Ja og Clowny kunne bare få en EX 3 tror jeg det var -græd -græd -græd
Men hun er den smukkeste, og dejligste af dem alle :P[/quote]
-xxrotflmao åhhhhh Gud Karen altså - sikke en udstilling -joker Clowny var i gr. 4 og din Kiss My Blue Dream var placeret i gr. 2, men skulle være i gr. 3 . . . . -thumbs - sikke noget rod - og Rita begyndte at diskutere med Selassa -uha - han blev skide sur -øøøvvvs[/quote]
Ja det gik rigtigggggggggggg godt -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote:3aojncp6]
Sig mig en gang var det ikke den udstilling, hvor i havde Norske Skovkatte med -nananana
Jeg kommer med 3 af mine bimser, EP DK Silky Sox Lupo, SBI b, kl. 2 DK Søkjær´s Morgan, SBI A, kl. 10 og Delicious De Nira Santagatti SBI a, kl 12 [bigloony] -love -thumbs
Hva’ mener du med at du KUN har en kastrat. . . . -bøllebank De er da lige så meget i konkurrence som de fertile - og nogle gange mere, da de ikke er afhængie af hormonræset, så deres pels og kondition er helt anderledes, så bedømmelserne kan være mere nervepirrende . . . Tro mig, jeg har næsten altid haft en kastrat at udstille ved siden af de fertile, og et el. andet sted, så er der noget charmerende over kastrat-konkurrencen (hvis man kan kalde det sådan)
Sååååååååå på med vanten. . . forøvrigt kommer der også to af mine killingekøbere (KASTRATER)
Gugger’s Tulsa gr. 2 kl. 10 Gugger’s Thjalfe gr. 6 kl. 10[/quote]
Hihi, med den dreng jeg har, har jeg bestemt ikke kun en kastrat. [bigloony] -forelsket
Nej, det jeg mente var at jeg kun har én kat, at tage med på udstilling, dvs jeg ikke kan vælge at tage en anden med, som nogen af dem med flere, der kan jonglere rundt med hvilke de tager med
Hva’ mener du med at du KUN har en kastrat. . . . -bøllebank De er da lige så meget i konkurrence som de fertile - og nogle gange mere, da de ikke er afhængie af hormonræset, så deres pels og kondition er helt anderledes, så bedømmelserne kan være mere nervepirrende . . . Tro mig, jeg har næsten altid haft en kastrat at udstille ved siden af de fertile, og et el. andet sted, så er der noget charmerende over kastrat-konkurrencen (hvis man kan kalde det sådan)
Sååååååååå på med vanten. . . forøvrigt kommer der også to af mine killingekøbere (KASTRATER)
Gugger’s Tulsa gr. 2 kl. 10 Gugger’s Thjalfe gr. 6 kl. 10[/quote]
Hihi, med den dreng jeg har, har jeg bestemt ikke kun en kastrat. [bigloony] -forelsket
Nej, det jeg mente var at jeg kun har én kat, at tage med på udstilling, dvs jeg ikke kan vælge at tage en anden med, som nogen af dem med flere, der kan jonglere rundt med hvilke de tager med :)[/quote:2t19b1an]
Phhyyyha . . . så er jeg mere rolig [bigloony] [bigloony] . . . Jeg har jo også kun en fertil kat at tage med [bigloony] . . . . står vi 1-1 nu (fniiiissss)
Glæder mig til at se din lækre røde sag, og godt at han ikke er med hvidt -jegkrydser
Ja og Clowny kunne bare få en EX 3 tror jeg det var -græd -græd -græd
Men hun er den smukkeste, og dejligste af dem alle :P[/quote]
-xxrotflmao åhhhhh Gud Karen altså - sikke en udstilling -joker Clowny var i gr. 4 og din Kiss My Blue Dream var placeret i gr. 2, men skulle være i gr. 3 . . . . -thumbs - sikke noget rod - og Rita begyndte at diskutere med Selassa -uha - han blev skide sur -øøøvvvs[/quote]
Ja det gik rigtigggggggggggg godt -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]
Sig mig en gang var det ikke den udstilling, hvor i havde Norske Skovkatte med -nananana[/quote:29eo514t]
-mai -bøllebank -mai -bøllebank -mai -bøllebank -mai -bøllebank -mai -bøllebank
Sådan noget skal du ikke huske -høhø -høhø
-bangbang
Gugger - Jeps, men du får ham ikke at se i Ringsted, for der er vi ikke tilmeldt. Skal i til Ålborg kommer vi dog begge dage
Hehe, vi kunne ellers godt bruge lidt konkurrence -høhø
Den foreløbige planlægning er Ringsted - Sorø og Hillerød . . . og så lige et par gange i Sverige [bigloony] [bigloony] Jeg bor jo lidt uden for Helsingør (du ved - der hvor Holger Danske bor )
Da jeg jo ikke har hverken killinger, ungdyr el. kastrater til at tage med på Juleudstillingen i Dec… . . så skulle man måske tænke lidt på at tage en tur til Billund (Jyrakland) i Nov. -uh . . nå det må tiden vise. . . .
Skide flot søster lagkage! Jeg havde lige glemt at jeg jo desværre ikke kan komme og savle savvvvvvle over jeres smukke missere i Ringsted, da det lige glippede for mig at vi rejser til Napoli lørdag den 16. -what Eheehh men så må jeg have det til gode. 1000 gange held og lykke allesammen! Glæder mig til at se jeres smukke missere en anden gang. -thumbs [smilie=hate-tunz.gif]
Gugger Hihi, vi bor da vist for meget i hver sin ende af landet. Mine planer er Ålborg, Kolding og muligvis en tur til Tyskland i november, hehe… Men kunne da være vi sås i Billund