SÅ kom der kattegale t-shirts (nu med billede) - støt det gode formål

Hej alle

Så er der t-shirts fra kattegale :slight_smile:

De kommer til at koste 50,- kr stykket og er en rigtig dejlig blød kvalitet. Alle penge går ubeskåret til FIP raflen

Alle der har bestilt skal nu enten lige sende mig deres adresse til [email protected] eller på en PB (det første er nemmest for mig) - så får i kontonummer retur samt hvad i skal skrive på indbetalingen så jeg ved hvem der har betalt :slight_smile:

ELLER i kan få den på den først kommende udstilling i deltager i hvor jeg også er der… så betaler i bare kontant :slight_smile:

Alle jer der kommer i Kolding kan selvfølgelig få deres der :slight_smile: Jeg kommer også på TICA og er tilskuer i Hillerød hvis det passer bedre :slight_smile:

Det er fornuftige størrelser - de af jer der kender mig vil mene jeg fylder for lidt i en medium og sagtens kan passe en small - til de af jer der har brug for en reference, der er jeg 180 cm høj, vejer 75 kg og har str. 85E i brystmål… så det er rigtig fornuftige størrelser på bluserne :slight_smile:

De er super fine :slight_smile:

-kramer

Hey Miss T

Du må gerne tage én med til mig i str. medium, hvis du kommer til Kolding -høhø

For at forstå størrelserne bedre vil det være godt hvis du kunne oplyse det flade brystmål på trøjerne.

Dejjligt -thumbs Dem glæder jeg mig til at modtage så vi kan reklamere lidt for vores hyggested no. 1 -hopla

Må man ikke se dem? :stuck_out_tongue:

Jeg har modtaget mine trøjer i dag og de er store i størrelsen :slight_smile:

De er sååå lækre at have på og rigtg fede. Og så er slogannet skrevet lige i blikfangshøjde -høhø

Jeg var overrasket over hvor god en kvalitet de var i. Ret lækkert :slight_smile:

Har haft vasket og tørretumblet vores og det ser ikke udtil, at de er krøbet - så ja, vores er så store, så vi kan bruge dem som natkjoler :smiley:

Skønt May-Britt så er de da ikke helt ubrugelige.

Miss T vil du ikke være sød og tage et fladmål af en T-Shirt i hver størrelse, så er det altså lettere at bedømme hvilken størrelse man skal bestille.

jo det skal jeg nok - håber ikke flere vil have noget i small eller medium for de er udsolgt nu :slight_smile:

jeg måler lige efter ved lejlighed :slight_smile:

:slight_smile: Har endnu til gode at prøve min på, men fik da købt en igår :slight_smile:

Hej Alle :slight_smile:

så er der mål på t-shirtsne

Smal er 48
Medium er 50 cm
Large er 55 cm
Xlarge er 58 cm
XX large er 61 cm
XXX large er 68 cm

jeg har ikke flere tilbage i small og medium lige nu - men hvis nogen af jer gerne vil have det bestiller jeg selvfølgelig meget gerne nogle flere hjem Størrelserne ER store og kryber minimalt i vask (har prøvet) og når jeg kan passe en small - så er der god plads i dem :slight_smile:

-kramer

Så er jeg str L og vil gerne bede om 2 stk.

Ja jeg kunne da godt tænke mig at se et billede af dem :slight_smile:

T-shirtsne koster 50 kr pr stk…

Portoen bliver 42 kr op til 3 t-shirts og 52,- op til 6 t-shirts - de sendes som maxibrev

Alle der gerne vil have kan sende mig en mail på [email protected] med størrelse og antal og selvfølgelig jeres adresse - så sender jeg ud :slight_smile:

alle jer der har skrevet til mig sender jeg ud idag - jeg har skrevet PB til jer jeg mangler adresser på :slight_smile:

jeg har idag bestilt flere small og medium for de er udsolgt :slight_smile: det gik godt nok hurtigt :slight_smile:

har masser af t-shirts i large, x, xx, og xxx tilbage :slight_smile:

-kramer

tak fordi i støtter op om det gode formål :slight_smile:

-wow de ser flotte ud. Jeg har selvfølgelig bestilt.

Den ser fin ud, hvilke farver, strørelser og hvad koster den?

Pia… pris og str kan du læse ovenfor. Farven er den du ser :smiley:

Tak skal du ha’.