Så er vi gået i gang

Rigtig god tur :slight_smile:

Held og lykke til alle og en god tur :slight_smile:

Rigtig god tur til alle og held og lykke :flag:

Vi herhjemme hepper :pompom::jubiii: :klappe:og krydser fingre :kryds:for at Danmark igen bliver flot repræsenteret på scenen.

Husk at :fotograf:og :pc: så vi der er nødsaget til at blive hjemme alligevel kan følge lidt med.

[COLOR=darkgreen]Rigtig god tur til alle som tager af sted .
Og enig med Lone mange -jegkrydser herfra . Og forhåbenligt mange gode opdates og billeder nede fra Polen . Så os som er nødsagt til at blive hjemme kan følge med . :slight_smile:
[/COLOR]

[QUOTE=Wijelo;716762]Rigtig god tur til alle og held og lykke :flag:

Vi herhjemme hepper :pompom::jubiii: :klappe:og krydser fingre :kryds:for at Danmark igen bliver flot repræsenteret på scenen.

Husk at :fotograf:og :pc: så vi der er nødsaget til at blive hjemme alligevel kan følge lidt med.[/QUOTE]

:frowning: øøøøv det indsatte link, er et betalingslink :frowning:

Men ikke dyrt at betale, koster 3 euro = 22,5o kr :slight_smile:

:slight_smile: nej Camilla, det er ikke dyrt, men du ved med mig og betalingskort, :slight_smile: så jeg venter bare pænt på div. opdateringer og billeder :slight_smile:

Ihh altså Ann, du må se at komme med på noderne :tihi:

Jeg har betalt, men det virker ikke :thumbdown:

Her er et link til katalog og resultatlist når der kommer nogen:

WW11

Tak for linket Lone :slight_smile:

Knus Gitte

Gad vide om der kommer en ny link til resultatlisten idag, så jeg igen kan følge med …det er fortsat den fra igår der er på linket :slight_smile:

Der kommer også BIS-resultater på den liste - de er markeret med blåt :slight_smile:

Men er der et nyt link, for jeg får hele tiden kun resultater fra igår ?

Nej, du skal gå ind på http://results.worldcatshow.pl/ fuldstændigt som igår og så scrolle ned. De katte, hvis resultater er blevet markeret med blåt, er WW11 (indtil videre er der 3, hvoraf én er dansk). De er startet med kat. I

Jeg har fået at vide at denne WW også skulle være dansk? :slight_smile:
PAST-PRESENT- FUTURE VON ASSERBO JW