[QUOTE=Stine A;663963]:surrender1: Jeg forstår altså virkelig ikke, at du ikke vil lytte til de opdrætter som giver dig en masse råd. Opdrættere som har været i faget i mange mange år. Opdrætter som selv har prøvet at stå med en kat, der har fået kejsersnit, ikke blot en gang, men flere gange.
Tænker du slet ikke, de må da vide hvad de snakker om:?
Tænker du virkelig, min dyrlæge ved bedst og så vil jeg s… på, hvad alle de andre opdrætter sige, fordi de aner ikke en dyt:?
Susanne prøv nu at tage alle de gode råd til dig, for mormis, killinger og din egen skyld. Der er ikke nogle, der er ude på at genere dig…
Du skriver: …hun stresser kun, når vi jagter hende med killingerne.
Hvad med at starte helt forfra.
Nus med hende der hvor hun er, i hovedet og på kroppen.
Stille og roligt nus hende på maven, få hende til at acceptere at du rør hende der og på dievorterne. Når hun så finder ud af der ingen grund er til at flygte, så læg en enkelt killing ned til hende (der hvor hun er, og hvor du i forvejen sidder og nusser). Blive ved med at nusse hende og ros hende.
Prøv at se hvad der sker…?
Jeg har ikke selv haft kat, der har fået kejsersnit, men det var det jeg selv ville prøve hvis det var mig. Samtidige med at, jeg ville følge de råd der er kommet her i tråden også selvom min dyrlæge havde sagt noget andet.
Håber det lykkeds:)[/QUOTE]
DET ER ALTSAMMEN PRØVET.
Jeg har lyttet, jeg har lyttet, jeg har lyttet, jeg har lyttet, jeg har lyttet.
Hun flygter, som jeg vist har skrevet ca. 20 gange i den her tråd.
Rådene ER afprøvede - minus det med at lukke hende inde, og det har ikke virket.
Lige så snart hun ser en killing - er hun væk.
Det er bare død-trælst, at der ikke bliver læst, AT DET ER AFPRØVET.
Hvad skal jeg gøre for at blive hørt?