Så blev alle mapperne færdige :)

[QUOTE=Helene C;1115243]Jeg tegner med sprittush så jo det burde bestemt kunne lade sig gøre så længe man lader det tørre ordentligt.

Der er godt nok mange små detaljer i selve katten, men jeg kan godt prøve og lave de mapper til dig.

Jeg laver dog ikke med farve, jeg bruger udelukkende en sort tush i forskellig tykkelse.
Jeg ville så tegne katten almindeligt op, og så ville jeg lave det mørkegrønne i logoet sort samt teksten.[/QUOTE]
Hvad ville de komme til at koste så :?

Ringbindende koster 60kr pr stk.

Jeg tegner ikke på sorte mapper, men de kan fås i forskellige farver og tykkelser.

[QUOTE=Helene C;1115246]Ringbindende koster 60kr pr stk.

Jeg tegner ikke på sorte mapper, men de kan fås i forskellige farver og tykkelser.[/QUOTE]
Er det alm ringbind eller de tykke :?

De har samme indkøbspris. De fås i de store tykke, mellem og tynde, så du beslutter selv hvor tykke mapperne skal være.

Helene, dem kan du godt være stolte af. Synes de er fede… og kan se jeg ikke er den eneste :wink:

Helene jeg springer lige over i denne omgang :slight_smile:

Så er der lavet forsøg med Ringbind, og ja det kræver en mere rolig hånd end elastikmapperne, men resultatet blev succesfuldt :smiley:

Den er hammerflot! Druerne er helt perfekte til indholdet.

Jeg bliver lige lidt fagidiot, kan åbenbart glemme mit tidligere liv som sælger af kontorartikler, den meget flotte grønne mappe er ikke et ringbind. Det er en brevordner :slight_smile:
Det vil være pokkers ærgerligt, hvis du og kunder taler forbi hinanden omkring mapper.
Et ringbind har 2 eller 4 ringe, som trækkes fra hinanden.
En brevordner har to ringe, som åbnes med en løftearm. Brevordnere fåes i 40 eller 70/80 mm

[QUOTE=PiaR;1116388]Den er hammerflot! Druerne er helt perfekte til indholdet.

Jeg bliver lige lidt fagidiot, kan åbenbart glemme mit tidligere liv som sælger af kontorartikler, den meget flotte grønne mappe er ikke et ringbind. Det er en brevordner :slight_smile:
Det vil være pokkers ærgerligt, hvis du og kunder taler forbi hinanden omkring mapper.
Et ringbind har 2 eller 4 ringe, som trækkes fra hinanden.
En brevordner har to ringe, som åbnes med en løftearm. Brevordnere fåes i 40 eller 70/80 mm[/QUOTE]

Nårh ja det havde jeg da egentlig nok lige svedt ud… Det vidste jeg jo sådan set også godt. Men tak for det Pia :ok:

Super flot lavet :ok:

Tusind tak skal du have Elisabeth :smiley:
Det tager tid ganske rigtigt, men jeg synes det er hyggeligt… okay det synes mine seneskedehindebetændelser ikke, men pyt skidt med det :wink:

Men vi har ikke talt forbi hinanden Helene :slight_smile:

Helene sendte mig et sneak peak af mine mapper og de er bare fantastiske!!

Helt perfekte motiver til deres to meget forskellige personligheder, og farven er selvf Lyseblå når det er mig :thumbup:

[QUOTE=ThildeL;1116526]Helene sendte mig et sneak peak af mine mapper og de er bare fantastiske!!

Helt perfekte motiver til deres to meget forskellige personligheder, og farven er selvf Lyseblå når det er mig :thumbup:[/QUOTE]
Glæder mig til at se dem :slight_smile:

Det var godt. Jeg har altid selv brugt brevordnere som ringbind så derfor har jeg altid kaldt det for ringbind selvom jeg egentlig godt kender forskellen da min mor er bogholder, har bare aldrig “brugt” forskellen.

Men godt vi ikke har talt forbi hinanden :slight_smile:

De bliver ikke afsløret nogen steder før Thilde har fået dem i hus. Det er trods alt hendes vare :wink:

Det var nu også henvendt til Thilde :slight_smile:

Jeg glæder mig også til at se hvad du har fået kreeret, Helene. :slight_smile:

Kunne være lidt spændende at se hvad du kunne finde ud af med mine skabeloner. :tihi:

[QUOTE=Ravn;1116597]Jeg glæder mig også til at se hvad du har fået kreeret, Helene. :slight_smile:

Kunne være lidt spændende at se hvad du kunne finde ud af med mine skabeloner. :tihi:[/QUOTE]

Hvad har du da af skabeloner ?

Mest katte. Jeg skærer dem selv. :slight_smile:

Med gode nok udprint af dine, ville jeg kunne lave skabeloner af dem, så du kunne genbruge i en uendelighed.