Så er baren åben

eller “Der væltede en mælketankvogn”! Ét eller andet sted herunder ligger der en hunkat og nyder det - hun hedder Daffe (Petheaven Daphne Duck) og hun er af den opfattelse, at man kan ikke få for mange killinger :slight_smile:
VH
Susanne

Åh, :wehuu: sådan en mormis er GULD værd :thumbup:

LOL!!

Hun er dygtig er hun!! :slight_smile:

Skønt billede, tænk at hun gider - og så i den varme!! :slight_smile:

/Mette

Sikke et dejligt billede af killinger og mormis som ser yderst tilfreds ud :iloveyou:

Har du fået afsat alle killingerne?

Øhhh hvor mange er der lige der :øhmm:

Nå men skønne ser de altså ud :wehuu:

Dejligt billede - og nogle smukke killinger

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Skønt myldre billede:) Der er godt nok mange killinger og der må jo nok være en mormis med en god mælkebar nedenunder:)
Sjovt du har en mormis der ikke kan få formange killinger. Jeg havde for år tilbage en huskattemor, der ikke synes hun fik nok killinger, så hun gik ud og stjal en to til tre killinger, hvergang hun havde født. Så der var som regel killinger i flere størrelser. Det var ikke tit, det lykkedes mig at finde den rigtige missemor, ikke engang da hun kom hjem med en langhåret killing, der var mere en dobbelt så stor som de andre killinger.:slight_smile:
Knus Elin

Ja, det billede klarede lige, hvad varmen ikke helt har kunnet klare… for jeg er da helt smeltet nu :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:besvimer: Åh nej, hvor er de søde! :hjerte:

Nuuurh hvor ser det kært ud :wehuu: dygtig missemor

Jeg er bare vild med sådanne billeder… jeg kan næsten høre dem alle spinne :hjerte: :inlove: :hjerte: :inlove: :hjerte:

Nåååhr, hvor er de skønne :wehuu:De européer er bare så gode til moderrollen :thumbup:

-LOL Det er simpelthen for fedt det billede :inlove:

:thumbup: Se det er en rigtig mormis som i de gamle dage.

Ja, hun er ret dygtig og meget glad for killinger. Sidste år foragtede hun de der hvide rollinger (birmakillingerne!), men iår eeeeelsker hun dem allesammen :slight_smile:
Der er 5 af de hurtigstribede på billedet, og jeg tror 3 birmaer.
Og jeg mangler stadig hjem til de hurtigstribede - der er vist interesse for 3, men ingen endelige aftaler, og Verner-missen (smækker klassisk tabby dreng) mangler helt at finde nogle nye slaver. Det kommer nok - når man har så meget selvtillid, charme og lækkert hår som de har, så må der også være nogle rigtige smørhuller derude, hvor de skal bo om lidt :slight_smile:
VH
Susanne

Nåååå, dejligt billed:-)

Ingen racisme der:-)

Har hun selv lige haft killinger - eller bare en glad giver?

Jeg har en der altid er glad giver - killinger og katte i alle aldre er altid velkomne:-)

Hvor er det bare et herligt billedet.:wehuu::wehuu:

Det er vel nok et herligt billede. Sikke en flok dejlige børn og en super missemor. -lovelove

Jeg er ikke sikker på, jeg kan tåle at se flere killinge billeder. :tihi:
“Jeg skal ikke ha’ flere misser, jeg skal ikke ha’ flere misser, jeg skal ikke ha’ flere misser…”
.

:høhø::høhø:

Hvor er det bare et herligt billede af killinger lige midt i ulvetimen…

:hjerte: