Så føder Kamikaze's Ouna Fortuna

Ej hvor er det altså bare super hyggeligt med de opdateringer Brita [bigloony]

TILLYKKE [bigloony] [bigloony]

Kommer der snart billeder :stuck_out_tongue:

Her er et par billeder fra Brita, af de små dejligheder. Håber der kommer bedre kvalitet snart :stuck_out_tongue:

Vi burde skillinge sammen til et fotokursus til Brita :stuck_out_tongue: -høhø

Nååå sådanne små totter -forelsket

Kan for øvrig kun give poly ret -høhø

Venter så på at der kommer bedre billeder i en nær fremtid -felixsylvester

Lige et par billeder fra Brita

Sahè, Saluniki og Sigariah -forelsket -forelsket -forelsket

aji århh umm hvor er de dejlige… lige til møzze på… de der små maver suk…

findes der noget skønnere i denne verden end at proppe næsen ned i en lille killinge-mavse og nyde duften af killing og den der ultra bløde pels…

verdens bedste opfindelse :smiley: :smiley: :smiley:

Hvor er de bare nuser Brita - kan jeg låne dem indtil pelsen får længde :?

Nej, det kan du ikke, Lis…har spurgt Ouna og hun nærmest besvimede over dit spørgsmål -høhø . Hun er mor i verdensklasse…jeg skal nærmest nøde hende til at forlade sine børn. DÈT vidste jeg godt…hendes mor OG mormor var FULDstændig ligesådan.
SE, at beholde så man ser generationer føde, være mødre…det er virkeligt noget der giver indsigt.
Ouna opfører sig faktisk helt lig hendes mor og mormor i alle henseener. -thumbs
Den største af de kornfede mus vejede allerede igår (15 døgn gammel) over 400 gram, men NÅR man har en mor med så megen mælk i babserne (så hun nærmest drukner sine børn NÅR mælken falder til) OG mælkebaren er åben 23 timer og 49 minutter i døgnet (de 11 minutter er tissepause og kyllepause)…OG den genetiske nøgle er der, SÅ bliver man en KLUMP [smilie=hate-tunz.gif]

Får få tæer -høhø Men skøøøønne missebabyer -forelsket

Åhhhh hvor er de dog skønne -forelsket

Ajjjj … hvordan har jeg kunnet misse denne tråd :?

Først, tillykke med de ‘‘små’’ … jeg synes ellers mine er store og tykke (på nær Bambino), men jeg kan se at de er ingenting i forholdet til Kamikaze-babyerne -uha

Hvor er de fiiiine … jeg ville osse gerne have set striwer hos os, men så var den stakkel nok blevet kysset til ukendelighed … og det kan vi ikke have -shhhh

Lige et par billeder mere - suuuuk hvor ER de dejlige -forelsket -forelsket -forelsket
Og Brita må lige fortælle navne på den anden mis

Tusind tak til min EDB-brik, Denise -thumbs
Det er Mandalau og Ouna der idag har lavet Kindergarden d.v.s. sammenført deres mislinger.
Jeg vidste jo det ville ende sådan men ville lige have Mandalays mislinger blev store nok til at kunne klare sig sammen med Ouna’s fede “mus”.
Mandalay’s T’er er idag 6 døgn og en af dem er begyndt at få øjne.
De er sorte, men lur mig om ikke 1 eller flere bliver smoke som mormis.
Ouna’s fede mislinger (som er sortsilverblotchedtabby som farmis) er 2 uger og 5 døgn og den største runder imorgen 500 gram. Han er noget nær lige lang på begge måder.
De hedder allesammen
Sigariah, Sahè og Saluniki
og
Tabita, Taribo, Totti og Thiago
At se to mødre dele børn er for mig noget af det ypperste der findes. Men enes man i hverdagen så er chancen for man også kan dele børn også større -thumbs

-forelsket Stadig for få tæer - men skønne -forelsket

Og du har vist øvet dig lidt på at tage billeder -hæhæ

Smelte smelte smelte åhhhhhhhhhhhh hvor er de kære -forelsket

Det kan da ikke siges meget bedre -thumbs

Åhh de er skønne!! Sikken dejlig Kindergarten :slight_smile:

Det kan da ikke siges meget bedre -thumbs[/quote]

Enig -thumbs