Så blev C-kuldet født

Som overskriften siger - så er mit C-kuld blevet født her til morgen… Indtil videre er der kommet 5, er usikker på om der evt. er en mere eller om det bare er mave jeg kan mærke… :slight_smile:

Først fødte er en lille pige på 74 gram - men sund og stærk.
De resterende 4 har vægt mellem 90g og 110g.

Farverne er fordelt således:

KBL f 02 gange 2.
KBL n 02 21
KBL n 02
og sidst men absolut ikke mindst
KBL d 02 (21)

Dette er et kuld jeg og min moster (Jeanette/JeaTri) har glædet os rigtig meget til - og den sidste uge har vi bare gået og trippet… Glæder mig meget til at følge deres udvikling… <3 Og hvis det kan lade sig gøre - vil de være at se på Varmdrup udstillingen…

Tillykke med 5 små :slight_smile:

Tillykke med de små :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:.

Tillykke med babyerne,bliver spændende at følge dem:love2:

Venter selv på C-kuldet om ca 10dage :s:hjerte::smiley:

Tine

Tillykke med de små!!

Tillykke med killingerne :flag: :flag:

Tillykke med femlingerne! Glæder mig til at se billeder :slight_smile:

Ih tillykke! Jeg melder mig i koret af dem der vil se billeder!

Stort tillykke med de 5 er der kommet flere?

der kom en mere lige omkring kl 16, desværre overlevede han ikke. han var ellers en fin lille gut… R.I.P lille ven… :slight_smile: der kommer billede af dem lige om straks - hvis jeg kan finde ud af det…

Haha, jeg kunne simpelthen ikke se mere end tre til at begynde med :høhø: De er godt camouflerede.

Tillykke med dem alle fem :flag:

[QUOTE=galath;850889]Haha, jeg kunne simpelthen ikke se mere end tre til at begynde med :høhø: De er godt camouflerede.

Tillykke med dem alle fem :flag:[/QUOTE]

Ja hun gemmer dem godt… :smiley: og mange tak…

Tillykke med killingerne :flag: :flag: :flag: :flag: :flag:

Hvor er de dog nuser :wehuu:

Tak Blackangel… :slight_smile:

Tillykke med de små:flag::flag::flag:

Stort tillykke med dem, er vild med de smukke farver. Bliver spændene at følge dem fremover herinde

MVH
Gitte

Tak Anja og Gitte… :slight_smile:

Gitte: ved ikke hvor god jeg er til at opdatere herinde - men må se om jeg kan huske det bare engang imellem…

Tillykke med vores smukke killinger, det er sådanne nogle flotte babyer Kitty og Kiksen har fået :wehuu::wehuu:

Stort tillykke med kuldet. :flag::flag::flag::flag::flag:

Hvor er de fine:hjerte: - også selv om jeg knap nok kan få øje på dem alle sammen på det skønne billede. :smiley: