Så fik jeg også killinger

Uh ja, den er også med på min London liste. Det havde jeg bare glemt, fordi jeg ikke har nået at tjekke listen endnu. Men den kunne godt være potentiel til en af tøserne.

:hjerte::hjerte::hjerte: Og så har den første af killingerne lige fejret livet ved at komme med sit første spiiiin :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg kommer vist til at elske dette kuld :høhø:

Det var synd, den fjerde ikke kunne leve, men hvor er de andre tre nogle dejlige små basser. :hjerte:

Stort tillykke med de smukke små. :hjerte: dem glæder jeg mig til at se meget mere til. :slight_smile:

Saville Row, Oxford Street, Fleet Street, Downing Street number 10.

Og så er der et område i London, der hedder Elephant And Castle :høhø:

:love2:

Tillykke med det fine kuld…
Ihhh sikke en masse killinger der ser dagens lys i disse dage :wehuu:

[QUOTE=FinnFrode;574823]Det var synd, den fjerde ikke kunne leve, men hvor er de andre tre nogle dejlige små basser. :hjerte:[/QUOTE]Enig.

Tillykke med de små, hvor er de skønne :hjerte::hjerte:

hvor er de fine - t’løk.
gid orientalere ville spinde så tidligt. de gør det stortset aldrig som små.

Stort tillykke med killingerne:inlove:

Tillykke med de Små Blå ( :tihi: ) og selvfølgelig også med den vildtfarvede :slight_smile:

Stort tillykke med de søde små :hjerte:
Trist med den lille blå pige :frowning:

warwse da - tillykke Helle. Flot flot kuld på 4, og hold da maule jeg er vild med den wildfarvede pige…smuk smuk smuk

KH Heidi

Tak skal I have :slight_smile:
Mor og børn har det fremragende og der er ro i fødekassen - det er jo altid et godt tegn.
De to små tøser er nogle amazoner. Deres store bror forsøger at nappe de gode babser, men det kan han glemme! Han får ikke et ben til jorden og de rykker sig ikke en millimeter :klapper: Så bliver han tosset og vræler op og får et hys anfald, men det er der ingen, der bliver imponerede af :høhø:

Ellers er de rigtig søde og milde og de spinder meget når de dier eller jeg nusser dem på ryggen. I dag da jeg nussede den lille vildtfarvede på ryggen strakte hun sig rigtig, gabte og rullede om på ryggen, så jeg kunne nusse hende på maven :hjerte: Det samme gjode både hendes mor og hendes mormor, da de var nyfødte, så det ser ud til at vi har en ny generation rigtige Tick-Tag’ere :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;575239]Tak skal I have :slight_smile:
Mor og børn har det fremragende og der er ro i fødekassen - det er jo altid et godt tegn.
De to små tøser er nogle amazoner. Deres store bror forsøger at nappe de gode babser, men det kan han glemme! Han får ikke et ben til jorden og de rykker sig ikke en millimeter :klapper: Så bliver han tosset og vræler op og får et hys anfald, men det er der ingen, der bliver imponerede af :høhø:

Ellers er de rigtig søde og milde og de spinder meget når de dier eller jeg nusser dem på ryggen. I dag da jeg nussede den lille vildtfarvede på ryggen strakte hun sig rigtig, gabte og rullede om på ryggen, så jeg kunne nusse hende på maven :hjerte: Det samme gjode både hendes mor og hendes mormor, da de var nyfødte, så det ser ud til at vi har en ny generation rigtige Tick-Tag’ere :)[/QUOTE]

Århhh, de lyder jo frygtelige dejlige :hjerte::hjerte:, men de blå skal altså være sød ved den vildtfarvede :regler:

Årh hvor dejligt at det går godt med dem alle sammen :hjerte:
Syntes det er fantastisk at de kan spinde når de er så små, det var vi meget forundrede over dengang en af vores husmissere fin killinger :slight_smile:

Tillykke med de dejlige små :hjerte::hjerte::hjerte:

Kom nu lige ind i kampen, Tine :stuck_out_tongue:

Tøserne er hhv. blå og vildtfarvet og drengen er lyseblå :wink: Det kan være, at de bare ikke kan lide pasteller :tihi:

Tillykke med killingerne. Jeg synes ofte man ser fortyndingsfarver hvor man mindst venter dem - mens hvis man håber og tror - så kommer
der ingen :tihi:

Der er tydelig farveforskel på de to blå så vidt jeg kan se. Og lige nu ser den mest mørkeblå også ud til at være den med mest varm farve…men blå er jo vanskelig.

Der er ikke noget skønnere end når de små “vender mave” så man kan nusse dem på maven - så MÅ de bare kysses :smiley:

Jeg bliver jo helt skruk med alle de killinger der kommer for tiden…

Teresa

(Endnu engang) tillykke med ‘fedlingerne’ :love2: De bliver spændende at følge de næste mange uger :cool:

Et London tema kuld er da meget passende syntes jeg - er vild med Penny Lane og Piccadilly Circus til pigerne og Humpty Dumpty til drengen :tihi: