Så lykkedes det mig

At få en dejlig skønhed efter brug af Sensi Stop (min mand er allergisk til dem som ikke ved det). Det har været utrolig hårdt ikke at have kat, og nu efter at have besøgt både persere og hund har han INGEN reaktion overhovedet. Heller ikke ved berøring -lovelove -Så hvis i kender nogen der har allergi så fortæl dem at der ER håb!!

Så nu har jeg valgt at blive slave for denne smukke genbrugs-misser :wehuu:
Han hedder forresten Ramses :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Stort tillykke Elisabeth - hvor er det en dejlig nyhed :wehu:

tillykke, sikke en dejlig nyhed :slight_smile:

og tillykke med den smukke mis, han er bare skøn :wehuu:

:wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Hvor er han bare dejlig Eli…

Jeg ved hvor meget du har ønsket dig en kat, og det at du nu kan få ham her hjem, det gør jo bare glæden dobbelt så stor… :wehu: :wehu:

Kære søde Eli

STORT TILLYKKE MED SMUKSAKKEN

Han kan ikke finde bedre slave og dåseåbner end dig og din familie :inlove: :wehu: :wehuu:

Det var en pragtfuld nyhed og en pragtfuld missekat du skal have.
Fortæl lige lidt mere om det du har brugt og hvordan. Min datter har allergi og er meget glad for katte.
Knus Elin

Tak og tak -lovelove

Leopolds mor - min mand har indtaget Sensi Stop dråber i et godt stykke tid nu og efter nogle uger mindsker den symptomerne. De kan købes hos helsekostbutikker :slight_smile:

Min mand kunne ikke få lov at få vaccinen mod allergi da han også er allergis overfor hund og støvmider ligeledes og lægen mente at der kun ville være effekt hvis han kun var allergisk overfor kat… Så den gik ikke, men det her virker -thumbs

Tillykke med smukke smukke Ramses, hvor er han dog skøøøøøøøn :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:Fortæl om ham, hvor gammel er han og har han været alene kat eller har han været sammen med andre osv. osv… :hjerte::hjerte::hjerte:

Ramses er næsten et halvt år gammel, han er kastrat og han har været alenekat :slight_smile:

Han er utrolig kælen og legesyg, meget snakkende -lovelove og han elsker pigerne og det er gengældt -wehuu

Han elsker at hoppe ved leg og han leger aport (staves), han eeelsker at ligge på skødet -lovelove

Han er perfekt :smiley:

Åhhh Elisabeth

hvor er det dog fantastisk nyt.

Det glæder mig uendeligt meget på dine vegne!!!

Jeg er helt rørt.

Sender jer mange kærlige tanker

Ååååhhh KÆMPE STORT TILLYKKE søde Elisabeth hvor det glæder mig helt vildt:wehuu:

Og hvor ser han også bare dejlig ud:wehuu:

Hvor er det dejligt for jer og for Ramses, som har fået et perfekt nyt hjem.

Tillykke til jer alle.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Stort tillykke både med missen og at din mand kan tåle katte :thumbup::thumbup:… Sikken en glæde , puha det må have været en hård periode for jer :S

tillykke - hvor er han smuk… og så har han en navnebror hjemme hos mig… ægte kongelige :slight_smile:

dejligt han kunne finde et hjem hos dig

-kramer

Hvor ER det skønt :wehu:

Stooort tillykke med det og med Ramses :thumbup:

[quote=Elisabeth;149028]Ramses er næsten et halvt år gammel, han er kastrat og han har været alenekat :slight_smile:

Han er utrolig kælen og legesyg, meget snakkende -lovelove og han elsker pigerne og det er gengældt -wehuu

Han elsker at hoppe ved leg og han leger aport (staves), han eeelsker at ligge på skødet -lovelove

Han er perfekt :D[/quote]

I lyder også til at være den perfekte familie for ham… I fortjener hinanden… det er skønt at fornemme din store glæde…:hjerte::hjerte::hjerte:glæder mig til at se flere billeder af ham og Jer sammen og høre mere om den første tid hos Jer… tillykke med at det er gået så godt :thumbup:

Hvor dejligt for jer at I kan have mis igen.
Stort tillykke med den flotte mis er bare helt vild med ham, han er noget så smuk
Hilsen Lisbeth

Han er godt nok søøøøød :wehuu:

Stort tillykke med ham og at din mand nu kan tåle kat.

Tillykke med den smukke, dejlige kat og også med det fantastiske resultat med SensiStop. Jeg har læst om det, men det er første gang, jeg hører om nogen, der har brugt det.

Så skinner solen både udenfor og indendøre hos jer :slight_smile:
Hvor er han smuk.
Jeg har altid ønsket mig en brunmasket siameser, og han skulle så også hedde Ramses :inlove:

Stort tillykke med den smukke kat :wehu::wehu::wehu::wehu: