Så har vi fået navne :o)

Altså racen er Orientalsk Korthår (og Siameser eller Seychellois (med hvid) er den hvide)

Og ham du synes er sød er den Cinnamon Bicolor dreng: Irish Coffee :slight_smile:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;652942]Ja vil du ikke nok?!
Jeg kán ikke se det - og hvid i masken, hvor hulan ser du dét?
Her er et par billeder af ham:

/Mette[/QUOTE]
Jah… jeg synes jo jeg har kunne se hvide pletter hele tiden… :høhø: men nogen gange kan man jo se syner :gruble:

Men…
Her?

Og måske også knurhårspuderne?

Og fine navne :ok:
Det øverste billede er bare for dejligt :hjerte: :lovelove:

[QUOTE=Ann R;653040]Jah… jeg synes jo jeg har kunne se hvide pletter hele tiden… :høhø: men nogen gange kan man jo se syner :gruble:

Men…
Her?

Og måske også knurhårspuderne?

Og fine navne :ok:
Det øverste billede er bare for dejligt :hjerte: :lovelove:[/QUOTE]

Ja lige netop! Det er osse der jeg heldigvis synes jeg kan se noget hvidt! Ah så er det ikke kun mig der er tosset :wink:

Dejlig er han, med eller uden hvidt. Men jeg vil personligt helst ha’ siamisser uden klorinpletter :wink: så en SYS er ikke så farlig for min pengepung som en SIA LOL

Herligt billede, hvor de kigger ud af kassen. :smiley:
Skønt kuld.:hjerte:

[QUOTE=Mette Mejdahl;652942]Ja vil du ikke nok?!
Jeg kán ikke se det - og hvid i masken, hvor hulan ser du dét?
Her er et par billeder af ham:

/Mette[/QUOTE]

Altså for mig, så ser de ører altså også chokolade ud. Lilla er jeg enig med Susanne om, at det er han ikke. I hvert fald ikke på min skærm, det er han for mørk til. Men jeg forstår heller ikke heeelt det næsespejl? :? HMM! Besværlige kræ :stuck_out_tongue:

Måske han er hvid (lyserød) på en del af næsen? Synes der er farvede pletter i siderne af næsespejlet, men ikke i midten :gruble: Men det er måske lyset…

Fantastisk billede:ok:

Nåja, og fine navne:høhø:

[QUOTE=Mette Mejdahl;652857]Sååå har jeg endelig fundet navne til mine små banditter - det har godt nok været svært denne gang, men det er jo også noget af det der gør det sjovt :wink:

Det ser nu sådan ud når man kigger ned i kravlegården og siger “Hej mislinger!” :wehuu:

Nå men til navnene :slight_smile:

I kuldet = Irish babys:

Siam drengen hedder; DK*Petheaven Irish Whiskey
Chokolade bicolor drengen hedder: DK*Petheaven Irish Bailey
Cinnamon Bicolor drengen hedder: DK*Petheaven Irish Coffee
Min lille pige hedder: DK*Petheaven Irish Ale
Og Trekkies “Ib” (cinnamon dreng) hedder: DK*Petheaven Irish Mountain Dew :slight_smile:

Og inden i nu tænker; Mountain Dew er da en Amerikansk sodavand, så nej - det er skam en Irsk hjemmebryg som der endda er skrevet sange om :stuck_out_tongue: Se/hør selv her: http://www.youtube.com/watch?v=e_WPfkqTuMM :ok:
Red; I er simpelthen bare også nødt til at få denne version med også :thumbup: : http://www.youtube.com/watch?v=msF4o8e2c18&NR=1&feature=fvwp

/Mette[/QUOTE]
Nej hvor er de søde og tillykke med de irske navne. Hilsen fra en ægte irer:D

Øj øj øj :wehuu:Hvor er han fiiiin :hjerte: - m. hvidt eller ej!
Men hele kuldet er da ualmindeligt nuttet :love2:

Herligt billede af hele flokken og sikke nogen farver. De der med de hvide pletter - er det sådan nogen man kalder “køer” andre steder ? :klapper:

Teresa

Har lige leget med billedet og sat skygger på. Det ligner liiidt at han godt kunne have “blis”, ligesom en RAG? Er det muligt med farve kombinationen? :slight_smile:

Her kommer en lidt ældre RAG baby, chokolade m. blis:

Ja, jeg ved det ikke og tiden vil jo også kun vise det :wink: Men det er SKÆGT at gætte farver - Jeg ELSKER det :ok:

SE hvad min lille dreng har lavet til mig i løbet af natten!:

Jeg er nu lige pludselig ret sikker på at han er med hvid, ellers er det ski en mærkelig maske han er ved at anlægge! :tihi:

Men den hvids blis flere af jer har “set”, tror jeg er rigtig - den er bare på skrå på den ene side af snuden og op i panden :smiley:

Så kommer det bare til farven… er han så cinnamon eller chokolade?
Mislingen lige under snuden på nederste billede, er cinnamon…!

Hvad siger I?
Susanne må se med fingrene i morgen, og vurdere hvad hun tror! :tihi:

/Mette - der nu er lige ved at gå i koma… jeg har ikke plads til en kastrat mere… men for f***** altså… en SYS!! :brist:

IIih, så ER han SYS :smiley: hvor er det bare godt :wehu: (selvom jeg godt ved at du mener noget andet :tihi:)

Han er altså bedårende… Jeg tænkte chokolade, da jeg så ham mod chokolade drengen på det første billede… Som er meeeget bedårende i øvrigt :inlove:

JA - der er jo netop den skygge jeg syntes jeg kunne se på det første billede! Jamen så er jeg da ikke helt blind :slight_smile: Farven må vi lige rafle om imorgen over en flyttemandscolaLIGHT - skal jeg selv ta´ en med :slight_smile:
KH
Susanne

Det er altså ligefør og meget tæt på at jeg snart tager en tur til Silkeborg og nusser killinger.

De er da godt nok for dejlige.

Må overveje om jeg ikke kan finde plads til en lille bitte hankastrat mere :slight_smile:

Aha! :ok: -karen
Og jeg vil gøre en undtagelse med ham her :wink: - for han er da for dejlig, hvide pletter og det hele :lovelove:

Nej sikke nogen skønne navne :slight_smile:
Jeg er halv irer så det glæder mig lidt at se :stuck_out_tongue:

Ah så han HAR klorinpletter i ansigtet :lol:

Når man sammenligner ham mmed detcinnamon der er under ham (Ib?) så synes jeg at kanten på hans ører godt ku’ ha’ samme farve. Du på putte isposer på hans spidser så det går lidt hurtigerem ed at få farven frem :wink:

Manden har forresten sagt i dag at han synes Ib skal hedde… Ib! Nu hvor han har vænnet sig til tanken :lol:

Og selvom Irish Mountain Dew er et flot navn, så er det jo ikke lige et der er nemt at KALDE en kat :wink: så … du kan godt kalde ham Ib mens han selv hører det :lol: Og så må vi snart finde en dag hvor vi kan komme og begramse dem allesammen :wink:

Pyh det sølvbryllup rider mig snart som en mare, og jeg skal endda ikke lave ret meget andet end lægge bordkort på og betale når det er overstået. Men alligevel… O.o

[QUOTE=Eife;653784]

Han er altså bedårende… Jeg tænkte chokolade, da jeg så ham mod chokolade drengen på det første billede… Som er meeeget bedårende i øvrigt :inlove:[/QUOTE] altså billedet, selvom b-drengen nu også er ret så sød :tihi: Men det billede der! :inlove: