Så grimt man kun kan holde af dem- vandretråd med dyr

[QUOTE=Poly-Cats;601649]Ej din fjumsede Tut :lol:
Du har fundet en side over sten, der ligner noget der får fantasien igang :lol::lol::lol::lol::lol:

Der ER en sten :ok:

Ih- din skønne skøre tøs :hjerte::wehuu:[/QUOTE]- Det er altså også en ret makaber sten, synes jeg. Ikke én, jeg ville plante ude ved havesøen eller have stående på terrassen eller altanen. :klapper:

[QUOTE=Poly-Cats;601649]Ej din fjumsede Tut :lol:
Du har fundet en side over sten, der ligner noget der får fantasien igang :lol::lol::lol::lol::lol:

Der ER en sten :ok:

Ih- din skønne skøre tøs :hjerte::wehuu:[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Arj…:pose::pose::pose:

Hvor pinligt !!

Men det LIGNER da en fisk, ikke ???:lol::lol::lol::lol:

Du har ret.
Man kan hurtigt blive bange, når man ser de mange uhyggelige eksemplarer der findes

[QUOTE=Poly-Cats;601650]Lygtefisk
:cool2:[/QUOTE]

:høhø::høhø::høhø:

Kan desværre ikke se billedet, måske har den slukket lygten ???:klap::klap::klap:

:besvimer: …Her er det så, at jeg foretrækker at leve i lykkelig uvidenhed. Og jeg som ellers lige havde glemt alt om støvmider og sengens andre rædsler. Det er egentlig underligt, for edderkopper med videre har jeg ingenting imod, men der er altså et eller andet ekstra-ulækkert over det vi ikke kan se med det blotte øje, men som vi ved er der… :blegne:

[QUOTE=Poly-Cats;601660]Du har ret.
Man kan hurtigt blive bange, når man ser de mange uhyggelige eksemplarer der findes
[/QUOTE]

:ihhaltsåå::ihhaltsåå::ihhaltsåå::ihhaltsåå:

Ja-ja… gør nar I bare… frække tøzer…

:cool::cool:

Nå… men selv om man bliver mobbet på det grusomste, skal det nu ikke tage pippet fra mig - så her kommer endnu en grimling :

Jeg synes frøer og tudser er skønne :hjerte:

Endnu en grimling

[QUOTE=Else;601540]Hov - det der er da en siamkilling… Eller en Peterbald… :stuck_out_tongue: :klapper:
Ih, hvorfor kan jeg ikke få billedet vist? :confused:[/QUOTE]

Hvornår er man begyndt at declawe dem :stuck_out_tongue: :klapper:

[QUOTE=Poly-Cats;601970]Endnu en grimling
[/QUOTE]

:uha::uha::uha:

Jøsses, hvor ville jeg blive forskrækket hvis jeg vågnede ved siden af ham…:besvimer::besvimer::besvimer:

:klapper::klapper:

Den her tråd er bare for sjov til at dø… så jeg leger bare lidt videre selv - okæj ??

Den her tråd er bare for sjov til at dø… så jeg leger bare lidt videre selv - okæj ??

[/QUOTE]- Hvad med en lille padde så, hva’ Tut. :høhø:

Ellers måske denne charmerende emu?? HAPS HAPS.

[QUOTE=Maibrit;602891]- Hvad med en lille padde så, hva’ Tut. :høhø:

Ellers måske denne charmerende emu?? HAPS HAPS.

[/QUOTE]

:klapper::klapper::klapper::klapper:

HERLIGE billeder… og tak fordi du gider at lege med mig… nu må jeg ind og finde nogen flere sten…eller nowet… :høhø:

[QUOTE=Else;601540]Hov - det der er da en siamkilling… Eller en Peterbald… :stuck_out_tongue: :klapper:
Ih, hvorfor kan jeg ikke få billedet vist? :confused:[/QUOTE]

ROFL!!!

Faktisk er jeg “venner” med en Peterbald opdrætter på Facebook, som en dag for en mdrs. tids siden, postede et billede af sådan én der og skrev at de havde fået ny killing - det skabte en del røre :wink:

Og hold da kaje, hvor ér den CUTE!!!
Den måtte gerne bo i min lomme! :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;602979]ROFL!!!

Faktisk er jeg “venner” med en Peterbald opdrætter på Facebook, som en dag for en mdrs. tids siden, postede et billede af sådan én der og skrev at de havde fået ny killing - det skabte en del røre :wink:

Og hold da kaje, hvor ér den CUTE!!!
Den måtte gerne bo i min lomme! :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

:bebe::bebe::bebe:

Bedler… bedler… be’ om ?

:):slight_smile:

Jeg fortsætter … tretået dovendyr…

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg er meget fascineret af bjørnedyret:

Kopieret fra Illustreret Videnskab:
“Bjørnedyr er verdens mest hårdføre dyr. De kan overleve uden vand i adskillige år, nedfrysning til minus 272 grader,* opvarmning til 151 grader, 1000 gange større doser radioaktivitet end mennesker, vakuum og tryk, som er 6000 gange større end på landjorden. Bjørnedyrenes usårlighed skyldes, at de kan gå i en ekstrem dvale, hvor de tørrer helt ud og sætter alle livsprocesser på standby. På den måde kan de tilbringe op til 90 pct. af deres liv som levende døde.”

Jeg synes sådan at den ligner en støvsugerpose! :klapper::klapper::klapper:

[QUOTE=Maria Amanda;603151]Jeg er meget fascineret af bjørnedyret:

Kopieret fra Illustreret Videnskab:
“Bjørnedyr er verdens mest hårdføre dyr. De kan overleve uden vand i adskillige år, nedfrysning til minus 272 grader,* opvarmning til 151 grader, 1000 gange større doser radioaktivitet end mennesker, vakuum og tryk, som er 6000 gange større end på landjorden. Bjørnedyrenes usårlighed skyldes, at de kan gå i en ekstrem dvale, hvor de tørrer helt ud og sætter alle livsprocesser på standby. På den måde kan de tilbringe op til 90 pct. af deres liv som levende døde.”

Jeg synes sådan at den ligner en støvsugerpose! :klapper::klapper::klapper:[/QUOTE]

Meget specielt dyr, men det er meget facinerende hvad den kan overleve…

[QUOTE=Tante Tut;603107]:):slight_smile:

Jeg fortsætter … tretået dovendyr…

:klapper::klapper::klapper::klapper:

[/QUOTE]

Jeg ELSKER dovendyr <3 Sådan en grimling må gerne bo her !:smiley: