Så skete det

Jeg havde aldrig drømt om det ville ske for mig da jeg ikke ville ha’ hund, men hvad jeg har jo Chaos så hvorfor ikke.
Og ham her så jeg første gang da han var 2 dage gammel og jeg var solgt. Nu er han 4 uger og jeg får ham hjem D 10/12.

Jeg har givet ham navnet Zeuz, han er boxer og super dejlig.
Det er mig der sidder med ham.

Men har spamer jeg jer lige med mit hjertebarn, han har faktisk et lille hjerte i nakken.

Åhh en boxer. -wehuu

Tillykke med ham. Det bliver spændende at se ham blive stor.

Altså…man har jo et standpunkt til man får et nyt… Tillykke, han ser rigtig dejlig ud

-wehuuHjertelig til lykke…Pia…

Hvor er han fin og dejlig…-love

Mange gode hilsner
Mona

Nøj, stort tillykke. -hop
Hvor er han dog vidunderlig. -wehuu

Ihh, sikke en skøn lille boxer. -wehuu-wehuu

Kæmpe tillykke med ham, Pia. -partytime

hvor er han bare skøn Pia :slight_smile: kæmpe tillykke med den lille skat der…

det bliver en riiiiiiiiiiigtig lille krudtugle… der er ikke noget der kan puste liv i en familie som en boxer :slight_smile: det er 10 NFOer på speed -LOL

han er vidunderlig !!!

-kramer

Gud hvor er hun nuser! Er da også helt solgt bare ved at se de smukke billeder -love

Stort tillykke med ham :slight_smile:

Han er godt nok nuttet -wehuu

Tillykke Pia med ham. Han er godt nok dejlig -forelsket

Åhhh hvor er han yndig Pia.

Stort tillykke!!

Ja nu tør jeg ikke og besøge dig mere da Pia,når du nu har anskaffet sådan et bidsk vildyr-tihi-tihi ja det var hunden jeg mente ikke Per-LOL-LOL

Tillykke med muskelhunden den er godt nok sød-wehuu-wehuu-wehuu

Velkommen i Klubben “Ja jeg har hund, men elsker katte!” :-)))))
Spøg til side - tillykke med dit valg - ja jeg har jo gået samme vej fra at være INKARNERET kattemenneske til pludselig at have hund også.

For det første, så lærte jeg, at forskellen slet ikke er så stor - jeg troede at hunde var evigt pleasende og glade for deres ejer - og sådan et dyr GAD jeg ikke en gang se på. Men tak skæbne - hunde er slet ikke SÅ forskellige fra katte:-) Af sind altså og selvstændighed. Men nu er Ace jo også Karelsk:-)))

Den største forskel er al det arbejde, der er med træning, aktivering og stimulering af hunden.

Jeg brugte 2 år til at beslutte mig for en hund, for jeg anede at opgaven er temmelig bindende. Der er jo den lille forskel, at min hund er med mig alle mulige steder og mellem alle mulige mennesker - det er kattene ikke. Har de nogle unoder, så rammer det kun mig. Har hunden - så rammer det alle andre end mig:-))

Sig til, hvis du vil have anbefalet nogle bøger at læse om hundes adfærd og hvis du på nogen måde får brug for hjælp med træning eller andre ting.

Ud over kattene, så tog jeg jo for et års tid siden beslutningen om også at arbejde med hunde. Så jeg ved da en smule, hvis jorden brænder:-))

Tillykke igen - han ser rigtig dejlig ud:-) Kan ikke vente med at møde ham!

Knus Helle

Kattene lære

Hov den sidste sætning betyder ingenting “Kattene lærer”. Den sneg sig vist bare ind i mellem de andre og blev ikke slettet :-)))

Men det er da i det mindste sandt – de lærer rent faktisk - af og til…tror jeg… nej… joh… nej… thjaaae HAhahaha

Knus

Hvor er han en dejlig lille trold - jeg kan godt forstå, at du faldt pladask for ham.

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Han ser rigtig sød ud, til lykke med ham :slight_smile:

Hvor er hvalpen vidunderlig…

Hilsen Marita.

[quote=Sheer;61843]Åhh en boxer. -wehuu

Tillykke med ham. Det bliver spændende at se ham blive stor.[/quote]

Da jeg var barn havde en venindes farmor en boxer, og han var skøn.
I skal nok få billeder af ham igennem hans opvækst.

Ja det har du da ret i:)

[quote=Mona;61873]-wehuuHjertelig til lykke…Pia…

Hvor er han fin og dejlig…-love

Mange gode hilsner
Mona[/quote]

Han er bare så dejlig.

[quote=Makenski;61876]Nøj, stort tillykke. -hop
Hvor er han dog vidunderlig. -wehuu[/quote]
Det er han, særligt i vrkeligheden.

[quote=Buffy;61905]Ihh, sikke en skøn lille boxer. -wehuu-wehuu

Kæmpe tillykke med ham, Pia. -partytime[/quote]
Ja han er skøn, og lille endnu.

[quote=Miss T;61911]hvor er han bare skøn Pia :slight_smile: kæmpe tillykke med den lille skat der…

det bliver en riiiiiiiiiiigtig lille krudtugle… der er ikke noget der kan puste liv i en familie som en boxer :slight_smile: det er 10 NFOer på speed -LOL

han er vidunderlig !!!

-kramer[/quote]

Krudtuglen har jeg allerede i Chaos, han er storslem med krudt :slight_smile:

Nu er det en han, men nuser så det gør noget.

[quote=Lise;61918]Stort tillykke med ham :slight_smile:

Han er godt nok nuttet -wehuu[/quote]
Ja han er :slight_smile:

Ja han er :slight_smile:

[quote=Dk Kefir Annette;61924]Åhhh hvor er han yndig Pia.

Stort tillykke!![/quote]

Han er faktisk yndig ja :slight_smile:

[quote=Gerner;61931]Ja nu tør jeg ikke og besøge dig mere da Pia,når du nu har anskaffet sådan et bidsk vildyr-tihi-tihi ja det var hunden jeg mente ikke Per-LOL-LOL

Tillykke med muskelhunden den er godt nok sød-wehuu-wehuu-wehuu[/quote]

Jamen Gerner da, så er det jo dobbelt slem gor dig da vi har 2 hunde lige om lidt, for Zeuz kommer ikke hjem til mig, jeg og misserne rykker ud til Per inden Zeuz kommer hjem.

[quote=lenschow;61945]Velkommen i Klubben “Ja jeg har hund, men elsker katte!” :-)))))
Spøg til side - tillykke med dit valg - ja jeg har jo gået samme vej fra at være INKARNERET kattemenneske til pludselig at have hund også.

For det første, så lærte jeg, at forskellen slet ikke er så stor - jeg troede at hunde var evigt pleasende og glade for deres ejer - og sådan et dyr GAD jeg ikke en gang se på. Men tak skæbne - hunde er slet ikke SÅ forskellige fra katte:-) Af sind altså og selvstændighed. Men nu er Ace jo også Karelsk:-)))

Den største forskel er al det arbejde, der er med træning, aktivering og stimulering af hunden.

Jeg brugte 2 år til at beslutte mig for en hund, for jeg anede at opgaven er temmelig bindende. Der er jo den lille forskel, at min hund er med mig alle mulige steder og mellem alle mulige mennesker - det er kattene ikke. Har de nogle unoder, så rammer det kun mig. Har hunden - så rammer det alle andre end mig:-))

Sig til, hvis du vil have anbefalet nogle bøger at læse om hundes adfærd og hvis du på nogen måde får brug for hjælp med træning eller andre ting.

Ud over kattene, så tog jeg jo for et års tid siden beslutningen om også at arbejde med hunde. Så jeg ved da en smule, hvis jorden brænder:-))

Tillykke igen - han ser rigtig dejlig ud:-) Kan ikke vente med at møde ham!

Knus Helle

Kattene lære[/quote]

Du siger bare til når jeg har fået ham, og så kommer du bare.
jeg har jo selv lidt bøger om hunde også, men du må gerne smide et par titler.
Min plan er at både Chaos og Zeuz skal gå til hundetræning, men derfor kan det jo godt være du har et par fif til os når du besøger os.

[quote=Eva;61955]Hvor er han en dejlig lille trold - jeg kan godt forstå, at du faldt pladask for ham.

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu[/quote]

Ja ikke, jeg var solgt totalt da jeg så ham 2 dage gammel, jeg så kun ham¨, ikke de 5 søskende til ham.

[quote=Elisabeth;61958]Han ser rigtig sød ud, til lykke med ham :slight_smile:
[/quote]

Han er rigtig sød.

[quote=Marita Gulklett;62006]Hvor er hvalpen vidunderlig…

Hilsen Marita.[/quote]

Ja han vidunderlig, jeg er totalt skudt i ham.

jeg kan starte med at foreslå følgende bøger:

Anders Hallgren “Alfasyndromet”
Freddy Worm Chistiansen “Hundes og ulves adfærd”.
Morten Egtvedt og Cecilie Køste “Klikkertræning for din hund”.

Irene Jarnvigs bøger generelt om hunde og hvalpe og træning.

Du er velkommen ud og kigge hos mig - jeg har 100000000000000 bøger om hunde:-)

Nå ja - også ville jeg sætte mig grundigt ind i boxerens behov

http://www.canis.dk/oppdretter/rasepres.php?raseid=49

Der er sikkert bøger om racen på biblioteket også.

MVh helle