Roskilde

Vel hjemkommet fra Roskilde kan jeg da lægge ud med en beskrivelse af vores dag :slight_smile:

Allerede i betalingskøen havde Galliano noget at fortælle de omkringstående/-liggende og dyrlægen behøvede ikke anstrenge sig for at checke hans mund, for hun fik lige et seriøst hvæs med på vejen :rock:

Jeg vidste på forhånd, at Karl Preiss skulle have perser/exotic først, så efter at have installeret Galliano og med håbet om, at han ville falde til ro, hvis bare jeg ikke var der, gik jeg op og talte katte. 22 før korthårskattene - masser af tid til at komme til hos fotografen, før vi skulle til dommer :thumbup: Men, pludselig blev det annonceret, at Karl Preiss ville vende bøtten og starte med korthår i stedet, så de ville gerne se BUR b på bordet nu :frowning:

Dels blev jeg taget på det forkerte ben og dels var Galliano slet ikke faldet ordentligt til ro, så det var godt, dommeren forstod “burmesisk” :høhø::høhø: Han fik en udmærket bedømmelse og sit CAP og så kunne han komme tilbage i buret :thumbup:

Hos fotografen gik det i første omgang på meget lave ben og derefter brugte han noget tid på at fortælle bagtæppet om hans morgen :argh: samtidig med, at han forsøgte at udmåle afstanden til toppen, så han kunne undslippe :besvimer::besvimer: Men der blev taget nogle fine billeder, som jeg glæder mig til at se :smiley:

I løbet af eftermiddagen var han ude et par gange og blev mere og mere rolig ved alle lyde og dufte, men reelt skal hans udstillingstræning starte forfra nu, så det kan godt være, den ikke bliver så lang som planlagt - i hvert fald ikke hvis ikke han hurtigt vænner sig til det igen :kryds:

Jeg ved, der kommer nogle fine resultater fra andre brugere og dem vil jeg gerne ønske STORT TILLYKKE med allerede nu :wehu::wehu:

Og ellers tusind tak for en dejlig dag til dem, jeg hyggede med - og held og lykke til dem, der skal afsted imorgen :wehu::wehu:

jeg er bare så stolt af Undercover :wehuu:hun fik et ex 1 :thumbup:ud af 3…dog var hun ikke helt tryk

Jegforsøgte atfår taget billeder af hende, men det havde damen ikke tid til…hun skulle finde en udvej… så det droppede vi

Uliex fik et ex 2 ud af 2tabte til en værdig modstaner, så det er hekt ok

tillykke med jeres resultater

Stort tillykke med jeres fine resultater :thumbup:

:rock:Hej alle
Super god om end liiiiidt varm dag :sveder:
Cheetah fik sit første CAC og tog alting i stiv arm - både 2 gange bedømmelse (dommereksamen og alm bedømmelse) samt fotosession hos Susanne.
Jeg er super spændt på at se billederv :kryds: håber de er blevet rigitig gode tords en meget livlig Aby, der ikke lige ville det som vi andre :rock:
Callisto fik sit fjerde CAGPIB uden problemer EX’er helev vejen ag Gina Grob.

Jeg er dog glad for jeg ikke har taget to dage - i morgen skal der slappes af :thumbup:

Tillykke med resultatet :slight_smile:

Tillykke med de fine resultater til jer der har været afsted :slight_smile: lyder som en dejlig men meget varm dag… håber kattene klarede heden :slight_smile:

Tillykke med resultaterne!!! :thumbup:

Var forbi at kigge, men fandt ikke mange her inde fra, er simpelthen en dør til at kende folk…

Tillykke med resultaterne :thumbup:

Tillykke med resultaterne:thumbup:

:flag: Min Kære Galliano- dreng :hjerte:TILLYKKE med dit CAP. jeg glæder mig til at se billederne!!!- Min mor (Conni) har kun fået taget “PROF.” billedder af mig ,den dag jeg blev EU-champ, så det er flot af Mette, at du får taget nu ved dit første CAP:tak:

Kys fra mor Oline og Conni

Mette-pige fik sit certifikat.
Det var fint nok.
Frederik blev hjemme :slight_smile:

Men du godeste - så varm en udstilling, har vi ikke prøvet før. :ferie01:Der var ingen drinks - og solen skinnede kun udenfor.

Jeg hyggede mig med Ann K, Charlotte Oeh + Charlottes skønne tvillinger, Jane og Janes datter, Flemming og Jane.

Vi har lige sendt Jane og Flemming afsted.
Vi håber, at de får en Best in Show i dag til deres flotte Bugatti.

Også til lykke til jer andre med gode resultater både lø/sø.
Samt tak for venlige hilsner fra jer, som blev hjemme smiler

Stort tillykke med de fine resultater til jer alle
Hilsen Lisbeth

På trods af at vi ikke var helt tilfredse med Bugattis vask, så lykkes det ham at blive EX1, BIV og NOM hos Veikki Saarela, der gav ham nogle meget fine kommentarer med på vejen. Men så gik den heller ikke længere, på scenen tabte han til en fin MCO. Bugatti fik ingen stemmer, så der var ikke noget at rafle om denne gang. Men vi er stolte af vores smukke mis, der ikke er helt tryg ved larmen og de mange mennesker på udstillinger, så vi overvejer, om hans udstillingskarriere skal fortsætte.

I dag har han været oppe hos Karl Preiss, som ikke var synderligt imponeret af ham, men han fik dog EX1 (tror jeg nok, det var lidt forvirrende, da halvdelen af gruppen ikke mødte op). BIV tabte han til en smuk MCO-killing, men han skal op til nominering senere. Jeg tror ikke, at han bliver nomineret, for han er som sagt utryg og har siddet på mit skød det meste af formiddagen, så pelsen er godt og grundigt klasket. Men pyt, jeg synes, han fortjener at tage en slapper i dag.

Stort tillykke til alle jer andre med fine resultater!

Tillykke til jer alle med jeres smukke kattes fine resultater.

:flag::flag::flag::flag::flag:

Så er vi færdige for i dag. Bugatti var oppe mod en birma-hun til nom, og der var Karl Preiss ikke et sekund i tvivl om, at han foretrak birmaen. Han nominerede også en anden birma over en coon, da vi stod og ventede, så han er nok bare en birma-mand og så er der jo ikke så meget mere at gøre.

Jeg ville godt have haft en lidt grundigere bedømmelse af ham, men han havde åbenbart travlt med at blive færdig.

Stort tillykke til jer allesammen. :flag:

Hvem var det der skulle have en overraskelse med? og hvad var det?

Tillykke til alle for de fine resultater :thumbup::flag:

Jeg flyver stadig, jeg er slet ikke kommet ned på jorden endnu:wehu:
Uliex fik ex 1 og de var 2 i gruppen, han tog osse BIV’et.
:fantatisk:og sørme ikke omhan osse vandt nom…
så min skønne dreng var på scenen, men det blev dog ikke ham der vandt

Undercovver fik ex 1 i dag osse og tog BIV’et men tabte Nom, det er osse ok,
Dommen tog fat i mig efter nom, og roset hende meget højt, hun sagde at hun bare var så meget i harmoni, og det var fordi den anden var en han og stodi fuld pels. hun var helt væk i Undercover… :fantatisk:

weiiiiiiiii… ei hvor var det flot :thumbup:
Uni og jeg er meget stolte af bror-mand og søster-tøzen :puuuuust: sikken en weekend :wehuu:
håber du tager dem begge med til Albertslund så jeg kan se de smukke søskende:inlove: