SÅ kom der kattegale t-shirts (nu med billede) - støt det gode formål

Har lige set efter, men så desværre også at str. Small og Medium er udsolgt, og jeg skulle have en Small, øv øv altså.

jeg har lige snakket med leverandøren - de sender 20 nye small og 20 nye medium så hurtigt de kan få dem færdige - så kan alle være med igen :slight_smile:

Har sent dig en PB.

Jeg aftalte med Miss T at mine t-shirts skulle sendes til min datters adresse.

Dagen efter ringede jeg til hende for at fortælle at de skulle komme.

Svaret var…de er skam allerede kommet og de passer…hmmmmmmm

Nå men det var da godt at HUN blev glad for dem.

Nu vil jeg så vente med at bestille flere til jeg selv er i DK og rent faktisk selv er der til at modtage MINE t-shirts.

[QUOTE=birtheras;54790]Jeg aftalte med Miss T at mine t-shirts skulle sendes til min datters adresse.

Dagen efter ringede jeg til hende for at fortælle at de skulle komme.

Svaret var…de er skam allerede kommet og de passer…hmmmmmmm

Nå men det var da godt at HUN blev glad for dem.

Nu vil jeg så vente med at bestille flere til jeg selv er i DK og rent faktisk selv er der til at modtage MINE t-shirts.[/QUOTE]

er glad for at hun kan lide dine t-shirts birthe :slight_smile: måske jeg skulle tage et smut på ferie i frankrig og aflevere dem personligt :slight_smile:

Jeg har netop postet 3 stks mere idag - det er dejligt at der er så mange der gerne vil have - håber i har lyst til at poste et billede eller 2 af jer selv i dem :slight_smile:

det har været skønt at så mange gerne har ville støtte op om det gode formål - vi har da snart 1000 kr til fip-raflen… -hop

[quote=Miss T;54794]er glad for at hun kan lide dine t-shirts birthe :slight_smile: måske jeg skulle tage et smut på ferie i frankrig og aflevere dem personligt :slight_smile:

Miss T…hvis situationen havde været anderledes skulle du være hjertelig velkommen…

Jeg har netop postet 3 stks mere idag - det er dejligt at der er så mange der gerne vil have - håber i har lyst til at poste et billede eller 2 af jer selv i dem :slight_smile:

Hvor dejlig…og når jeg er i DK skal jeg også nok bestille lidt flere

det har været skønt at så mange gerne har ville støtte op om det gode formål - vi har da snart 1000 kr til fip-raflen… -hop[/quote]

Godt gået -thumbs

Så er mine t-shirts lige blevet leveret af posten!! - De er så fine!!

Skønt at der er kommet nogle penge i kassen!!

[quote=Miss T;54794]er glad for at hun kan lide dine t-shirts birthe :slight_smile: måske jeg skulle tage et smut på ferie i frankrig og aflevere dem personligt :slight_smile:

Jeg har netop postet 3 stks mere idag - det er dejligt at der er så mange der gerne vil have - håber i har lyst til at poste et billede eller 2 af jer selv i dem :slight_smile:

det har været skønt at så mange gerne har ville støtte op om det gode formål - vi har da snart 1000 kr til fip-raflen… -hop[/quote]

Ej er det rigtigt så mange penge allerede? Hvor vildt! -hi5 Hvor er vi seje og hvor er det bare et fedt initiativ Gitze! -thumbs

SÅ er der alle str. igen :slight_smile:

alle der gerne vil have i small og medium kan nu få jeres t-shirts :slight_smile:

i skriver bare til [email protected] med hvor mange i ønsker og jeres adresse - så får i kontonummer og t-shirts retur :slight_smile:

-kramer

Miss T

Jeg ville ligeledes gerne høre på længden fra ryg og ned på xxxl-eren, da den måske ville være dejlig at sove i :smiley:

Åhr for pokker da, skriv du bare længden på dem alle-tihi-tihi-tihi-sorry

Hej!

Hvordan ser de ud og må jeg bestille et par stykker eller er de forudbestilt?

Glæder mig at høre nærmere…

Hilsen Marita

Ups!

Har nu læst alle indlæggene foroven, så min bestilling er sendt

Hilsen Marita

Dejligt bløde er de - skønne på en slappe-dag hjemme :thumbup:

Kan de fås i flere farver?

Det mener jeg ikke nej. Men de er vildt lkre og bløde :thumbup:

Nej, de fås kun i en farve på nuværende tidspunkt. :slight_smile:

Jeg bestilte mine lige inden jul og fik dem sendt til min datter som blev meget glad for gaven :venter:

Nå men jeg må jo bestille igen engang når jeg selv er i DK til at modtage for at være sikker på at få dem -høhø

jeg sidder og venter på svar inde i kattetræf foraet :ups:

kender bare lars godt nok til at hvis jeg købet et par af dem så ender det med at han stjæler dem…han har allerede kidnappet flere af mine t-shirts.

så køb et par til ham også :slight_smile: de koster kun en 50’er stykket og alle pengene går til FIP :slight_smile:

har fået mine t-shirts og de er bare super dejlige:thumbup: