hulens Drama Queen begge dage - MCO- gr. 2 -kl. 9

Så vi mødes da helt sikkert der ovre [bigloony]

Lyder spænende :smiley: :smiley: , vi har tilmeldt Løve Hulens Drama Queen begge dage - MCO- gr. 2 -kl. 9

Så vi mødes da helt sikkert der ovre [bigloony][/quote]

Det må man da sige JA til - spændende -uha

Lyder spænende :smiley: :smiley: , vi har tilmeldt Løve Hulens Drama Queen begge dage - MCO- gr. 2 -kl. 9

Så vi mødes da helt sikkert der ovre [bigloony][/quote]

Det må man da sige JA til - spændende -uha[/quote]

UNDSKYLD - jeg lyder da vist lidt mobset - det er absolut ikke hensigten -thumbs
Jeg syn’s det er godt med konkurrence . . . så jow - det bliver spændende -fløjte

Lyder spænende :smiley: :smiley: , vi har tilmeldt Løve Hulens Drama Queen begge dage - MCO- gr. 2 -kl. 9

Så vi mødes da helt sikkert der ovre [bigloony][/quote]

Det må man da sige JA til - spændende -uha[/quote]

UNDSKYLD - jeg lyder da vist lidt mobset - det er absolut ikke hensigten -thumbs
Jeg syn’s det er godt med konkurrence . . . så jow - det bliver spændende -fløjte[/quote]

Sådan opfattede jeg det slet ikke -thumbs

Det er første gang at vi skal have hende med, så vi er meget spændte på at få en bedømmelse på hende.

Herligt så er vi nok i gr.IX kl 11 til BIV Det er da bare skønt :smiley: :smiley:

Never More er tilmeldt :smiley: :smiley: :smiley: