Så har jeg fået lavet hjemmeside

Ja nu har jeg endelig fået lavet hjemmeside, den er stadig under opbygning…

http://www.namnamp.dk

gå gerne ind og kig :slight_smile:

er der nogen der er god til det med bannere der kunne have lyst til at lave et til mig ?:?

Den er vel nok lyserød :uha:

Tillykke med hjemmesiden :ok:

OT: Hvorfor skriver du (næsten) alle dine trådoverskrifter med store bogstaver? :øhmm:

[quote=DK Thomani;369141]Den er vel nok lyserød :uha:

Tillykke med hjemmesiden :ok:

OT: Hvorfor skriver du (næsten) alle dine trådoverskrifter med store bogstaver? :øhmm:[/quote]

Man er vel en pige :høhø:

ja det ved jeg faktisk ikke - er normat ikke en råbende person:sshh:

My eyes are bleeding!! Aaarrrgh! :frowning:

Beklager men det er altså anstrengende at se på og jeg nåede ikke at læse noget af indholdet, før jeg blev nødt til at lukke siden ned.
(Det samme gælder overskrifter med CAPS. :slight_smile: )

Lækker hjemmeside. Rigtig syrlig og over the top.

I love it! -wehuu

[quote=DaneX;369152]My eyes are bleeding!! Aaarrrgh! :frowning:

Beklager men det er altså anstrengende at se på og jeg nåede ikke at læse noget af indholdet, før jeg blev nødt til at lukke siden ned.
(Det samme gælder overskrifter med CAPS. :slight_smile: )[/quote]

hehe hold da op :wink:
men mange tak for kritikken :slight_smile:

[quote=Sheer;369155]Lækker hjemmeside. Rigtig syrlig og over the top.

I love it! -wehuu[/quote]

:wehuu:mange tak :slight_smile:

Dette er det bedste jeg kan finde ud af :høhø:

Jeg synes den er rigtig flot og overskuelig. :slight_smile:

Jeg kan godt se hvis nogle synes farven er lidt voldsom, men mig generer den ikke.

Super

God fornøjelse med den.:thumbup:

pist : farven er lidt for meget

Ej, nogle lækre katte :wehuu:

Dejlig side - men ja… Farven er måske lige i overkanten… Men ellers super!!:thumbup:

Fin overskuelig side - men styg farve :uha::uha:
Jeg ville foretrække en mere dæmpet rosa i stedet for skrigpink :tihi:

Hejsa!

Tillykke med hjemmesiden!

Jég synes den er super flot - men nu kan jeg også godt lide PINK :wink:
Jeg har ingen problemer med at den er for skrigende for øjnene :slight_smile:

Jeg har ét host - den vises ikke korrekt i Firefox, alle Æ, Ø, Å vises som et ?-ikon. Det har noget at gøre med din encoding som du skal ha pillet ved :wink:

Og mislingerne - Kan du SÅ se og få solgt den sidste lille brogede misse-pige… jeg kan ikke klare at se hende :wink:

/Mette

Flot hjemmeside hvis du dæmper farven lidt. Måske lidt mere baby farvet og så er den super i mine øjne :slight_smile:

Farven skal jo ikke sende købere væk og derfor skal den være lidt mere dæmpet :tihi:

Den vises fint her i FF v. 3.6.3 :slight_smile:

Ja, jeg kom vist heller ikke længere end til forsiden, der er meeeget pink :smiley: Og så lidt nuttede billeder af killingerne og tænkte “Er fitt ikke med kun et t? Fit?” :slight_smile:

Så måske lidt mindre skrap pink ville være godt. :slight_smile:

Yep - jeg kan også godt få den til at vise den - men så skal jeg manuelt ind og gøre det :wink:

Der er sikkert ikke valgt nogen encoding da siden er lavet og så går firefox ind og viser UTF-8 som standard og der viser den ikke siden korrekt :wink:

Det er ikke noget større problem som sådan, men IMO er det nu altid rart at flest mulige browsere kan vise siden uden at man skal ind og pille selv :wink:

/Mette

Jeg har Firefox 3.6.3 (Engelsk) og jeg ser heller ikke nogen problemer med de danske specialtegn.

Min kæreste ville gerne prøve at lave en banner:

[quote=Blabl;369353]Min kæreste ville gerne prøve at lave en banner:

[/quote]

WOW! Det er rigtig flot, bortset fra “spejlingen” jeg synes det bliver for stort med den, og det er rigtig flot uden :ok: