Vel hjemkommet fra Roskilde kan jeg da lægge ud med en beskrivelse af vores dag
Allerede i betalingskøen havde Galliano noget at fortælle de omkringstående/-liggende og dyrlægen behøvede ikke anstrenge sig for at checke hans mund, for hun fik lige et seriøst hvæs med på vejen
Jeg vidste på forhånd, at Karl Preiss skulle have perser/exotic først, så efter at have installeret Galliano og med håbet om, at han ville falde til ro, hvis bare jeg ikke var der, gik jeg op og talte katte. 22 før korthårskattene - masser af tid til at komme til hos fotografen, før vi skulle til dommer Men, pludselig blev det annonceret, at Karl Preiss ville vende bøtten og starte med korthår i stedet, så de ville gerne se BUR b på bordet nu
Dels blev jeg taget på det forkerte ben og dels var Galliano slet ikke faldet ordentligt til ro, så det var godt, dommeren forstod “burmesisk” :høhø::høhø: Han fik en udmærket bedømmelse og sit CAP og så kunne han komme tilbage i buret
Hos fotografen gik det i første omgang på meget lave ben og derefter brugte han noget tid på at fortælle bagtæppet om hans morgen samtidig med, at han forsøgte at udmåle afstanden til toppen, så han kunne undslippe
Men der blev taget nogle fine billeder, som jeg glæder mig til at se
I løbet af eftermiddagen var han ude et par gange og blev mere og mere rolig ved alle lyde og dufte, men reelt skal hans udstillingstræning starte forfra nu, så det kan godt være, den ikke bliver så lang som planlagt - i hvert fald ikke hvis ikke han hurtigt vænner sig til det igen
Jeg ved, der kommer nogle fine resultater fra andre brugere og dem vil jeg gerne ønske STORT TILLYKKE med allerede nu
Og ellers tusind tak for en dejlig dag til dem, jeg hyggede med - og held og lykke til dem, der skal afsted imorgen