S.O.S. min kat har intet sted at være mens jeg venter nyt hjem!

Det kan jo også være at hun er igang med at prøve at låne pengene så hun kan slå til - prøv nu lige at slå en smule kold vand i blodet før i dømmer folk så hårdt.

[quote=Eva;369347]Hun havde nok gerne set, at du havde hentet katten - du er nu heller ikke særlig hjælpsom, Natascha.

:p:p:p:p[/quote]

Ja, jeg synes altså heller ik lige du gør hvad du kan her Natascha :venter:

:tihi:

Det tager altså ikke mange sekunder lige at give besked i tråden :wink:

Måske ikke - men nogle vil hellere melde ud når de rent faktisk har noget at melde.

Det er vel ikke særlig svært lige at skrive om hun er igang med at finde ud af noget eller ej…

Den der behøver du ikke at komme med Gry…

Det er jeg ikke enig med dig i - jeg synes i er meget hurtigt fremmede i skoene.

Jeg ved godt jeg er på Gry’s blokeringsliste, men jeg svarer nu alligevel.

Jeg gider faktisk ikke sidde og spilde min tid med at tænke over om der kommer en kat eller ej. Mit tilbud har stået siden igår, og jeg kan da ikke sidde og vente i al evighed på at hun synes hun gider at svare.

Hvis katten var SÅ vigtig som hun gjorde det til i første indlæg, så havde hun givet en melding her til aften. Man sidder ikke bare og lader folk vente til at man selv har lyst til at give en melding.

Helt enig…min hukommelse er IKKE så dårlig, at jeg ikke kan huske en’ som fik tilbudt hjælp x flere, som heller ikke kunne finde ud af at svare men istedet kom med den ene bortforklaring, undskyldning osv. efter hinanden…og som nu finder selv samme opførsel forkastlig:øhmm:…der er nok noget som er blevet pudset, siden de dage…

[quote=Natascha;369415]

Hvis katten var SÅ vigtig som hun gjorde det til i første indlæg, så havde hun givet en melding her til aften. quote]

Jeg er helt enig med dig. :frowning:
Det var jo et råb om hjælp - og som sædvanlig er Kattegale på stikkerne.

Jeg fastholder, at jeg bedre forstår mine katte end mine medmennsker. :hjerte:
Det vil jeg ikke have kritik for.

Se overskriften - kan man tage fejl af den. :?

Og folk ændrer sig ikke eller hvad? Bliver folk ikke klogere? Eller vil nogle bare ikke lade dem ændre sig og blive klogere??

hold da op… jeg er lidt chokeret…!
sikke en masse ligegyldige og irrelevante svar der er kommet. men jeg giver gry ret i de fleste ting. folkens; grunden til jeg ikke har skrevet var, at jeg igår fik tilbudt hjælp fra en i valby, men hun meldte ud et par timer før jeg skulle aflevere katten, at hun ikke ku tage den alligevel! Så faktum er: jeg er stadig på skideren!! jeg kan ikke ha den hos mine forældre 2 dage mere!
noget andet, jeg er elev - ikke studerende som jeg har været før med wildcard. desuden bor min familie i jylland. var der i fredags til konfirmation. men sen aften finder jeg denne hjemmeside. og ja, penge er et problem når man flytter fra sted til andet. men det er der nogle her der ikke forstår. og JA min kat får vacciner, ormekure, tandrensning og tilsyn hos dyrlægen hvert år hvis nogle sku spørge! har lige forsørget argentinsk kæreste i halvandet år, så alle penge fra studier bruges hver måned. har sendt ham afsted igår og betalt 6000 kr. for billet + lommepenge. det jeg fortæller er irrelevant et eller andet sted. men så kan man se min situation lidt måske.
Så tilbage til det helt konkrete spørgsmål: nogle der kan passe min kat??

[quote=Ninnam;369455]
Så tilbage til det helt konkrete spørgsmål: nogle der kan passe min kat??[/quote]

Det vil Natascha, men du har jo hverken sagt ja tak, eller nej tak. Hvor længe skal hun hænge og dingle?

altså hold nu op med at køre i det samme. du kan jo nok regne ud hvad jeg har svaret på min mail. jeg kan LIGESÅGODT sende hende på pension så!
jeg vil bare ha et ja eller nej fra folk. intet andet med denne tråd!

[quote=Ninnam;369464]altså hold nu op med at køre i det samme. du kan jo nok regne ud hvad jeg har svaret på min mail. jeg kan LIGESÅGODT sende hende på pension så!
jeg vil bare ha et ja eller nej fra folk. intet andet med denne tråd![/quote]

:uha::uha::uha::uha::uha:

ja lav bare store øjne. jeg sagde hva jeg tænkte

Med den attitude får du da ikke nogen til at passe din kat…

med den tone der allerede er lagt herinde, får jeg den da aldrig ud nogen steder! jeg er mildest talt chokeret over hvad folk finder på at skrive herindemens jeg fortsat søger på livet løs. det går over i helt andre baner.

Der er mange måder at transportere en kat på… Du kunne jo have oprettet et indlæg om, om der var nogen der skulle fra KBH til skive, eller til århus og så en der skulle videre derfra som kunne tage katten med.

Men jaja da…

Ninnam der har før været sager herinde hvor katte (og ejer) har været i nød, hvor katten har skulle fra den ene ende af landet til den anden. I disse tilfælde har der været nogle meget søde kattegale folk som enten har skrabet penge sammen til en togbillet eller til bensin hvor en lige så sød kallegale person så har kørt katten i bil. Det er nok disse andre køre muligheder der bliver skrevvet tidligere i tråden. Men da du er helt ny på foraet har du jo ikke nogen ide om hvor kattegale og meget hjælpsomme vi egentlig er her inde.