Så lykkedes det mig

Stort tillykke med Ramses - og hvor er han smuk :inlove:

Det var da dejligt for jer. :slight_smile:

Kunne du ikke skrive lidt om hvad din mand blev “udsat” for med behandlingen, hvor den foregik og hvordan??
Tænker mere på andre i samme situation kunne have glæde af dine erfaringer :))

Hjertelig til lykke med smukke Ramses…:wehuu:

Min yngste søn er allergisk overfor katte.
Vi er grædefærdige.
Han er ellers opvokset med både hund og katte.

Og det er en meget stor sorg for ham. :ked:

hejsa

stort tillykke herfra

Jamen det er bare dråber man putter i munden… og ingen bivirkninger eller noget… Så aner ikke hvad jeg skal skrive mere end det jeg har skrevet i forvejen… Allergi er slem og det burde kunne kureres på nemmere måder, men hvem ved hvad der sker i fremtiden… Lad os håbe de fremtidige allergikere får nemmere til at få det godt igen -thumbs

Min mand er også “erklæret” stærkt allergisk overfor katte, men han har det fint så jeg er glad og det er han også :slight_smile:

Jeg troede det var mere kompliceret rødmer

Det er så noget på recept eller…

Fin “opfindelse” så katteelskende allergikere osse kan få kat :slight_smile:

Jeg solgte nemlig en kat til et par, hvor manden osse var hyper alergiker og han var lang tid før, startet desensibilisering, netop for at konen kunne få kat.
Dette her lyder dog meget mere enkelt og nemt.

Hehe nej det er såå ligetil :smiley:
Man kan desuden også få et produkter man børster katten med, noget flydende - det har jeg dog ikke prøvet… Noget der vist hedder PetCleanse… Det skulle være bevist at det hjælper og har vist fået en pris i England… Men jeg har ikke undersøgt det til bunds - da jeg ikke har behov for det -weee

Det kan købes i helsekost butikker -thumbs ingen recept til det. Man skal bare følge brugsanvisningen

Tillykke med den smukke misser. -wehuu -wehu

Neiiiii, tillykke med missen. Hvor er det godt I har fundet noget der virker.

Hvor ER missen bare SMUK.

Ihh hvor lyder det bare skønt, held og lykke med missen, hvor er det dejligt for jer :thumbup:

SensiStop virkede desværre ikke på Claus Han kan ikke tåle at være tæt på Somalierne, men MCO har han ingen problemer med.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Ser først denne tråd nu - hvor er det bare dejligt for jer alle, for et hjem er nu mere hyggeligt med en kat… eller to…

Tillykke med ham - han er dejlig.

:wehuu:

Tillykke med ham, han ser fin ud :wehuu:

Stort tillykke, hvor er det dejligt for dig :slight_smile: og han ser dejlig ud :slight_smile:

Hvor er det dog dejligt, at noget kan hjælpe på allergi.

Og tillykke med den smukke dreng -love

Mange tak -lovelove

Han er bare såå skøn og dejlig - en rigtig mors dreng -wehuu

Tillykke med Ramses… han er vel nok flot.
Det er noget mög med allergi, saa det er da dejligt at i ikke kan märke noget til det med ham den flotte fyr her…

:slight_smile:

Nej det er rigtig skønt… Jeg troede ikke jeg nogensinde ville have en nussergøj hos mig, men det har jeg nu!
Og min mand føler slet ikke noget med hans astma overhovedet, han har nok ikke set mig så lykkelig i flere år -tihi

Hvor er det skøn læsning… Super fedt, at det virkede…og du så ovenikøbet har fået en så lækker kat.
Tillykke med det hele :slight_smile:

Hvor er det dejligt for jer, at I har fundet noget, der virker på allergien.
Stort tillykke med dejlige Ramses :wehuu:

Han er rigtiiig fin meeeeen synes nu stadig at min lille Afrodite skulle bo ved dig hahahaha :wehuu: