Så kom det nye kradsetræ - hvilken succes

Jeg har lige fået af vide at det kan være en ulempe at det er med snor, da kattene slider dem i stykker… Hvad er jeres erfarring med det på netop dette mærke?

Hvad mener du med “snor”? :?

Den snor der er viklet rundt om stammerne…

Nårh, rebet…

Det holder ret godt på petfuns træer. Væsentlig bedre end på så mange andre. Man kan ikke se på vores, at de er brugt til at kradse i.

Det kan heller ikke ses på vores snore, og vi er mange om at bruge dem her…skulle jeg hilse og sige.
Det bliver kun Pet Fun her efter at vi har prøvet det.
Hilsen Lisbeth

Kender ikke Petfun, men da kattene efter 2-3 år havde krattet så meget på de nederste søjler, at sisal-rebet begyndte at hænge i laser, skiftede vi dem bare ud med nye.
Kattens No.1 sælger supplerings- og erstatningsdele, og jeg formoder, det er ligeså med Petfun… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;541523]Kender ikke Petfun, men da kattene efter 2-3 år havde krattet så meget på de nederste søjler, at sisal-rebet begyndte at hænge i laser, skiftede vi dem bare ud med nye.
Kattens No.1 sælger supplerings- og erstatningsdele, og jeg formoder, det er ligeså med Petfun… :)[/QUOTE]

Forskellen på petfun og kattens no. 1 er, at petfuns ikke ser slidte ud efter 3 år. Det siger lidt om kvalitetsforskellen.