Så røg parykken (nu med et billeder også af Finn) ;-)

På os begge to. Min mand blev klippet helt skaldet da det alligevel var begyndt at falde af. Det klæder ham faktisk rigtig godt, og han ser næsten yngre ud -høhø

Maskinen jeg brugte til min mand var ikke den bedste, så jeg overtalte ham til at vi købte en ny.

Den lå så der og kiggede på mig og simpelthen skreg for at blive brugt. -høhø

Til at begynde med nægtede jeg at lytte, men desto mere trimmeren skreg, desto mere urolig blev jeg så der var kun en ting at gøre…jeg lod den klippe.

Det var faktisk skide sjovt og endelig fik jeg det superkorte hår jeg så gerne vil have. Frisørene hernede er så vanvittig svære at overtale til at gøre det såååå kort, ca 1,5 cm.

Det er helt sikkert ikke sidste gang jeg experimentere sammen med trimmeren -høhø

Hvem andre end dig Birthe -høhø -høhø Fedt at du lod lysten løbe af med dig, så netop dette ikke skulle være noget af det, du ikke får prøvet i livet… når nu trimmeren kaldte så højt på dig.

Jeg vil da meget gerne se billeder af jer -thumbs

Hvor er det fedt! Bare jeg selv var så modig! -ROCK

Samme her -foto -foto -foto -foto -foto -foto

Friskt gjort -thumbs

Jamen billederne skal nok komme… -høhø venter lige til der er en tredie person i huset der kan tage et af os sammen -høhø

Enig -thumbs

Jeg er bare HELT enig her -høhø

Og så vil jeg tro - som Karen også skriver - at om så din mand lignede fedtmule, så er han lækker i dine øjne :smiley:

Men det er sq friskt gjort… Det er helt sikkert…

[/quote]

Karen, jeg syntes altså også at Fedtmule er dejlig -forelsket

Nakken…jamen den kan jeg jo ikke selv se… :smiley:

Nej det var ulige i bunden, men så trådte Finn til og rettede det…bare lige lidt… -høhø

[/quote]

Karen, jeg syntes altså også at Fedtmule er dejlig -forelsket

Enig

Vores nærmeste venner driller Frank når vi er i Frankrig og han render rundt med hvide ben shorts der løber et stykke op af maven fordi han altid rykker dem op, og solcreme smurt ind i tykt lag, så kalder de ham mister Bean og gæt engang, Jeg syntes han er pragtfuld -forelsket -forelsket

Nakken…jamen den kan jeg jo ikke selv se… :smiley:

Nej det var ulige i bunden, men så trådte Finn til og rettede det…bare lige lidt… -høhø[/quote]

I er bare så smarte -thumbs -thumbs

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee BILLEDER Birthe -kattedans -kattedans [smilie=hate-bravo.gif]

[/quote]

Karen, jeg syntes altså også at Fedtmule er dejlig -forelsket

Enig

Vores nærmeste venner driller Frank når vi er i Frankrig og han render rundt med hvide ben shorts der løber et stykke op af maven fordi han altid rykker dem op, og solcreme smurt ind i tykt lag, så kalder de ham mister Bean og gæt engang, Jeg syntes han er pragtfuld -forelsket -forelsket

Nakken…jamen den kan jeg jo ikke selv se… :smiley:

Nej det var ulige i bunden, men så trådte Finn til og rettede det…bare lige lidt… -høhø[/quote]

I er bare så smarte -thumbs -thumbs [/quote:3w4qd9vu]

Karen hvis Frank så er den perfekte danske tourist i Frankrig så har han også sorte sokker og sandaler på -høhø

Det er bare såååååååååååå Dansk -høhø

[/quote]

Karen, jeg syntes altså også at Fedtmule er dejlig -forelsket

Enig

Vores nærmeste venner driller Frank når vi er i Frankrig og han render rundt med hvide ben shorts der løber et stykke op af maven fordi han altid rykker dem op, og solcreme smurt ind i tykt lag, så kalder de ham mister Bean og gæt engang, Jeg syntes han er pragtfuld -forelsket -forelsket

Nakken…jamen den kan jeg jo ikke selv se… :smiley:

Nej det var ulige i bunden, men så trådte Finn til og rettede det…bare lige lidt… -høhø[/quote]

I er bare så smarte -thumbs -thumbs [/quote]

Karen hvis Frank så er den perfekte danske tourist i Frankrig så har han også sorte sokker og sandaler på -høhø

Det er bare såååååååååååå Dansk -høhø[/quote:14sijxe2]

Den blegfede dansker bruger hvide sokker i sandaler -høhø -høhø
-høhø

Gitte E…tror det eller lad være…der er mange med sorte sokker også -høhø Tror de skal matche hårene på benene :stuck_out_tongue:

Arghhhhhhhhhhhh Birte -øøøvvvs

Jeg har fået min mand til at droppe sokkerne i sandaler :

Han var typen med hvide tennissokker til knæerne i sandaler lige indtil den dag jeg fik nok.

Ej min ven,gør det ikke hammerondt at skal gå rundt med begge ben i gips???

Det bedste er altså når nogen af de gamle parisere kommer. Mændenes bukser er helt oppe ved brystet. De har livrem på og så har de knæstrømper og pæne sko. Det er somom tiden bliver skruet 100 år tilbage, men et vidunderlig syn -høhø

Man har vel stil -xxrotflmao -xxrotflmao

du er da for sej birthe… way to go!!!

[/quote]

Karen, jeg syntes altså også at Fedtmule er dejlig -forelsket

Enig

Vores nærmeste venner driller Frank når vi er i Frankrig og han render rundt med hvide ben shorts der løber et stykke op af maven fordi han altid rykker dem op, og solcreme smurt ind i tykt lag, så kalder de ham mister Bean og gæt engang, Jeg syntes han er pragtfuld -forelsket -forelsket

Nakken…jamen den kan jeg jo ikke selv se… :smiley:

Nej det var ulige i bunden, men så trådte Finn til og rettede det…bare lige lidt… -høhø[/quote]

I er bare så smarte -thumbs -thumbs [/quote]

Karen hvis Frank så er den perfekte danske tourist i Frankrig så har han også sorte sokker og sandaler på -høhø

Det er bare såååååååååååå Dansk -høhø[/quote:x2a8z01f]

-xxrotflmao Præcis for hans ankler må ikke få sol, da han har haft smadret sine ben og der kun er meget tynd hud -xxrotflmao men han er sku så sød så pyt med hvordan han ser ud -love

Karen, jeg er overbevist om at uanset hvordan vores mænner ser ud, så syntes vi bare de er dejlige -forelsket De er jo vores og sammen med os er de da bare blevet kønnere med alderen -forelsket

Ville ønske at jeg har dit mod og spunk Birte -love …jeg har hår ned til måsen og drømmer tit om at være super korthåret men jeg tør bare ikke…tænk nu hvis :S og så vil det tage 20 år inden jeg er langhåret igen…jeg er dog ikke bange for at bruge farvepaletten, jeg har haft de mest sindsyge farver fra, hvad der skulle have været rødt men blev grønt til den sjoveste lyserøde…indrømmet jeg er ikke god til at farve hår -høhø men folks reaktion er enormt morsom