Se min samling

Denne tråd er ment lidt som en modsætning til " Rædselskabinettet "

Her kan man vise sin samling frem og måske den vej igenne efterlyse hvad andre måske ser som et rædsel og derfor gerne vil af med…

Jeg starter gerne :ups:

Se min samling af kors…
Som I sikkert kan se er der jo plads til mange, mange fler. :stuck_out_tongue:

Sig mig, spøger det hjemme hos dig, eller??? Sådan en gammel fin bornholmer og en masse kors… -what

Kan ikke lige hoste op med noget rædselsvækkende herhjemme - er det uæstetisk, så ryger det UD! Min mand vil nok nævne kradsetræet… :høhø:

[quote=Bamselette;483318]Sig mig, spøger det hjemme hos dig, eller??? Sådan en gammel fin bornholmer og en masse kors… -what

Kan ikke lige hoste op med noget rædselsvækkende herhjemme - er det uæstetisk, så ryger det UD! Min mand vil nok nævne kradsetræet… :høhø:[/quote]

Om det spøger??? :klapper::klapper:

Næ nej, jeg har vist bare en kikset smag :ups:

Men læg lige mærke til, at dette IKKE er mine rædsler.
Jeg er glad for det hele, dog ikke feriehunden, men den kan jeg ikke forære væk :tihi:

[quote=Sannela;483320]Om det spøger??? :klapper::klapper:

Næ nej, jeg har vist bare en kikset smag :ups:

Men læg lige mærke til, at dette IKKE er mine rædsler.
Jeg er glad for det hele, dog ikke feriehunden, men den kan jeg ikke forære væk :tihi:[/quote]

Jeg synes faktisk, at det er et super hyggeligt hjørne med lænestol, bogreol og bornholmer… Men kombinationen mellem kors og bornholmer, den giver mig gås på armene… :smutter:

:klapper::klapper::klapper:

Det er da en super sjov tråd! :thumbup:

Jeg har dog desværre ikke nogen kors som du kan få, og jeg samler heller ikke på noget… Tror det er fordi jeg samlede på ALT som barn - mit værelse var nærmest ét stort museum af samlinger - så jeg har allerede samlet for resten af livet. :tihi:

Jeg har dog én enkelt samling, nemlig Disney-krus, men de er jo også anvendelige, og bliver brugt hele tiden, så det er vel bare ligesom at samle på et bestemt stel af middagstallerkener eller lignende. :slight_smile:

[quote=Maria Amanda;483350]Det er da en super sjov tråd! :thumbup:

Jeg har dog desværre ikke nogen kors som du kan få, og jeg samler heller ikke på noget… Tror det er fordi jeg samlede på ALT som barn - mit værelse var nærmest ét stort museum af samlinger - så jeg har allerede samlet for resten af livet. :tihi:

Jeg har dog én enkelt samling, nemlig Disney-krus, men de er jo også anvendelige, og bliver brugt hele tiden, så det er vel bare ligesom at samle på et bestemt stel af middagstallerkener eller lignende. :)[/quote]

En skam du ikke har et fedt kors, at bytte med for jeg har et ( eller er det to??) store fede Disneykrus

Uuuuh, har du deeet?? -engel Måske skulle jeg prøve at støve et kors op i mine forældres kælder… De har ALT dernede! :høhø:

Hov, men det skal lige siges at det kun er de Klassiske krus jeg samler på! :stuck_out_tongue:

[quote=Maria Amanda;483352]Uuuuh, har du deeet?? -engel Måske skulle jeg prøve at støve et kors op i mine forældres kælder… De har ALT dernede! :høhø:

Hov, men det skal lige siges at det kun er de Klassiske krus jeg samler på! :p[/quote]

Det ved jeg slet ikke hvad betyder…???

De klassiske er bare en bestemt serie, som er lavet på en bestemt måde, så alle krusene har samme dimensioner og hank. De ser sådan her ud:

Den har kørt i mange år efterhånden, men nu har de lavet hanken om, så nu passer de nye krus ikke længere i min samling! :argh: Hvorfor er de så onde mod mig?? :ked:

[quote=Maria Amanda;483362]De klassiske er bare en bestemt serie, som er lavet på en bestemt måde, så alle krusene har samme dimensioner og hank. De ser sådan her ud:

Den har kørt i mange år efterhånden, men nu har de lavet hanken om, så nu passer de nye krus ikke længere i min samling! :argh: Hvorfor er de så onde mod mig?? :ked:[/quote]

Nåååe…så dur disse sikkert ikke.
De ser ud på samme måde, men er kæmpestore

[quote=Sannela;483367]Nåååe…så dur disse sikkert ikke.
De ser ud på samme måde, men er kæmpestore[/quote]

Hvor ærgerligt… Men tak alligevel. :hjerte:

Jeg samler på gammelt jern :slight_smile:

Jeg mangler på penge, men syns sku ikke det går så godt :smiley:

kan ikke ud af om det hører til i samling eller rædseler, men her er de :

Diddl Brevpapir og Mine GAMLE påklædnings dukker …

[quote=PiaR;483401]Jeg samler på gammelt jern :slight_smile:

[/quote]
hvis du mangler nogen må du sige til, jeg har vist nogen ligende i gemmerne som ikke bruges mere, jeg kan evt. tage dem med til Middelfart

MVH
Gitte

Som barn samlede jeg på sæber. Helst figurer eller hvis de f.eks. var flot marmorerede. Jeg var også glad for hotelsæber - gerne fra udlandet.
Og nøj, mit værelse duftede godt! :thumbup:

Smag og behag er jo meget indiviodiolet(staves?)

Som barn samlede jeg på servietter - glansbilleder og klistermærker. jeg har dem stadig og har faktisk udbygget dem mere eller mindre som voksen.

Men jeg har en tendens til at gemme ting, fra dem som har betydet meget for mig, bla har jeg arvet en del fra min min elskede farmor, bla. postkort og mange ting hun har malet. det er i grunden ikke noget der falder i min smag, me da de har tilhørt min farmor, betyder de meget for mig.

Jeg skal nok lægge nogle billeder ind af de forskellige ting.

[quote=PiaR;483401]Jeg samler på gammelt jern :slight_smile:

[/quote]

-what

Undskyld, men… er det håndjern i forskellige modeller ???

:uha:

[quote=Tante Tut;483647]-what

Undskyld, men… er det håndjern i forskellige modeller ???

:uha:[/quote]

Se jeg ved heller ikke hvad det er…men jeg tænker det nok er sådan noget heste-noget…
Men hvad tænker du ??? :tihi::tihi: