Så kom det nye kradsetræ - hvilken succes

Sonja fra Petfun er lige ankommet

det er blevet samlet … og indviet…

Ja det ser ud til at være et hit ligesom her. :thumbup:
Og vores er stadig ligeså glade for det endnu.:slight_smile:
Og det er jeg forresten også :smiley:
Hilsen Lisbeth

jeg har 5 katte i det ligenu

en i tønden der SNORKsover og 4 i køjerne

Hvor ser det herligt ud :slight_smile:

[quote=Battlestar;534018]jeg har 5 katte i det ligenu

en i tønden der SNORKsover og 4 i køjerne[/quote]

Ja begge vores er også optaget HELE tiden, tit er der kø til når en forlader en køje her :tihi:

Hvor ser det bare skønt ud og bestemt ud til og være godkendt. Må man spørge hvad sådan et løber op i inkl fragt ? Måske man skulle ønske sig sådan et´ ?

MVH
Gitte

-LOL Åh, jeg indrømme jeg grinede højt - med jer, altså. Hvor er det bare godt. :juhu:

Nu har du samling på tropperne. :klapper::thumbup:

[quote=GitteS;534032]Hvor ser det bare skønt ud og bestemt ud til og være godkendt. Må man spørge hvad sådan et løber op i inkl fragt ? Måske man skulle ønske sig sådan et´ ?

MVH
Gitte[/quote]

jeg har de tykke stammer og store soveplader …jeg gav lige i omegnen af 400 euro såvidt jeg husker :slight_smile:

Skønt!! :thumbup::thumbup:

Okay, jamen virker til en ok pris for den kvalitet, syntes jeg - måske man skal se om man kan overtale Claus ss

MVH
Gitte

[quote=GitteS;534055]Okay, jamen virker til en ok pris for den kvalitet, syntes jeg - måske man skal se om man kan overtale Claus ss

MVH
Gitte[/quote]

det virker rigtig solidt… og det er godt udtænkt… og min coon på 11 kg tog turen ned fra øverste køje og landede på nederste plade - der end ikke gav sig

så de er robuste

Det må man sige, det er populært! :smiley:

Og pænt, sådan et ville jeg også gerne have. Tillykke med det, dejligt at misserne er så glade for det allerede :slight_smile: Gode lange stolper også!

Ser lækkert ud.
De kurve på pladerne sidder de fast?

Det ser rigtig flot ud med mange dele til prisen. De fleste katte elsker bare at komme op, hvor de har overblik over det hele.
Det ser ud, som om du har en smal hylde over til reolen til venstre. Har de prøvet den? :wink:

Åhhr, jeg havde slet ikke set denne tråd.
Har kommenteret dine billeder i albummet og spurgt efter hvad du syntes om det, nu det er kommet hjem.
Men jeg troede, du havde haft det et stykke tid, så du kan jo næsten ikke have nået, at danne dig et indtryk af det endnu

Jeg er i tvivl, om jeg skal vælge et med eller uden tønde.
Men jeg kan forstå dine syntes tønden er et hit?

Det er bare så lækkert!!!:thumbup::thumbup:

[quote=Karen J.;534184]Ser lækkert ud.
De kurve på pladerne sidder de fast?[/quote]

ja det gør de - med velcro - så de kan tages af og vaskes… det er GENIALT at de kan det :slight_smile:

[quote=FinnFrode;534200]Det ser rigtig flot ud med mange dele til prisen. De fleste katte elsker bare at komme op, hvor de har overblik over det hele.
Det ser ud, som om du har en smal hylde over til reolen til venstre. Har de prøvet den? ;-)[/quote]

ja - den blev sat op for at forhindre mislykkede spring fra kradsetræ til reol - ville ikke risikere noget…

de har allerede lært at navigere i det nye træ og hylden ligner næsten en del af det hele :slight_smile: så det fungerer helt efter hensigten :slight_smile:

[quote=Sannela;534224]Åhhr, jeg havde slet ikke set denne tråd.
Har kommenteret dine billeder i albummet og spurgt efter hvad du syntes om det, nu det er kommet hjem.
Men jeg troede, du havde haft det et stykke tid, så du kan jo næsten ikke have nået, at danne dig et indtryk af det endnu

Jeg er i tvivl, om jeg skal vælge et med eller uden tønde.
Men jeg kan forstå dine syntes tønden er et hit?

Det er bare så lækkert!!!:thumbup::thumbup:[/quote]

ja mine elsker tønden - de har også sovet i den i nat og da jeg stod op i morges var der en mis der lå i den :slight_smile:

Det ligner et hit - mon ikke man skulle anskaffe sig sådan et :slight_smile:

Fine billeder og sikke et skøn træ

Skønt, skønt. Overvejer selv kraftigt at investere i et - overvejelserne
startede allerede, da jeg så Coon Danicas billeder, og de er da ikke blevet
mindre nu :slight_smile:

Varer julen lige til påske :?

[quote=Charlotte Oeh.;534320]Skønt, skønt. Overvejer selv kraftigt at investere i et - overvejelserne
startede allerede, da jeg så Coon Danicas billeder, og de er da ikke blevet
mindre nu :slight_smile:

Varer julen lige til påske :?[/quote]

Enig i begge ting!!! :høhø:

Jeg har også overvejet siden jeg så Coon Danicas billeder.
Men kan ikke helt bestemme mig for om det skal være model Sonja eller en anden…

Og det der med julen…varede den ikke kun til Hellig 3 Konger :høhø: