Så er afstemningen skudt igang

Og nu skal jeg i seng og sove 5 kvarter i timen…det var måske en god ide til alle.
Vækkeuret ringer om x-antal timer og så står den på en lang arbejdsdag både ude og hjemme

[QUOTE=kamikaze;779615]Alle kan irriteres, det handler blot om den “rette” kommer på banen
Men læs dine indlæg herinde og dernæst mine og dan dig derefter et overblik angående hvilken af vi to der er rolige.[/QUOTE]

Jeg er skam helt rolig. :slight_smile:

At lade sig irritere er for usmart :sorry:

Og jeg er faktisk helt rolig, ja det er lige før, at jeg falder i søvn :slight_smile:

Det slår mig lige - om ikke man kunne angive på sin profil, hvorvidt man er mand eller kvinde?

…jeg har dælme svært ved at skælne herinde nogen gange…

:slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;779618]Og nu skal jeg i seng og sove 5 kvarter i timen…det var måske en god ide til alle.
Vækkeuret ringer om x-antal timer og så står den på en lang arbejdsdag både ude og hjemme[/QUOTE]

Sov godt, jeg skal også snart op igen :slight_smile:

Det rene tidsrøveri

Man bestemmer heldigvis selv, hvor meget tid KG skal røve fra en :slight_smile:

Don’t feed the troll…

Jeg ser ingen Troll her, men kan du ikke bare springe over det, du ikke bryder dig om, i stedet for at du kommer med mindre pæne kommentarer?

Jeg har ikke stemt endnu , og jer ikke sikker på jeg gør det i denne måned.
De er alle bare så skønne at jeg ikke kan bedste mig uden de alle ville får en stemme , og de kan man jo ikke :smiley:

jeg har kun deltaget et par gange… grunden tja jeg glemmer det desværre - syntes ellers det er super hyggeligt og stemmer nogen på mit billede bliver jeg rigtig glad/rørt og gør de ikke, så er der nok nogen som bare er bedre

mvh
Gitte

[QUOTE=kamikaze;779597]Tja, enhver positiv tråd kan ødelægges. Det er set før.
Livet fåes KUN i 1 udgave…så det handler om at få det bedste ud af det[/QUOTE]

Helt enig. Enhver positiv tråd kan ødelægges.

Jeg har for øvrigt heller ikke vundet månedens kat endnu, selv om de billeder, jeg har sendt ind har været teknisk gode og har passet til emnet, og også selv om jeg står på god fod med de allerfleste herinde.

Der har bare hver gang været billeder, der var bedre og derfor mere fortjente at vinde end mine. Og det er altså OK.

p.s. Jeg er ikke med denne måned, fordi mit bedste billede til emnet har været vist en del gange efterhånden.

[QUOTE=Vivi_Fletcher;779570]HA - har lige set fotos fra denne måned.
Heldigvis er ejeren med på mange billeder - så slipper jeg for detektivarbejdet.[/QUOTE]

:klapper: :klapper: :klapper:

Jeg har jævnligt deltaget, når jeg havde et billede, som passede til emnet. Jeg har vist nok endda vundet en gang. Men jeg anede ikke, at det var fordi jeg er så enormt populær. :tihi:

[QUOTE=FinnFrode;779693]

p.s. Jeg er ikke med denne måned, fordi mit bedste billede til emnet har været vist en del gange efterhånden.[/QUOTE]

Ja, jeg valgte også ikke at deltage med det bedste jeg har, da jeg har deltaget med det før :høhø: Og fik altså ikke lige taget mig sammen til at tage et nyt…

Jeg kan i øvrigt også langt fra genkende alle - og nogle gange tror jeg at jeg har genkendt kattene, og så er det bare nogle helt andre :tihi:

For sørensen, hvor jeg dog i den grad mangler min enig knap…

og resten af tråden: helt ærligt de damer, det er simpelthen en fuldstændig latterlig diskussion der er igang her!!

Mit billed har fået en stemme :smiley: :rock: :ok: :wehu: :juhu: tror jeg vinder :wehu:

… og nej jeg har ikke selv stemt på det :stuck_out_tongue:

… der var et billed der bare SKREG LOVE :love2: og det var jeg nød til at stemme på !!!

Helt ærligt selv jeg kan får nok…og fjerne hænderne under min Popo…

Ja, det var vist nogle andre indlæg som burde have været citeret der…