Ringsted 16-17/8-08

Never More er tilmeldt :smiley: :smiley: :D[/quote:3a5yx5ai]

ej hvor dejligt :smiley: :smiley: :smiley:

Jeg kommer lørdag med

Luxuscats Alexander (Sander), bur e, kl. 10

på hans første “rigtige” udstilling, siden han for snart et år siden blev udstillet som kuld med sine brødre :slight_smile:

og søndag med

Abenes Galliano, bur b, kl. 10

Jeg kommer med

Dushara Simba Sam, som o, kl. 4
Dushara Joshika Futuro, som n, kl. 11
Dushara Na Dorsa, som n, kl. 11

begge dage og så overnatter jeg hos Naja :smiley:

Lyder spænende :smiley: :smiley: , vi har tilmeldt Løve Hulens Drama Queen begge dage - MCO- gr. 2 -kl. 9

Så vi mødes da helt sikkert der ovre [bigloony][/quote]

Det må man da sige JA til - spændende -uha[/quote]

UNDSKYLD - jeg lyder da vist lidt mobset - det er absolut ikke hensigten -thumbs
Jeg syn’s det er godt med konkurrence . . . så jow - det bliver spændende -fløjte[/quote]

Sådan opfattede jeg det slet ikke -thumbs

Det er første gang at vi skal have hende med, så vi er meget spændte på at få en bedømmelse på hende.[/quote:123ryuqg]

Hej Majbritt

Jeg kan jo se nu (på baggrund af den der Britta-sag i den anden tråd), at det er dig som har overtaget Drama Queen efter hende -thumbs

Så ved du måske ikke, at Drama Queen og min Tana mødte hinanden i Nykøbing Sj. d. 30.09.2007 i kl. 12 (killinger) hos Lee Selassa ??

Drama Queen fik exl. 1-BIV, mens Tana fik exl. 2 - sååååååå nu er der ravance i Ringsted -xxrotflmao

Lyder spænende :smiley: :smiley: , vi har tilmeldt Løve Hulens Drama Queen begge dage - MCO- gr. 2 -kl. 9

Så vi mødes da helt sikkert der ovre [bigloony][/quote]

Det må man da sige JA til - spændende -uha[/quote]

UNDSKYLD - jeg lyder da vist lidt mobset - det er absolut ikke hensigten -thumbs
Jeg syn’s det er godt med konkurrence . . . så jow - det bliver spændende -fløjte[/quote]

Sådan opfattede jeg det slet ikke -thumbs

Det er første gang at vi skal have hende med, så vi er meget spændte på at få en bedømmelse på hende.[/quote]

Hej Majbritt

Jeg kan jo se nu (på baggrund af den der Britta-sag i den anden tråd), at det er dig som har overtaget Drama Queen efter hende -thumbs

Så ved du måske ikke, at Drama Queen og min Tana mødte hinanden i Nykøbing Sj. d. 30.09.2007 i kl. 12 (killinger) hos Lee Selassa ??

Drama Queen fik exl. 1-BIV, mens Tana fik exl. 2 - sååååååå nu er der ravance i Ringsted -xxrotflmao[/quote:n4dftqk5]

Ja og Clowny kunne bare få en EX 3 tror jeg det var -græd -græd -græd
Men hun er den smukkeste, og dejligste af dem alle :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

[quote=“Karen P”]

Ja og Clowny kunne bare få en EX 3 tror jeg det var -græd -græd -græd
Men hun er den smukkeste, og dejligste af dem alle :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: :P[/quote]

-xxrotflmao åhhhhh Gud Karen altså - sikke en udstilling -joker Clowny var i gr. 4 og din Kiss My Blue Dream var placeret i gr. 2, men skulle være i gr. 3 . . . . -thumbs - sikke noget rod - og Rita begyndte at diskutere med Selassa -uha - han blev skide sur -øøøvvvs

Lyder spænende :smiley: :smiley: , vi har tilmeldt Løve Hulens Drama Queen begge dage - MCO- gr. 2 -kl. 9

Så vi mødes da helt sikkert der ovre [bigloony][/quote]

Det må man da sige JA til - spændende -uha[/quote]

UNDSKYLD - jeg lyder da vist lidt mobset - det er absolut ikke hensigten -thumbs
Jeg syn’s det er godt med konkurrence . . . så jow - det bliver spændende -fløjte[/quote]

Sådan opfattede jeg det slet ikke -thumbs

Det er første gang at vi skal have hende med, så vi er meget spændte på at få en bedømmelse på hende.[/quote]

Hej Majbritt

Jeg kan jo se nu (på baggrund af den der Britta-sag i den anden tråd), at det er dig som har overtaget Drama Queen efter hende -thumbs

Så ved du måske ikke, at Drama Queen og min Tana mødte hinanden i Nykøbing Sj. d. 30.09.2007 i kl. 12 (killinger) hos Lee Selassa ??

Drama Queen fik exl. 1-BIV, mens Tana fik exl. 2 - sååååååå nu er der ravance i Ringsted -xxrotflmao[/quote:1f0685cv]

Jo det ved jeg godt :smiley:
Men det er længe siden, og de to katte har helt sikkert haft en noget forskellig opvækst.

Så jeg tror helt sikkert at din chance for at få ravance i Ringsted er meget stor [bigloony]

Ja og Clowny kunne bare få en EX 3 tror jeg det var -græd -græd -græd
Men hun er den smukkeste, og dejligste af dem alle :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: :P[/quote]

-xxrotflmao åhhhhh Gud Karen altså - sikke en udstilling -joker Clowny var i gr. 4 og din Kiss My Blue Dream var placeret i gr. 2, men skulle være i gr. 3 . . . . -thumbs - sikke noget rod - og Rita begyndte at diskutere med Selassa -uha - han blev skide sur -øøøvvvs[/quote]

Ja det gik rigtigggggggggggg godt -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Og vi ELSKER bare at gå på udstilling - -partytime -storrespekt -likeit -olding

Hov hov - Blue dream = Kludetæppet, skal altså være i en klasse helt for sig selv, han er the best!! -thumbs

Enig -thumbs

Ja men der er altså ikke en klasse med kludetæpper, heller ikke ryatæpper det er en katte udstilling -sorry

Ja men der er altså ikke en klasse med kludetæpper, heller ikke ryatæpper det er en katte udstilling -sorry[/quote:49oaqca7]

Mit Kludetæppe er da heller ikke et rya… Han er jordens bedste kludetæppe -love Og de kræver en klasse for sig PÅ katteudstillinger.

Hejsa
Jeg kommer med Huskat B Tween U’n Me og min lille nye hun DK Thunderstones Boogie Woogie aka: DIVA

Hilsen

Nikie

[bigloony] Hvor er I bare hyggelige, som I ligger her og varmer op allerede.

Jeg glæder mig også helt vildt, og jeg kommer med min smukke, og ligeledes hyggelige:

Boromir Iron Lady, MCO grp VI, klasse 11

Vi kommer søndag.

Jeg kommer søndag med

Luna-Tick’s Romeo To The Rescue (aka fede Romse) ABY a klasse 10
Jolly Jumper of Timbavati (aka tykke Trolde) SOM ns klasse 10

medmindre jeg da fortryder og alligevel synes det bliver for pinligt med den kondition de er i -høhø men så kommer jeg bare uden katte.

[bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]
Hey hey
Jeg glæder mig til at møde jer på udstillingen.
Hvad vi har med tja… min mand melder altid til show… så jeg kan ikke huske hvem han sagde.
Men jeg mener at Orange nok skal luftes en omgang mere. Han syntes jo det er ganske fornøjeligt at komme på show… så sker der jo noget.
Men det bliver spændende at se jer andre og jeres misser.
Særligt Tana fra Gugger, glæder jeg mig til at gense. Har et ganske bestemt billed af hvordan jeg tror hun ser ud, så er spændt på om det passer.
Og en af Karens hvide banditter efter min pige og Gismo er jeg meget spændt på. Hvordan hun har udviklet sig. Og hvordan mine linjer har arb. i hvid.
Hilsen Pia -engel

Ihhh, hvor jeg glæder mig til at se dine fede dyr :stuck_out_tongue:

Og jeg har afmeldt Mips igen, jeg syntes nemlig det var pinligt at vise hende frem -fløjte -hæhæ

Ai hvor er du tarvelig Tine, hvorfor skal mine to være de eneste overvægtige katte på udstillingen :stuck_out_tongue: Trolde er virkelig fed så det kan meget vel ende med, at han bliver hjemme og så har Romse et helt dobbeltbur, men det er også tiltrængt [bigloony] Romse kommer kun med for at gøre opdrætterne til grin, men de ved det godt -høhø

Ved det godt, men da jeg spurgte en veninde om hun syntes jeg kunne være bekendt at vise Mips frem, sagde hun bare lige så tørt… Hun er stor -høhø , så derfra tog jeg valget LOL

Glæder mig stadig til at se dine mivere, og mon ikke Marianne ville kunne se det morsomme i det [bigloony]