Så grimt man kun kan holde af dem- vandretråd med dyr

En Bolivia :stuck_out_tongue:

//youtu.be/OeNggIGSKH8

Det er en larve, dens ryg er fyldt med pigge og den sender dig i koma hvis du rører den:)

Denne her er bare sød <3

//youtu.be/ZQYDkwGYqDk

Den 3 her, er ikke grim:) Men, den synger nogen sjove sange :wink:

//youtu.be/VjE0Kdfos4Y

I får lige denne frø… den er creepy…

Den hedder Pipa Pipa tudse…
Hanfrøen ligger æggene på hunfrøens hud/ryg. Også bliver de æg opslugt af huden. Og senere presses baby’erne ud af ryggen igen:)

Og en lille film:)

//youtu.be/aCayq56wHSA

Ligner altså seriøst en manipulation sådan et næbdyr, total kikset dyr :tihi:

Bedler… bedler… be’ om ?[/QUOTE]

piv
Jam… jeg kan ikke huske hvem det var - og jeg har 424 “venner”… :-/

/Mette

[ATTACH=CONFIG]40729[/ATTACH]

Elsker Æsler

og hvad med ham her ?

Den kan ikke flyve, den kan ikke kravle op i træer, den kan ikke løbe stærkt , den kan ikke forsvare sig…det er dømt til at gå galt…og nu er den udryddet …Det er da lidt for kikset at være en stor tyk lækkerbisken der ikke kan flygte og ikke kan forsvare sig :dokdok:(er lidt komisk på en meget tragisk måde)
Her er Dronten

[QUOTE=tzari;604093]Den kan ikke flyve, den kan ikke kravle op i træer, den kan ikke løbe stærkt , den kan ikke forsvare sig…det er dømt til at gå galt…og nu er den udryddet …Det er da lidt for kikset at være en stor tyk lækkerbisken der ikke kan flygte og ikke kan forsvare sig :dokdok:(er lidt komisk på en meget tragisk måde)
Her er Dronten
[/QUOTE]

Ligesom fuglen jeg linkede til…
Som kunne sige som en motorsav… Og bilerne som startede… Den sang om dens egen udrydelse:(

Åhh jeg fant lige denne her, den er IMO mere sød end grim… men iiiiiihh altså :wehuu::wehuu::wehuu:

(det er en [COLOR=inherit][FONT=inherit]Aardvark)[/FONT][/COLOR]

Nuuuuuuuttet!!! :inlove:

Hvad er det for én? :slight_smile:

Flodheste ungen Monifa:love2:

[QUOTE=tzari;604699]
Flodheste ungen Monifa:love2:

Den er da ikke grim…den er nuller!!!

Det står lige nedenunder billedet :wink:

En Aardvark (aner ikke hvad det danske navn er, hvis det sådan et…?)

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;605066]Det står lige nedenunder billedet :wink:

En Aardvark (aner ikke hvad det danske navn er, hvis det sådan et…?)

/Mette[/QUOTE]

Et jordsvin :inlove::wehuu:

Du kan ikke i fuldt alvor mene den er PÆN. Den er ekstrem nuttet ja men pæn er den altså ikke :stuck_out_tongue:

Dens mor synes, den er pæn - og en flodhestemor’s følelser har stor vægt… :smiley:

Hvad i alverden er det … en hund? Er den levende, syg eller skal det se sådan ud?

Han er en ældre herre på 15 år og blind… :slight_smile:
Han blev adodterede fra et internat da han var ret gammel… Og da han blev 15 år, blev han aflivet pga. hjertede fejlede…

Selv er jeg ikke syntes den er grim, er det ikke ensbetydende med jeg syntes den er pæn :høhø:

NU ved jeg hvad jeg har det sådan med! Babyugler!
De er ikke kønne - men de er ekstremt nuttede!