Rødovre centeret - slet ingen der vil dele?

Der findes katte der hyper ventilere af andre årsager kender flere der gør det fordi de kan. Er det pga smerter og stress stopper de ikke fordi man beder dem om det.

Gå du ind og læs nogle af de mange links der findes omkring hyperventalition, så er det ikke fordi katten kannår det passer den at drille ejeren, du kan læse om !

Har Tandgrisen fået en konkurrent:? eller hvad handler dette om:?

Tak til Viking Cats for en sjov og hyggelig miniudstilling og tillykke til alle med jeres flotte resultater.

Jeg havde jo taget min egen konkurrence med - 3 vildtfarvede hankillinger - de 2 abyer og 1 somali. Og vi havde det sjovt i alle ringene.

Den af mine abydrenge jeg selv bedst kan lide er i sådan et lidt akavet stadie ( måske - måske er det ikke et stadie :gruble:). Hvilket betyder at hans krop ikke er den mest elegante. For at sige det som det er - så har han en tyk, tyk mave for tiden. Resten af ham kan jeg godt lide :høhø:

Men jeg fik jo bevis for at italienere kan være “fyrrige” - for da killingerne var blevet bedømt hos Massimo og jeg skulle hente min lille tykmavse - så tog dommeren kvælertag på mig :yikes::yikes:og sagde sådan noget som: Hvorfor har du fodret så meget på den killing! Du skal slanke på den -ingen mad! :eksplosion:

Jeg tog jo min killing med mig :what:og :surrender1::surrender1::sorry:

Tine kom mig så til hjælp :trøste: og da vi kom hjem til Tine så gik vi igang med at se hvad vi kunne gøre til søndagen. Slanke katten kunne vi jo ikke nå :thumbdown: Og Tine skulle jo have Crazy med - som er ENDNU tykkere :yikes:

Så gode råd var dyre :brist:- men omvendt kunne vi ikke se at der var noget andet at gøre - vi måtte lave sjov med dommeren :tihi:

:lys-ide:

Så vi lavede et lille skilt til Crazy hvor der stod ( så vidt jeg husker): hvis du syntes abykillingen i går var tyk så se bare her!
Og til killingen skrev vi - JEG ER SULTEN - giv mig noget mad!

Og så satte vi katten på skiltet. Killingen fik så skrevet en besked på skiltet af dommeren ( spis din ejer :yikes:)

Sidst men ikke mindst så havde vi sat en lille figur jeg har af en abyfarvet TYK kat - i et bur med et nummer på - eller rettere et bokstav ( 52D) men dommeren syntes han havde for meget striber til at kunne vinde :tihi:

Det var alt sammen sjov og ballade - og han er jo en dommer der kan tåle det ( kunne jeg se allerede da han startede med at tage min tykke killing ud om lørdagen - for han grinte godt og det gjorde jeg også - jeg mener, han ER tyk den lille :klapper:)

Ud over det så ragede alle mine 3 finals til sig - men min lille tykke dreng dog kun i speciality hvor de jo alle 4 kom i finals :stuck_out_tongue:
Somalidrengen, Sethos, ser ud til at kunne blive en rigtig udstillingskat - han synes bare det var sjovt hele tiden og spandt hele vejen.
Min anden abydreng som er den dimentrale modsætning af den lille tyksak - klarede sig bedst af alle 3. Han gik i alle finals bortset fra en :thumbup:

Det var iøvrigt sjovt at se 4 ( 5 - Dorte kom med en anden killing om søndagen) så forskellige abykillinger. Ingen tvivl om at dommerne også var lidt :what::confused:

En kat bør ikke udstilles i mine øjne, hvis den reagerer så voldsomt og hyperventilerer osv - der ville jeg tage en anden med, der bedre kan lide det. Bare min mening. Tøsefornærmet = menneskeliggørelse af katten.

Og tillykke med resultaterne