Rødekro 5/12 2009 hjælp

Jeg har noget stof liggende som Britta (hitte killing) gerne ville havde .

Er der nogen som kommer til Rødekro som kan tage det med til hende ???

Håber der er nogen der kan hjælpe så hun kan fået syet noget, så der kan samles penge ind igen til godt formål.

Håber meget der er en som kan give det vider:kryds::kryds::kryds:

Jeg ville gerne hjælpe Skeem; :slight_smile:
men jeg bor i Nordsjælland - og jeg kommer ikke på udstillingen.

Jeg håber, at der kommer én på banen.

Hej…

Jeg køre fra slagelse. jeg ved ikke hvor det befinder sig henne, men jeg skal til rødekro begge dage

Jeg kan sagtens tage det med hjem til Brita, hvis det er Kamikaze du snakker om (hitteKAT).

Ja det er så … det må du meget gerne så vi kan få hende i gang med symaskinen

Det er super, men så skal du nok lige gøre hende opmærksom på at jeg har det med hjem til hende.

Jeps det gør jeg … havd katte har du med der ned :?

Jeg har min NFO Romano med, fortryder lidt at jeg ikke også meldte Emil til, men det må blive en anden god gang.

Du kan da nå det i nu sidste tilmeldning er 29/11

Ja det kan jeg, men når det er første gang jeg skal bruge en hel weekend på udstilling, så tror jeg det er meget godt for min psyke at det ikke bliver for hektisk. :slight_smile:

Er det første TICA udstilling du er på :?

Ja det er det, og faktisk også kun min 4. udstilling som deltagende.

:tihi: vi er godt nok mange nybegynder der nede det skal nok blive sjov der nede (kaos):tihi:

FINT :thumbup:
Karina og jeg bor ikke langt fra hinanden.
TUSIND TAK for både stoffet OG hjælpen. :tak:

Hej

Jeg ved der er mange som gerne vil give en hånd med. og i skal endelig spørge løs.
alle hjælper stort set hinanden på tica udstilling

[quote=kamikaze;295548]FINT :thumbup:
Karina og jeg bor ikke langt fra hinanden.
TUSIND TAK for både stoffet OG hjælpen. :tak:[/quote]

Ja og nu må jeg snart til at komme hjem til dig og se dine sorte mus. :slight_smile:

Sille vil ellers sikkert gerne ligge krop til lidt nus.

[quote=MitsuCats;295549]Hej

Jeg ved der er mange som gerne vil give en hånd med. og i skal endelig spørge løs.
alle hjælper stort set hinanden på tica udstilling[/quote]

TAK jeg har skal være ved siden af hot spot hun har lovet og hjælpe mig … men jeg skal nok blive forvirret

[quote=MitsuCats;295549]Hej

Jeg ved der er mange som gerne vil give en hånd med. og i skal endelig spørge løs.
alle hjælper stort set hinanden på tica udstilling[/quote]

Jeg er heldigvis ikke født mundlam, så i kan helt sikkert regne med en masse spørgsmål. Og jeg kan starte med det første nu, er jeres penge blevet trukket?

Jeg har fået mail om at betalingen er registreret, men de er altså ikke hævet fra min konto.

[quote=KKH;295553]Jeg er heldigvis ikke født mundlam, så i kan helt sikkert regne med en masse spørgsmål. Og jeg kan starte med det første nu, er jeres penge blevet trukket?

Jeg har fået mail om at betalingen er registreret, men de er altså ikke hævet fra min konto.[/quote]

Jeg ringet til pil … Tro du skal ringe til hende for jeg fik en mail at jeg var tilmeldt udstilling men ikke maden og der har været ged i den sagde hun.

[quote=KKH;295550]Ja og nu må jeg snart til at komme hjem til dig og se dine sorte mus. :slight_smile:

Sille vil ellers sikkert gerne ligge krop til lidt nus.[/quote]
Jeg skal nok give flere af dem besked på at HOPPE PÅ dig. Ranya advarer end ikke før han sidder på ens ryg eller skulder…og han ER et L*KUM af dimensioner