Så blev alle mapperne færdige :)

Her er de super flotte mapper der er blevet lavet til mig :smiley:

Er rigtig glad for resultatet og har været utrolig spændt på at se dem idag.
Den lyserøde er til Aithena når vi skal udstille, og generelt alt til hende, den anden skal være min skolemappe :smiley:

Sååå tusinde tak for de smukke smukke mapper :smiley:

Hvor er du dygtig Helene, så skarpe de er i kanterne dine illustrationer :slight_smile:
Må jeg spørge hvilken pen du bruger til at lave dem med?

Jeg tror også, man skal være “fagidiot” for at skelne. Jeg har arbejdet på kontor i snart 30 år og har aldrig nogensinde hørt nogen kalde det andet end ringbind eller (selskabs)mapper, uanset at det primært er dem med løftearm, vi har brugt :). Brevordnere er kun et ord, jeg har set i boghandlere :slight_smile:

Men uanset navnet er dine illustrationer rigtigt fine :smiley:

[QUOTE=LoanS;1119970]
Her er de super flotte mapper der er blevet lavet til mig :smiley:

Er rigtig glad for resultatet og har været utrolig spændt på at se dem idag.
Den lyserøde er til Aithena når vi skal udstille, og generelt alt til hende, den anden skal være min skolemappe :smiley:

Sååå tusinde tak for de smukke smukke mapper :D[/QUOTE]

Dejligt du er glad for dem. Din skolemappe var spændende at lave fordi jeg selv skulle bestemme alt, og jeg å indrømme jeg havde temmelig mange kvaler med at finde ud af hvad der skulle stå på den, men blev selv ret godt tilfreds med den :slight_smile:

[QUOTE=fugl;1119974]Hvor er du dygtig Helene, så skarpe de er i kanterne dine illustrationer :slight_smile:
Må jeg spørge hvilken pen du bruger til at lave dem med?[/QUOTE]

Mange tak.
Jeg laver skitsen med blyant og tegner op med sprittush i forskellig tykkelse.

[QUOTE=Temple Bar;1119982]Jeg tror også, man skal være “fagidiot” for at skelne. Jeg har arbejdet på kontor i snart 30 år og har aldrig nogensinde hørt nogen kalde det andet end ringbind eller (selskabs)mapper, uanset at det primært er dem med løftearm, vi har brugt :). Brevordnere er kun et ord, jeg har set i boghandlere :slight_smile:

Men uanset navnet er dine illustrationer rigtigt fine :D[/QUOTE]

Jeg vidste også kun at der var brevordenere og så ringbind fordi min mor er bogholder, men jeg har også altid brugt dem med løftearm.

Men tak for rosen :smiley:

Ja jeg har også modtaget min i dag og er VILDT imponeret over dit talent Helene.

Mit logo er meget detaljeret i katten og du har formået at lave en næsten 100% gengivelse af det - hvilket er super godt lavet :slight_smile:
Jeg er også vild med, at du har signeret den :slight_smile:

Jeg er MEGET glad for min mappe :slight_smile:

Her er forsiden med mit logo

Jeg valgte jo at få en mappe, som jeg kunne bruge til alle kattenes papirer og så videre. Så jeg har fået lavet faneblade med deres navne også.
Gizmos

Seans

Djamillas

Evelinas

og Aminas

[QUOTE=DK Mammarazzi;1120145]Ja jeg har også modtaget min i dag og er VILDT imponeret over dit talent Helene.

Mit logo er meget detaljeret i katten og du har formået at lave en næsten 100% gengivelse af det - hvilket er super godt lavet :slight_smile:
Jeg er også vild med, at du har signeret den :slight_smile:

Jeg er MEGET glad for min mappe :slight_smile:

Her er forsiden med mit logo

Jeg valgte jo at få en mappe, som jeg kunne bruge til alle kattenes papirer og så videre. Så jeg har fået lavet faneblade med deres navne også.
Gizmos

Seans

Djamillas

Evelinas

og Aminas
[/QUOTE]
Undskyld kvaliteten men de er taget med min iPad :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1120145]Ja jeg har også modtaget min i dag og er VILDT imponeret over dit talent Helene.

Mit logo er meget detaljeret i katten og du har formået at lave en næsten 100% gengivelse af det - hvilket er super godt lavet :slight_smile:
Jeg er også vild med, at du har signeret den :slight_smile:

Jeg er MEGET glad for min mappe :slight_smile:

Her er forsiden med mit logo

Jeg valgte jo at få en mappe, som jeg kunne bruge til alle kattenes papirer og så videre. Så jeg har fået lavet faneblade med deres navne også.
Gizmos

Seans

Djamillas

Evelinas

og Aminas
[/QUOTE]

Godt du er tilfreds med den :slight_smile:

Det er jeg ihvertfald :slight_smile:

Billed af de mapper jeg lavede til Thilde

Farven er meget mere intens IRL. Det er en rigtig lækker lyseblå farve.

Hvor ER de flotte!!!

Tusind tak :smiley:

Imponerende flot :ok:

Overvejer lige om jeg også MÅ ha’ sådan en :høhø:

:slight_smile:

Jeg glæder mig også til at få min :slight_smile:

[QUOTE=danpia;1120871]Imponerende flot :ok:

Overvejer lige om jeg også MÅ ha’ sådan en :høhø:

:)[/QUOTE]

tak :slight_smile:

du siger bare til :slight_smile:

ja der går lige et par dage endnu inden du får fingrene i din :wink:

Kan du ikke lige sætte et billede ind, så jeg kan savle lidt :smiley:

Jo da - når jeg kommer hjem til min computer :wink:

og på opfordring kommer der hermed billed af mappen jeg har lavet til Pia :slight_smile:

Ih, den er så flot!

Tak :smiley: