Så er det snart Middelfart

[quote=Chicabee;208873]Kan vi ikke bare sætte Wehnerts smukke pimse i det oppe ved FIP-raflen :ups: Så kan man se hvor flot det klæder en kat :tihi:
Prøver lige at høre Susanne om vi har et dobbeltbur vi kan smække op :thumbup:[/quote]
I må gøre som I vil med det, blot syntes jeg det præsenterer sig bedre OG dermed forhåbenlig giver flere raflepenge HVIS det er sat op i et bur. Om der skal være en mis i det eller ej…det afgør I. Når jeg har afleveret det er det Raflebodens :ok:

Har fluks skriblet en mail til SW og bestilt et dobbeltbur :thumbup:

Fino…tager også lidt andet med, …hvad jeg nu finder på.
Har en aftale med mine dyrlæger, jeg skal hente, hvad de finder frem…imorgen.
OG så vil jeg rydde butikken for de dersens små transporttasker man normaltvis bruger til hamstre og andre små dyr. Har syet bittesmå nullerputsenge som kan være i de bittesmå transportkasser…det er nemlig intet mindre end genialt HVIS man kommer ud for at skulle have en lille misling til dyrlægen. Er nogle itvivl om hvad jeg mener…så kom og se dem :ups:…og allerhelst KØB dem :tihi:

Har købt snams idag til de der køber (til de der ikke forstår ordet) snams er noget sødt.

Her er lige et par billeder. Hvordan de virker må andre fortælle, men det er vist det at man gemmer tørmaden indenunder flapperne.

SÅ…er der 4 bittesmå mislingetransportkasser med lillebittesmå nullerputsenge i og 4 lidt større til større mislinger eller flere mislinger med større nullerputsenge i…gjort færdige og bilen er pakket så der ikke er plads til blot et fingerbøl.
Jøsses :uha: jeg har meget med, bliver helt svedt ved tanken at skulle slæbe alt det ind. :besvimer:

Fine tæpper Brita :ok:

Så er vasken overstået - puha for et mareridt! Kattene hader det og vi hader det, og det bliver absolut ikke nemmere, jo større de bliver!

Vi tager over og kigger i morgen, så kan vi forhåbentlig også få et katalog, så vi kan lure lidt på konkurrenterne søndag - og så kan vi jo også lure lidt i Britas bod -høhø

glæder mig til at se jer alle sammen:thumbup:

Det er jo nok ikke nødvendigt at nævne det, men vi kommer (selvfølgelig) og kikker på og hyggesnakker. Vi kommer i morgen lørdag - og vi glæder os, trods det at vi er ret “maste” af arbejde i øjeblikket.

Jeg må nok hellere tage prinsen med på rundvisning og så lige smutte ham forbi din stand så du også kan gramse lidt på ham… og se ham IRL

Kommer I først på dagen kommer jeg nok til at grise ham til med læbestift for jeg kan nok ikke lade være med at køzze på ham :ups:

Pyt med det, så er han bare en tortie hankat når han skal til bedømmelse… fnis

Hvis Brita har lyserød læbestift på, så passer han bare endnu bedre til sin fine sutsko bagefter :tihi::tihi: