Så er afstemningen skudt igang

Heh, og denne gang kan folk i hvert fald ikke brokke sig over ingen stemmer - for alle har fået en stemme :smiley: Og nu har jeg også lige fået bestemt mig og stemt… :slight_smile:

Det må vel handle om at deltage fremfor at vinde. Uden deltagelse ingen konkurrence.
OM jeg fatter den negative indfaldsvinkel til at deltage. Det minder om noget en 5-årig ville gøre. Stampe i jorden og skabe sig.
Det ER ved at vlre trivielt

[QUOTE=kamikaze;779578]Det må vel handle om at deltage fremfor at vinde. Uden deltagelse ingen konkurrence.
OM jeg fatter den negative indfaldsvinkel til at deltage. Det minder om noget en 5-årig ville gøre. Stampe i jorden og skabe sig.
Det ER ved at vlre trivielt[/QUOTE]

Jeg ser så ingen, der stamper i jorden :lol:

Men sikke dog mange der har det dårligt med, at man fravælger en ting :wink:

[QUOTE=DK Blackangel;779582]Jeg ser så ingen, der stamper i jorden :lol:

Men sikke dog mange der har det dårligt med, at man fravælger en ting ;)[/QUOTE]

Du kan fravælge lige så tosset du vil - men lad være med at give andre skylden for dit fravalg.
Gør det stille og roligt uden at kommentere det yderligere.

Tænk på, hvor mange brugere, der ikke deltager. Skulle vi alle så forklare vores baggrund for vores fravalg?

[QUOTE=Vivi_Fletcher;779585]Du kan fravælge lige så tosset du vil - men lad være med at give andre skylden for dit fravalg.
Gør det stille og roligt uden at kommentere det yderligere.

Tænk på, hvor mange brugere, der ikke deltager. Skulle vi alle så forklare vores baggrund for vores fravalg?[/QUOTE]

Det er vel op til mig, om jeg vil kommentere det eller ej? Det er der vel næppe nogen, der sidder og bestemmer :høhø:

Ja, men det virker som om du bliver overrasket over reaktionen… Selvfølgelig kommer der en når du vælger at annoncere det i en tråd, i stedet for bare at lade være :slight_smile:

Ja, og det er op til mig om jeg vil kommentere dine kommentarer.
Det er der nemlig heller ikke nogen, der bestemmer.

Næh jeg kender efterhånden kattegale, men at man tager sådan på vej, har jeg aldrig forstået, men at det skulle komme bag på mig - nej desværre ikke :slight_smile:

Hvorfor så ikke bare tage det til efterretning og lade være at gøre det? :slight_smile:

Hvis jeg skulle lade være med at gøre det, andre ikke brød sig om, så kunne jeg intet gøre :wink:

Tja, enhver positiv tråd kan ødelægges. Det er set før.
Livet fåes KUN i 1 udgave…så det handler om at få det bedste ud af det

[QUOTE=kamikaze;779597]Tja, enhver positiv tråd kan ødelægges. Det er set før.
Livet fåes KUN i 1 udgave…så det handler om at få det bedste ud af det[/QUOTE]

Tjaa… alt kan ødelægges af dem, der vil ødelægge. Nu har jeg så aldrig haft til hensigt at ødelægge noget, men alt kan vendes, drejes og blive til en diskussion, hvis man vil :wink:

Nu er livet ikke lutter lagkage, og nogle gange kan man ikke få så meget godt ud af det :slight_smile:

Susanne, mon ikke snart der er tilbud på tudekiks … så kunne du købe en enkelt palle hjem.

Jeg må ikke spise tudekiks, de feder :wink:

Og er det ikke lagkage OG stadig kun fåes i 1 udgave så var det måske en god ide at være en smule mere positiv.
Positivitet kommer man beviseligt længst med.
TÆNK om lagkagen blev til lagkage.
Jeg vælger at tænke der skal så meget godt trækkes ud af livet fremfor at…citat" nogen gange kan man ikke få så meget godt ud af det"
I min verden er et glas halvtfyldt…IKKE halvtomt.
Og syntes andre ikke mine kræ er værd at stemme på, så er det jo både mine dyr og de samme uagtet hvad andre mener. Præcist som på en udstilling.
Er din indfaldsvinkel til udstillingsresultater den samme som det faktum du har svært ved at accepterer andre ikke stemmer på dine dyr, så bliver det en kort udstillings"karriere"
Vær positiv, så ER livet lettere og omgivelserne gladere og sæt det så også smiter af PÅ DIG

Jeg stemmer nu aldrig på baggrund af billedet ejer men pga motivet.
Kan nu hellere ik kende de forskellige katte fra hinanden, så skal det da være en af de “kendte” katte som tit bliver vist frem i tråde :slight_smile:

[QUOTE=kamikaze;779605]Og er det ikke lagkage OG stadig kun fåes i 1 udgave så var det måske en god ide at være en smule mere positiv.
Positivitet kommer man beviseligt længst med.
TÆNK om lagkagen blev til lagkage.
Jeg vælger at tænke der skal så meget godt trækkes ud af livet fremfor at…citat" nogen gange kan man ikke få så meget godt ud af det"
I min verden er et glas halvtfyldt…IKKE halvtomt.
Og syntes andre ikke mine kræ er værd at stemme på, så er det jo både mine dyr og de samme uagtet hvad andre mener. Præcist som på en udstilling.
Er din indfaldsvinkel til udstillingsresultater den samme som det faktum du har svært ved at accepterer andre ikke stemmer på dine dyr, så bliver det en kort udstillings"karriere"
Vær positiv, så ER livet lettere og omgivelserne gladere og sæt det så også smiter af PÅ DIG[/QUOTE]

Jeg får aldrig en udstillingskarriere, så bare rolig :slight_smile:

Rolig er mit mellemnavn, så det er jeg…rolig som en klippe. Men trivialitet kan være belastende…selv for den roligste.

[QUOTE=kamikaze;779611]Rolig er mit mellemnavn, så det er jeg…rolig som en klippe. Men trivialitet kan være belastende…selv for den roligste.

[/QUOTE]

Du virker ikke særlig rolig :slight_smile:

Alle kan irriteres, det handler blot om den “rette” kommer på banen
Men læs dine indlæg herinde og dernæst mine og dan dig derefter et overblik angående hvilken af vi to der er rolige.