Så er de kørt

De to M´er er kørt med Martin mod Sjælland… uha her er stille og mit hjerte er knust - til trods for, at jeg VED, at de får verdens bedste hjem og jeg kan besøge dem der…

Jeg vænner mig aldrig til dette. Jeg er en rigtig dårlig wanne-be-kyniker:-):ked::sshh:

Malik og Milo havde ellers lovet ikke at vlære spor søde. Jeg troede vi havde en aftale, men i morges græd jeg lidt, da jeg vågnede med dem begge på brystkassen, hvor de lå og spandt.

Det er ikke let at lave aftaler med katte… og se nu mit lille hjerte:brist:

Giv mig en dag eller to, så har jeg det nok bedre.

Eddie er godt nok også trist - det var jo hans “børn”.:ked:

Heldigvis ved jeg, at M&M (Eminem:-)) ikke kan bo et bedre sted end hos Martin, men for pokker det trækker tænder ud.

Håber de får en god køretur hjem alle 3 M´er:-)

MVH

-kramer

Hvor er det dejligt at du har fundet et hjem, hvor du ved de får det rigtig godt.

Ja, det trækker tænder ud. Føler med dig.

Tør slet ikke tænke på hvordan det bliver med de to jeg har tilbage. For søren da.

Åhh jeg fik helt tårer i øjnene, da mine to hittere jo også skal forlade os på et tidspunkt. Jeg bliver ALDRIG god til det.

Dejligt at høre de har fundet et super hjem, og vi glæder os til stadig at kunne følge dem herinde.

:kram:

ja det er bare så hårdt at sige farvel… :cry: forstår dig inderligt godt

-kramer

Heldigvis kan du jo følge dem herinde :slight_smile:

Og hvis ikke kan vi da altid sende et tæskehold ud til Martin :tihi:

Dejligt…Helle…:hjerte:

At du har taget dig så kærligt af dem - og at de nu skal bo hos Martin,
som glæder sig rigtig meget. :wehuu:

[quote=birtheras;236870]-kramer

Heldigvis kan du jo følge dem herinde :slight_smile:

Og hvis ikke kan vi da altid sende et tæskehold ud til Martin :tihi:[/quote]

eller PP - det viser sig at de 2 kender hinanden fra en anden levealder :slight_smile:

og så meget som PP elsker katte (efter han har fået vores 6) så er du sikret maksimal udnyttelse af pressionsmidler -LOL

Det bliver slet ikke nødvendigt. For I får slet ikke lov til at slippe.
I vil blive belastet af mig og mit kamera - og Malik & Milo!

Og Malik sidder her på mit armlæn lige nu og læser med og sørger for, at jeg ikke spreder usandheder om løml… AAAVVVV!! … jeg mener de deeeeejlige små… AAAAVVV!!! … altså stoooore, voksne, kloge og ikke mindst modige missekatte! :høhø:

Første kapitel er allerede oppe…

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=11326”]Prinserne og det halve kongerige![/ame]

Og den lille lort… AAVVVV!!! … fantastiske supermis til Malik knurrer af Milo og mig, når vi leger med fjer-pinde efter han har fanget den.
Malik er uden tvivl den onde diktator … (nå det måtte jeg godt skrive?) … af de to. :rock:

Malik & Milo sender :pote::pote::pote::pote::pote: til Helle og siger tuuuuusinde tak for at være den perfekte slavinde.

// Martin

Dejligt at logge ind og læse dette (her klokken bæ om morgenen, vækket af Eddie, der grææææd i stuen, men som nu har fået mad og har glemt de to igen:-)) indlæg om, at de allerede er flyttet total ind:-)

Jeg tænkte nok det ikke tog lang tid:-)

Hvordan gik køreturen?

Fik jeg ret i, at de tog det i stiv pote?

Stort tillykke med dem Martin - jeg har det bedre i dag, især efter at læse dette:-)

MVH
Helle

Jamen de tog lidt ture på skift.
Malik startede ud med at lægge sig til at sove, da han lige havde fået kigget rundt i en 10 minutters tid.
Milo derimod peb en hel del. Efter et kvarters tid forsøgte jeg at lægge en sort jakke over og så stoppede han da også efter et par minutters forsøg at få jakken væk. Så var der egentlig ro i en times tid, hvor de begge vist sov. Men så begyndte Malik og kæmpe med kassen og blev lidt aggressiv i forsøgene på at komme ud og peb også en del. Men da jeg ikke havde flere ting, jeg kunne lægge over kasserne, så måtte jeg bar AAAAAAAAAAAAVVVVV!!! …

Jeg må lige indskyde at Malik er elendig til at springe! Han kan ikke hoppe så højt og så slår han kløerne i og trækker sig selv resten af vejen. Både i lædersofaen, stofkontorstolen - og nu mine lår! :frowning:

… nå men jeg måtte bare bide de hjerteskærende lyde i mig, hvilket var svært. Og når jeg kom til at svare ham, så begyndte Milo også at stemme i i koncerten.

Deres ture kom sådan med jævne mellemrum og varede de der 10-15 minutter. Så jeg kørte bare med klampen i bund hele vejen til København (hvilket nu kun er ca. 140 km/t) - også selvom det store lokum så kun kører 4 km/liter ved den hastighed (mod over 10, når jeg kører pænt).

Vi gjorde 2 holdt på vejen. Men ingen af gangene ville de tage imod noget vand. Men de ville gerne nusses og spinde. Og ingen af gangene forsøgte de at komme ud af kasserne, da jeg åbnede lidt op for dem for at kunne nå ind til dem.
Og de har da også leget i og oven på kasserne i aftes, da vi kom hjem, så de er ikke bange for dem eller noget lader det til.

I nat har jeg intet hørt eller set til Malik efter jeg faldt i søvn. De lå begge i sengen, da jeg faldt i søvn.
Milo derimod har kredset rundt omkring og oven på mig jævnligt og ville nusses hele tiden i løbet af natten/morgenen. Men han kunne aldrig ligge stille det samme sted mere end højest 30 sekunder af gangen, så skulle han ligge et andet sted omkring mig - men stadig inden for nusseafstand.

Men jeg kan se, at de har hygget sig i nat. Der er ingen sofapuder der står op. Tøj der er væltet på gulvet. Grå kattepoter på lædersofjuq*(/UI6866666kykj
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§CVB§S()ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooofbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

… og så skulle Malik lige lægge sig på tastaturet. :slight_smile:
Fin afslutning på brevet.

// Martin

[quote=DaneX;236942]Jamen de tog lidt ture på skift.
Malik startede ud med at lægge sig til at sove, da han lige havde fået kigget rundt i en 10 minutters tid.
Milo derimod peb en hel del. Efter et kvarters tid forsøgte jeg at lægge en sort jakke over og så stoppede han da også efter et par minutters forsøg at få jakken væk. Så var der egentlig ro i en times tid, hvor de begge vist sov. Men så begyndte Malik og kæmpe med kassen og blev lidt aggressiv i forsøgene på at komme ud og peb også en del. Men da jeg ikke havde flere ting, jeg kunne lægge over kasserne, så måtte jeg bar AAAAAAAAAAAAVVVVV!!! …

Jeg må lige indskyde at Malik er elendig til at springe! Han kan ikke hoppe så højt og så slår han kløerne i og trækker sig selv resten af vejen. Både i lædersofaen, stofkontorstolen - og nu mine lår! :frowning:

… nå men jeg måtte bare bide de hjerteskærende lyde i mig, hvilket var svært. Og når jeg kom til at svare ham, så begyndte Milo også at stemme i i koncerten.

Deres ture kom sådan med jævne mellemrum og varede de der 10-15 minutter. Så jeg kørte bare med klampen i bund hele vejen til København (hvilket nu kun er ca. 140 km/t) - også selvom det store lokum så kun kører 4 km/liter ved den hastighed (mod over 10, når jeg kører pænt).

Vi gjorde 2 holdt på vejen. Men ingen af gangene ville de tage imod noget vand. Men de ville gerne nusses og spinde. Og ingen af gangene forsøgte de at komme ud af kasserne, da jeg åbnede lidt op for dem for at kunne nå ind til dem.
Og de har da også leget i og oven på kasserne i aftes, da vi kom hjem, så de er ikke bange for dem eller noget lader det til.

I nat har jeg intet hørt eller set til Malik efter jeg faldt i søvn. De lå begge i sengen, da jeg faldt i søvn.
Milo derimod har kredset rundt omkring og oven på mig jævnligt og ville nusses hele tiden i løbet af natten/morgenen. Men han kunne aldrig ligge stille det samme sted mere end højest 30 sekunder af gangen, så skulle han ligge et andet sted omkring mig - men stadig inden for nusseafstand.

Men jeg kan se, at de har hygget sig i nat. Der er ingen sofapuder der står op. Tøj der er væltet på gulvet. Grå kattepoter på lædersofjuq*(/UI6866666kykj
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§CVB§S()ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooofbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

… og så skulle Malik lige lægge sig på tastaturet. :slight_smile:
Fin afslutning på brevet.

// Martin[/quote]

:tak: :tak: :tak:

Tak for en dejlig update… nu ved du så, hvordan dine næste 12-13 år bliver med drengene…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Hvor er det dejligt at høre, at de to har taget flytningen så flot :thumbup:
Men det bliver bare aldrig let at sende misser hjemmefra - men det hjælper en hel del, når man ved med sig selv, at de skal bo det perfekte sted for lige denne mis :slight_smile: Og de gode updates gør også rigtig godt :wink:

[quote=Therese;236943]:tak: :tak: :tak:

Tak for en dejlig update… nu ved du så, hvordan dine næste 12-13 år bliver med drengene…

:hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Ja mindst! Det bliver så dejligt. :slight_smile:
Lige nu ligger de og putter.
Milo oppe i nullerputtesengen i vinduet og Malik på skrivebordet her mellem mig og tastaturet. Han er åbenbart meget kontaktsøgende om dagen, mens Milo forsøger at tage den om natten. :smiley:

// Martin

[quote=DaneX;236960]Ja mindst! Det bliver så dejligt. :slight_smile:
Lige nu ligger de og putter.
Milo oppe i nullerputtesengen i vinduet og Malik på skrivebordet her mellem mig og tastaturet. Han er åbenbart meget kontaktsøgende om dagen, mens Milo forsøger at tage den om natten. :smiley:

// Martin[/quote]

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jaaaaah, mon ikke at de har indgået en aftale om at holde liv i pelsen på dig døgnet rundt ???

Det tror jeg, at de ser som en meget-meget stor og vigtig opgave - dem dejlige prinser.

:høhø::høhø:

Hvor er det godt at høre de har klaret turen fint, med lidt små brokkerier ind imellem:)
Nus dem lige fra både Mogens og mig også.
Knus Elin

Ja, men nu fik jeg lige indgået et kompromis med Malik. At han fik sin nullerput seng op på skrivebordet ved siden af mig og så fik jeg plads til at skrive. :slight_smile:

Den blev vist godtaget…

Og for ikke at sprede jalousi og dårlig stemning må jeg også hellere vise et billede af en sort … masse? klump?

// Martin

:høhø::høhø::høhø:

Hold da op et par forkælede pelse, de har vist fået alt hvad de har skrevet på deres ønskeseddel…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Billeder siger ofte mere end ord…

:tak:

Det ser ud til, at de allerede føler sig hjemme i Kbh og det er dejligt for dig Helle, at du kan følge med i deres liv :thumbup:

Hvor var det vare nogle sjove og dejlige indlæg, Martin! Det er skønt at se at de putter og allerede hygger sig! Du skal nok få dine kampe med de to små prinser, så godt at du nyder dem nu! :smiley:

Tillykke med dem!