Sct. Hans aften

Hvor skal I tilbringe Sct. Hans aften?

Vi har altid bål i haven - det er hyggeligt, at naboer og genboer kommer forbi til kaffe og kage. :slight_smile:

ååårh det er da en alt for lækker udsigt!

Jeg har desværre ingen at holde bålfest med i år :frowning: æv…

Sidste år var vi ude ved Sønderskov slot og se bål, og hvis vejret er til det, så er det muligt, at vi tager turen igen i år :slight_smile:

http://www.sonderskov.dk/Default.aspx?ID=132#432

I år skal jeg og vovserne til gode venners familie…
Håber inderligt at Nanna kan finde ud af at lade være med at stresse!! men har gemt et par gode kødben, som jeg har tænkt mig at tage med til vufferne… også til værtsfamiliens hunde…

De sidste par år har jeg enten været hjemme… eller taget ned til Espelunden her i Rødovre, hvor der ofte er et rigtig godt bål-arrangement med musik…

Vi skal ned til Væggerløse hos NPs søster og svoger til grill og bål.

Jernbanen bruges ikke længere. Vandet er Guldborgsund.

Jeg tror bare jeg blive indenfor :tihi:

Hvis det bliver regnvejr skal vi ingen steder, det er bare ikke lige så sjovt i regnvejr.

Men hvis det holder tørt har jeg sat min bror og far i stævne i Tronholm Parken ved Randers Havn/Gudenåen.

Planen er at medbringe hver sin campingstol og så plante sig et sted hvor der er god udsigt til byens officielle bål der er placeret på en tømmerflåde midt i vandet. Måske vi i år langt om længe får prøvet noget helstegt pattegris eller et snobrød fra de spejdere der plejer at røgforgifte folk :tihi:

Båltaleren i år er Anders Lund Madsen, så det skal nok blive fornøjeligt og så elsker jeg Midsommervisen.

Og så traver vi nok lige så stille hjem igen når det er overstået…

[quote=dkkorat;393857]Vi skal ned til Væggerløse hos NPs søster og svoger til grill og bål.

Jernbanen bruges ikke længere. Vandet er Guldborgsund.[/quote]

Skønne skønne billeder. :wehuu:

Jeg har tunet kosten :smiley:

Jeg ved faktisk ikke hvad vi skal. Måske skal vi ud og se bål på søen - men ved ikke rigtigt. Måske kører vi hele den lange vej til Mors…

Snyd, det er bare fordi du vil komme først og være fri for at give øl:høhø::høhø::høhø:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;393881]Snyd, det er bare fordi du vil komme først og være fri for at give øl:høhø::høhø::høhø:
Knus Elin[/quote]

Næhhh nej, det er fordi jeg vil stå og modtage alle I andre dejlige hekse som helt sikkert kommer drønende :smiley:

Jeg skal ikke noget. Jeg har ikke været til bålfest de sidste 15 år på nær sidste gang det var på en lørdag, der var helt tilfældigt på Esrum kloster middelalder marked og nåede lige at se dem tænde bålet inden jeg skulle med bussen hjem.

En bøn til jer med eget bål:

Vend bålet og rod op i det, før I tænder, så evt. pindsvin og andre smådyr kan komme i sikkerhed.

Det lyder godt, hvis du så står klar med en kold øl, skal jeg nok flyve pænt ind og lade være med at lave rod i køen:):slight_smile:

[quote=Mega;393892]En bøn til jer med eget bål:

Vend bålet og rod op i det, før I tænder, så evt. pindsvin og andre smådyr kan komme i sikkerhed.[/quote]

Du kom først, men jeg gentager lige den her…

vi springer lige sankt hans over iår, vi har ikke tiden til det, og vi har en masse forberedelser der bare skal gøres. for i week drager vi afsted på ferie, vi suser direkte til hartzen og skal selvfølgelig op og se brocken(bloksbjerg) så jer der suser afsted på kosten ka da lige sørge for en kop kaffe når vi når frem.

og til jer der drøner afsted på kosten,nilfisken,dysonen el hvad i nu bruger, så er der her i skal lande, bare sigt efter antennen

Æv…Øv…:græde:
Jeg har stadig karantæne, fordi jeg for 2 år siden fløj for hurtigt og uden lys på kosten…

Så til jer andre der er ved at rigge til;
husk lyset og at hastigheden ikke bliver for høj…

God tur…:fin:

[quote=Mona Jensen;393955]Æv…Øv…:græde:
Jeg har stadig karantæne, fordi jeg for 2 år siden fløj for hurtigt og uden lys på kosten…[/quote]

Altså Mona du uartige heks…
-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Jeg springer Bloksbjerg over og bliver hjemme og holder øje med Mary og Rumba, som skal kastreres på torsdag :slight_smile: