Ringsted 16-17/8-08

Er der nogen der har et link til udstillingen hvor der evt står hvem der kommer som stande og sælger ?
Knus!

Det reklamerer Darak desværre ikke med, det eneste man kan finde om udstillingen er indbydelsen http://www.darak.dk/Udstillinger/2008/R … dstill.htm Jeg kan så se der er lukket for tilmelding.

Hejsa. Hvem tænker du på?

Jeg så lige i en anden forbindelse at Mysterycoons petshop kommer til Ringsted.

Det kan være der står mere på hjemmesiderne hos de butikker, du tænker på.

Jamen det ser jo spændende ud, der er i al fald et par stykker jeg skal gramse på - hvis ellers de dukker op, Vibeke? :stuck_out_tongue:

Vi kommer lørdag med:

Meekocoons Pamina, MCO, gr. III, kl. 11
Meekocoons Marmaduke, MCO, gr. V, kl. 11

og søndag skifter vi ud til:

Meekocoons Patrizio, MCO, gr. V kl. 11
Meekocoons La Toya, MCO, gr. V kl. 9

Du får Bind for øjnene når hun kommer, for ellers vil du bare til at putte Gismo på alle dine piger -forelsket

Ja, jeg har så kun en kastrat der kan komme/skal med, så det er så nemt for mig. Og datoen holder jeg fri for alt. MEN jeg kan sagtens se frustrationerne over at skulle tilmelde sig så tidligt… Og så være nødt til at melde fra, og det er der jeg er generet, forstår godt folk ikke altid kan komme, men det er totalt sørgeligt og trælst at se alle de tomme bure :frowning:

Så på en anden note, så er jeg glad for at JYRAK 4: Ålborg 6. & 7. september 2008 (2 cert.) endnu ikke har fået åbnet for tilmelding. Men venter meget spændt på at der skal blive åbnet :smiley:

Det kan være der står mere på hjemmesiderne hos de butikker, du tænker på.[/quote]

Nårhh nej jeg kommer bare som tilskuer og savler over jeres skønne missere -forelsket Det var mere om jeg kunne håbe på at Hills kom forbi for de var der nemlig ik sidste gang i korsør og så om der kom nogle med noget nyt spændende legetøj og foder -thumbs

Det kan være der står mere på hjemmesiderne hos de butikker, du tænker på.[/quote]

Nårhh nej jeg kommer bare som tilskuer og savler over jeres skønne missere -forelsket Det var mere om jeg kunne håbe på at Hills kom forbi for de var der nemlig ik sidste gang i korsør og så om der kom nogle med noget nyt spændende legetøj og foder -thumbs[/quote]

Jeg ved ikke med Hills, for det er rigtigt, at de pludselig ikke er et fast inventar mere :? Men Ann-Dorrit fra Mysterycoons har både legetøj og foder - og AnnK kommer også med legetøj. Så kommer Anni og Kaj sandsynligvis - de har lidt af det hele, så pengepungen skal nok få mulighed for at komme op af lommen :smiley:

fint fint - vi passer på dem… MEN hør nu

al respekt for at der er mange stamtavler der bliver lavet… det er fair nok… og hatten af for frivilligheden… kæmpe arbejde - helt sikkert fair nok
og al respekt for at det kan gå galt og at opdrætter kan have indsendt forkerte oplysninger og at sekretæren har haft en kat på tastaturet

men at 2 kuld på 5 og 7 killinger, med seperate fødselsdage har 12 ud af 12 stamtavler forkerte… ?? … fair nok - der kan ske fejl men så kommer anken

hvorfor pokker skal opdrætter igennem helvedes ild for at få det rettet og betale en gang til oveni når det ikke er deres fejl ? og hvorfor vil de ikke indrømme at de har lavet fejlen og rette de enkelte tavler men forlanger at ALLE 12 skal komme SAMTIDIG selv om det er forskellige kuld og kun må komme fra opdrætteren… (de tvinger opdrætter til at tage kontakt til 12 forskellige købere og få alle til at tilbagesende tavlerne) - det er da vildt er det ikke??[/quote:1njhx53w]

Jep, vi var bare go’e. Og nu er min (i hvertfald) korrekt, og den ligger på pawpeds. -wehu

Øv øv… jeg ville ellers super gerne med… meeen skal altså giftes den 16. august så må nok hellere blive hjemme -høhø -høhø

Men rigtig god udstilling til jer andre -thumbs :stuck_out_tongue:

-rulleøjne Aiij, ok så lad gå da. [smilie=hate-tunz.gif] -engel

Have fun. [smilie=hate-smile.gif]

Hva’ mener du med at du KUN har en kastrat. . . . -bøllebank De er da lige så meget i konkurrence som de fertile - og nogle gange mere, da de ikke er afhængie af hormonræset, så deres pels og kondition er helt anderledes, så bedømmelserne kan være mere nervepirrende . . . Tro mig, jeg har næsten altid haft en kastrat at udstille ved siden af de fertile, og et el. andet sted, så er der noget charmerende over kastrat-konkurrencen (hvis man kan kalde det sådan)

Sååååååååå på med vanten. . . forøvrigt kommer der også to af mine killingekøbere (KASTRATER)

Gugger’s Tulsa gr. 2 kl. 10
Gugger’s Thjalfe gr. 6 kl. 10

Ej helt ærligt kan du ikke bare sige til Præsten at du har travlt, du skal på udstilling -xxrotflmao -xxrotflmao

Ej helt ærligt kan du ikke bare sige til Præsten at du har travlt, du skal på udstilling [/quote]

Jo til præsten… meeeen manden bliver nok ikke begejstret hvis jeg drager afsted, selvom han ved kattene er højst prioriteret herhjemme -xxrotflmao -xxrotflmao

Ej helt ærligt kan du ikke bare sige til Præsten at du har travlt, du skal på udstilling [/quote]

Jo til præsten… meeeen manden bliver nok ikke begejstret hvis jeg drager afsted, selvom han ved kattene er højst prioriteret herhjemme -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]

Så tag dog manden og præsten med -lyside
Går den ikke, så tillyke med den 16 august :slight_smile:

Jo til præsten… meeeen manden bliver nok ikke begejstret hvis jeg drager afsted, selvom han ved kattene er højst prioriteret herhjemme -xxrotflmao -xxrotflmao[/quote]

Går den ikke, så tillyke med den 16 august :)[/quote]

Enig -thumbs

håber godt nok ikke der kommer nogen udstillinger d. 14.02.09 - så nedlægger PP sgu nok veto mod min deltagelse :slight_smile:

Går den ikke, så tillyke med den 16 august :)[/quote]

Enig -thumbs

håber godt nok ikke der kommer nogen udstillinger d. 14.02.09 - så nedlægger PP sgu nok veto mod min deltagelse :)[/quote:1viw4ct8]

Hey den dato er hermed noteret så vil vi gerne have nye smiley med brudepar på -love -love

Hey den dato er hermed noteret så vil vi gerne have nye smiley med brudepar på -love -love[/quote:dgjbtzas]

det må jeg hellere se at få fixet så :slight_smile: en lille smiley eller 2 :stuck_out_tongue: - intet bryllup uden smileys :smiley:

Jeg kommer med min lille Totte :slight_smile:

Hey.

Jeg kommer med Thorkjærs York gr. 3 kl. 12.

Hans første udstilling, som jeg glæder mig helt vildt til.

Godt at det er katten der skal kigges på og ikke mig - Jeg kommer nemlig helt sikkert med hovedpine og søvnunderskud [bigloony] Sådan er det altså bare en gang imellem -rulleøjne