Så er der burmeserkillinger

Stort set samtidig med, at min sene alarm gik til morgen, fødte Cocky den første killing på min dyne. Afsted gik det til badeværelset, hvor resten blev født, skarpt overvåget og bistået af mor Jools, der stort set ikke har forladt fødekassen hele dagen :hjerte: :hjerte:

Det blev et lille kuld på tre killinger og jeg skal nok vise enkeltbilleder senere, men her er en lille forsmag på familieidyllen

31 Synes om

Tillykke med trekløveret :hjertehop:

1 Synes om

Åh det ser hyggeligt og rart ud. Tillykke med de tre. :hjerte:

1 Synes om

Tillykke med trekløveret :heart:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med kuldet. :thumbup:

1 Synes om

Tillykke med dem :tillykke:

1 Synes om

Stort tillykke :flag:
Hvor bliver det hyggeligt med små poter i huset igen :lovelove: Glæder mig til at følge dem.

1 Synes om

Tillykke med små Cocky-cookies :flag: Det må være rart at have mor til at holde i pote og give gode råd :slight_smile:

1 Synes om

Tillykke med de 3 :flag:

1 Synes om

Et stort tillykke med de 3 små nye dejligheder :blush: :flag:
Med venlig hilsen

1 Synes om

Tillykke :flag:

1 Synes om

Stort tillykke med trioen :clap:t2::heart::denmark::heart_eyes:

1 Synes om

Stort tillykke :tada::denmark::heart:

1 Synes om

Stort tillykke. :flag: Sikke et dejligt billede. :heart:

1 Synes om

Ja, jeg havde godt haft en fornemmelse af, at hun ville være med - hun har været meget omsorgsfuld, især de seneste uger - men at hun i den grad var “paws on”, kom som lidt af en overraskelse. Det er godt for alle parter, så jeg håber, det fortsætter :smiley:

7 Synes om

Tak alle :tak:

Killingerne er allerede så småfede og tilfredse, at jeg ikke kommer til at veje dem mere end engang imellem. Umiddelbart er der to piger og en dreng - drengen er den nemmeste at se farve på, for han er brun. Pigerne (hvis jeg har ret) er sandsynligvis lilla og lillatortie, men lige netop de farver kan drille i hvert fald en uges tid og ende med at blive chokolade :hjerte:

11 Synes om

Vi har foreløbig haft ét besøg af sex change feen (eller også var jeg lidt sjusket med, hvilket lys bagdel, jeg tjekkede :wink: ). Afgørelsen er, at der er én pige og to drenge. En lilla pige og en creme og en brun dreng. Jeg har aldrig været i tvivl om det creme skær over den farveskiftede, så selvom han teoretisk kan være rød, tror jeg ikke på det :slight_smile:

De vil blive opkaldt efter cocktails, der begynder med E, passer med deres farver og ikke har et oplagt cocktail-navn (Espresso Martini er f.eks. oplagt til den brune, men “Martini” er lidt af en giveaway :stuck_out_tongue: Jeg har styr på navnene til de to andre, men hvis nogen har en idé, der passer med kravene, hører jeg gerne :smiley:

Her forsøgte jeg at få et billede af killingerne liggende pænt ved siden af hinanden, men “nogen” var på vej på tur

Han blev en anelse småhysterisk over at blive afbrudt, så det blev et bunkebillede i stedet for pænt side om side

19 Synes om

De er altså nogle lækre bette bomber :heart_eyes:

4 Synes om

Der er simpelthen fløde 100 i de patter! På de to første dage havde den mindste taget mere end 30 gram på! Så det kommer virkelig til at blive begrænset, hvor meget jeg gider veje :wink:

7 Synes om

Hvor ser de ud til at have det godt. :smiling_face_with_three_hearts:
En skønne dag må jeg møde et par burmesere igen. Jeg ved alt for lidt om racen.