Så det på facebook

Hej

Dette må man bare næsten have hængene derhjemme :slight_smile:

Nej tak. Jeg kan faktisk godt lide mine børn :slight_smile:

Haha, den er sq go:D

Ja helt enig, men jeg synes nu stadig den er sjov. :slight_smile:

:lol::lol::lol:

… den var go ! gad godt at have det skilt hængende !!!

Nåda - det er jo mit billede.

… den var go ! gad godt at have det skilt hængende !!![/QUOTE]

Så må man håbe at forældrene til dine dagplejebørn har humoren i orden :høhø:

Som uden videre er kopieret til egen HD og derefter uploadet til kattegale?

Hej

Sådan uden videre er det rigtigt. Jeg kan sagtes slette det igen men du var så ikke den første som lagde det på facebook…

Åhh så slemt kan det da ikke være, det er bare skilt, ikke en person eller en kat…

Fedt skilt, det vil jeg gerne eje…

[QUOTE=Hanne P;793366]Åhh så slemt kan det da ikke være, det er bare skilt, ikke en person eller en kat…

Fedt skilt, det vil jeg gerne eje…[/QUOTE]

os mig:) , så kan det være jeg kunne slippe for alle de spørgsmål om, hvorfor vi ikke har børn…:tihi::tihi:

Thi hi… jep eller børnebørn

Hvor er det et godt skilt! Sådan et vil jeg også have - selv om der nok kommer rollinger i hytten en dag :smiley:

Sådan et skilt må vi bare eje herhjemme :slight_smile:

[QUOTE=MitsuCats;793337]Hej

Sådan uden videre er det rigtigt. Jeg kan sagtes slette det igen men du var så ikke den første som lagde det på facebook…[/QUOTE]

Dét kan du så lige tro jeg er :slight_smile:
For jeg er fotografen bag det.

Det er er taget i lørdags på NSR’s hobby udstilling.

Og ja - det er et über fedt skilt!

[QUOTE=Hanne P;793366]Åhh så slemt kan det da ikke være, det er bare skilt, ikke en person eller en kat…

Fedt skilt, det vil jeg gerne eje…[/QUOTE]

Det er sådan set ligegyldigt hvad der er på billedet.
Man må ikke bare negle billeder fra andre :slight_smile:

Det overtræder ophavsrettighederne, og kunne i et grimt tilfælde munde ud i en dyr regning.
Nu er det bare et tilfældigt billede, men derfor er det stadig ikke OK at tage andres billeder.

Skal jeg se om jeg kan finde ud af hvor det fede skilt er købt henne?

Pia jeg tror allerede dit billede er taget mange gange. jeg har set det mange gange på facebook … af mange forskellige personer.
det går hurtigt… tror du skulle have lavet vandværker på det med dit navn…
det gør det dog ikke mere rigtig at tage det men det er svært at styre især hvis man deler på fa cebook…:-\

Det er sikkert fra samme sted som det her

Hvis ikke jeg husker meget galt, så fraskriver man sig faktisk samtlige ophavsrettigheder, hvis man lægger et billede på Facebook. Det er der mange, der gennem tiden har været fortørnede over, men Facebook er offentligt et medie, at det simpelthen ikke kan kontrolleres og den, der lægger billedet ud, derfor bør være klar over risikoen for, at det vil blive downloadet af andre :slight_smile:

Det er altså mange måneder siden, at jeg så den på FB første gang…