Roomba

Mine katte ønsker sig en Roomba :høhø: Så sådan en skal de selvfølgelig have i julegave! (Ja, jeg ved godt, at jeg er tidligt ude ;))

Jeg går ud fra at det er Pet-modellen, jeg skal gå efter :? Men hvad kan den, som de andre modeller ikke kan? Og er der nogen, der ved hvor den fås den billigst?

Mit motto er (i visse sammenhænge): “Google is my friend”:stuck_out_tongue:

Mariann

Og ellers så er der også noget snak om det her :slight_smile: Hvad Pet modellen kan osv. :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?25292-Robotst�vsuger-til-katte&highlight=romba

[QUOTE=dK Gugs;604351]Mit motto er (i visse sammenhænge): “Google is my friend”:stuck_out_tongue:

Mariann[/QUOTE]Jep, det plejer google også at være her, men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle “billige” forhandlere…

Jeg tror, det er begrænset, hvor billigt du kan få en roomba :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;604630]Jeg tror, det er begrænset, hvor billigt du kan få en roomba :)[/QUOTE]Umiddelbart har jeg set den til omkring 3000, men jeg synes heller ikke at jeg kan finde så mange forhandlere på nettet - og det undrer mig. Det er derfor jeg lige forhører mig, om de er nogle herinde, der ved bedre :smiley:

jeg har 3

petversionen er langt den bedste, men jeg ved ikke om den laves mere… den har kraftigere børstermotor… den kan holde til mere inden den standser

[QUOTE=Battlestar;604640]jeg har 3

petversionen er langt den bedste, men jeg ved ikke om den laves mere… den har kraftigere børstermotor… den kan holde til mere inden den standser[/QUOTE]
Der skulle være kommet en ny Pet-udgave, men jeg kan ikke umiddelbart finde nogen, der sælger den i Europa. Og så er der vist uenighed om den kan noget “nyt” i forhold til den første udgave - udover at koste mere :wink:

Men hvis Pet-udgaven er udgået af produktion/salg så forklarer det måske hvorfor jeg kun kan finde et par enkelte forhandlere… :?

[QUOTE=Eife;604354]Og ellers så er der også noget snak om det her :slight_smile: Hvad Pet modellen kan osv. :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?25292-Robotst�vsuger-til-katte&highlight=romba[/QUOTE]Fik du købt en?

Zunar - Niks, der kom lige nogle dyrlæge regninger i vejen :høhø:

Ja, så er du vist ikke gode venner med google :wink: Jeg fandt den til 1.995 på www.hjem.dk (Roomba 534, som de skriver er god til dyreejere).

[QUOTE=Temple Bar;604723]Ja, så er du vist ikke gode venner med google :wink: Jeg fandt den til 1.995 på www.hjem.dk (Roomba 534, som de skriver er god til dyreejere).[/QUOTE]Tak - det kigger jeg lige nærmere på :smiley:

Ahrgh noget crap!

Bedre held næste gang :stuck_out_tongue:

jeg købte den her: roboteksperten.dk

Hvilken model har du købt?

jeg har lige købt en og jeg eeeeelsker den…

Det er en roomba pet fra roboteksperten når du kigger på deres hjemmeside hedder den 563… men jeg fik den nye model 564 til samme penge, da der var udsolgt af 563 og den er bare god:-).

Den ene af mine katte har altid været skrækslagen for den alm. støvsuger og gemte sig under sengen og det var rigtigt synd for ham. Igår sad ham i samme stue som roomba`en kørte , uden han blev bange. vi har kun haft roombaèn i en uge , det er bare super dejligt.

Roomba PET 564

Vi købte vores i kvickly!
Vi har godt nok ingen dyr = ingen pels, men mine lange hår kan give den noget at arbejde på.
Kan ikke huske den præcise pris, men tror det var omkring 2000 kr. :slight_smile:

Kattene har fået deres Roomba idag :wehu:

Den blev betragtet med skepsis af huskatten, og den var lige ved at støvsuge en aby-hale, før man gad flytte sig. Man er vel en stor farlig dræber-kat :tihi:

Har i øvrigt fundet ud af at ekstra filtre osv. fås billigt på amazon.co.uk, hvis nogle af jer mangler :slight_smile:

Jeg blev overrasket over, at der var en PET version, hvad kan den? Er det fordi den er ekstra god til dyrehår?
Kattene ville alligevel løbe efter den og tænke “Hvad i alverden er det??!!”
En super gave til kattene og og slaverne - slaverne behøver ikke slave rundt med en støvsuger og kattene har noget at sidde på/lege med/løbe efter…:slight_smile: