Så har vi fået navne :o)

Hvor er de dog fine og navnene er også rigtig gode :slight_smile:

Mine favoritter er køerne :tihi:

Jeg tror plet-missen er cinnamon :slight_smile:

SÅ har Fru. Wehnert været forbi og efter megen granskning, sammenligning med både cinnamon og chokolade killinger, pillen i ører, haler og trædepuder, har Susanne nu givet sit bud - Chokolade :slight_smile:

Så indtil andet er bevist, tror jeg på hendes bud, og kalder ham for en Chokolade Seychellois! :slight_smile:

/Mette

Årh, så var det ikke helt slemt at være dig alligevel :tihi:

Ha - ja lad os nu se, om jeg får ret :slight_smile: Han ørekant er i øjeblikket chokolade, og det er den jeg læner mig mest op ad. Hans hale kan være hvad som helst, men det kan nu tit ikke rigtigt bruges til noget. Men hans ørekant er i øjeblikket choko. Og så får vi se i næste uge…
VH
Susanne

Ha, jeg nåede det endnu engang ikke, at gi’ mit besyv med, han er bestemt med hvid siden næsespejlet ikke har taget farve endnu, jeg synes så han er for lys til choko, hvis man sammenligner med choko burmeser i samme alder, måske cinnamon , den tror jeg lidt mere på.

Det herlige er, at han på et tidspunkt nok skal vise hvad farve han har, det ta’r somme tider længere end man ønsker, siger hende der havde en lilla hunkilling i 4 uger inden hun transmogyffede til en meget lys choko :slight_smile:

Men skønne billeder og navne Mette.

KH
Linda

Men kan man sammenligne burmeser og siameser? Nu spørger jeg nysgerrigt, for slut resultatet er jo ret forskelligt, men de starter måske på samme måde? :slight_smile: (har ikke lige fulgt så meget med i burmeser killinger…)

:besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

(Ja der faldt jeg da lige ned af stolen…!)

Ej men altså… Det burde ikke være tilladt at vise så nuttede killinger herinde… Jeg kan slet ikke tåle det, Mette…:ups:

Familie billedet er simpelthen så skønt… Dog synes jeg mor mis ser noget træt/brugt ud… :tihi: Du må da lige gi et nap med pasningen, så hun kan få sovet lidt… :tihi:

Jeg priser mig lykkelig for du bor sååååå langt væk… Ellers var jeg kommet forbi med en meget stor taske…:muhaha::tihi:

Burmesere starter mørkere end siamesere, men maskefarverne er de samme hos alle maskekatte (bortset fra, at FIFé f.eks. ikke har godkendt cinnamon burmeser). Lige netop lilla/chokolade hos burmesere er så næsten hvide ved fødslen og kan typisk først skelnes med sikkerhed efter nogle uger - fuldstændigt ligesom hos siamesere og birmaer.

Mette for susen da !!!
Hvorfor sætter du sådan et billede ind her ???

Du ved min mening om dine katte - men man har et standpunkt til man tager et nyt. Og det må jeg indrømme at jeg har gjort.:dokdok::dokdok:
For hulan da hvor er de skønne:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg glemte helt at skrive, at de bare er dejlige allesammen - men jeg har et blødt punkt for cinnamon :hjerte::hjerte::hjerte:

Chokolade el. lilla . . . . :dokdok: det kan jeg ikke finde ud af, så godt vi ikke har de farver i vores race . . . men dejlige er de dælme da . . . skønne skønne skønne , og jeg elsker alt hvad der er irsk - især det der kan drikkes :muhaha:

Ja jeg er bare tisse træt af du ikke har lavet et variant kuld, for så satte jeg min klammy hånd på den lille sys dreng. DARN DARN DARN

Ahhh det er nu sjældent at en choko er næsten hvid, den er beige/brunlig fra start, men det er næsespejl og trædepuder der først afslører hvad farve katten får, typisk omkring 1-2 uger.

Jeg har ihvert fald tilgode at se en hvidlig killing blive chokolade, derfor også min teori om at Mettes er cinnamon, men vi får se, sagde den blinde til den døve :-):slight_smile:

KH
Linda

:fatdetnu:ADMIN… Det er altså på tide vi får en smiley der holder sig for ørene, lukker øjnene og siger la la la la la :wink:

De er bedååååååårende :wehuu: uha som jeg synes det er stift at ligge så dejlige fotos ud til svage sjæle :tihi: .oO( skal ikke have skal ikke have skal ikke have)