Så kommer der Badeællinger

Kæmpestort tillykke med de fem blå badeællinger. :thumbup::pote:

Kæmpe stort tillykke med killingerne! Det var helt gået hen over mit hoved at Mimi allerede havde født. :smiley:
Glæder mig til at se dem vokse op. :smiley:

Ellers ville jeg jo aldrig få billeder af hende… :ups:

Fanni holder generelt på sikker afstand, :sos: men kan ikke indvære mig om natten, så der kommer hun snigende og kavler ind under dynen. Hun har været henne og kigge ned i katten, men det resulterede i hvæsen og knurrebrummen fra Fanni. Mimi er heldigvis vant til at Fanni er en værre dramaqueen, :tihi: så hun ignorerer helt Fannis hysteriske udbrud. :thumbup:

Det bliver først underholdende, når killingerne kommer ud af fødekassen. :tihi:

Tillykke med de små badeællinger :wehuu: og sikke nogle vidunderlige billeder af de små.

Det havde jeg helt overset. Kæmpe til lykke med de 5 små blå :ballon:

Tillykke med de små ællinger - de bliver garanteret til smukke “svaner” med tiden :thumbup:

De bliver til badeænder. :wehuu:

Hvad er gevinsten forresten, for at gætte rigtigt med 5 raplinger? :stuck_out_tongue:

En killing:? :slem:

Ja, når nu Annes egen kat lige om lidt får 11 killinger, så mangler hun også en enkelt mere for at have et rundt dusin :rock:

Mimis killinger er nu 17 dage gamle og jeg har fået taget billeder af dem. :inlove:

Drengen er den mest fotogene,:wehuu: dvs. han sidder stille uden at skrige. :tihi:

Ih hvor er de søde!:hjerte: Hvornår får de besøgstid?

Om 14 dages tid. :thumbup:

Jeg skal nu vist lige se om jeg ikke skal en tur på øen og klø de små ællinger på deres tykke mawser :slight_smile:

Årh de er nuttede :hjerte::hjerte:

Så er der blevet taget nye billeder af killingerne. :thumbup:

Mimi poserede lige for kameraet.

Grøn dreng. Sød og godmodig. :hjerte:

Rød pige. Eventyrlysten.

Orange pige, lillepigen.

Lilla pige, skrige-pigen.

Pink pige, nysgerrig.

[ATTACH=CONFIG]115066[/ATTACH]

De er altså alt for skønne :wehuu:

:panik:
Så blev udyrene sluppet løs i lejligheden. :sos: :yikes: Der blev leget racerbane med Tante Fanni, :runsylvester:

mens Mimi-mor lå på sofaryggen og dovnede.

Paranoiaen bredte sig, da der pludseligt blev ret stille… :tihi:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:lys-ide: Pigen med det Orange halsbånd søger stadig sit smørhul :slem: