Så lykkedes det mig

-tihi Jeg er rigtig smigret søde Nette -lovelove

Jeg tror ikke jeg kan lokke efter en mere… - Endnu i hvert fald :tihi:

Men de er såå skønne - og jeg er såå stolt af at have været den allerførste besøgende til at se dem :wehuu:

FÅÅÅÅÅRK, hvor er den kat bare lækker! hvis det ikke går, så overtager jeg ham bare, ik? -høhø

Rigtig dejligt for jer at I kan have kat :thumbup:

BTW, kan man bruge dråberne til andre former for allergi? F.eks. pollen-allergi ?

[QUOTE=Elisabeth;149210]Hehe nej det er såå ligetil :smiley:
Man kan desuden også få et produkter man børster katten med, noget flydende - det har jeg dog ikke prøvet… Noget der vist hedder PetCleanse… Det skulle være bevist at det hjælper og har vist fået en pris i England… Men jeg har ikke undersøgt det til bunds - da jeg ikke har behov for det -weee

Det kan købes i helsekost butikker -thumbs ingen recept til det. Man skal bare følge brugsanvisningen[/QUOTE]

Jeg har forresten en uåbnet pakke PetalCleanse på 350ml. Købte den for ca 1 år siden, da min kæreste viste tegn på katteallergi. Det viste sig at hans “index-tal” var nede på 4 (tror normalen er på ca. 90). Han nyser kun hvis han har slem influenza, så fik ik brug for det alligevel. Hvis nogen vil overtage det, så skriv en pb. (sorry, lidt OT)

Well jeg vil da gerne have den selvom der ingen ting er overhovedet -tihi

Og min mandse har det staig HELT normalt og han sidder gerne med katten -lovelove

Om det virker på anden allergi ved jeg faktisk ikke… Men det tror jeg da :slight_smile:

Eiii hvor dejligt,når man elsker misser må det være hårdt uden ,så dejligt at høre det kan lade sig gøre:).
Og forøvrigt et stort tillykke med den skønne dreng:)

Tak tak tak for jeres søde svar - er rigtig glad for at i føler min glæde og er glad på mine vegne - sandelig er her også glæde i hjemmet -lovelove