Securitazz Jewlzgalore

Det er jo ikke nogen hemmelighed, at jeg lige har været en tur i Stockholm for at hente en ny pige med næsten helt nye linier for Danmark i stamtavlen - den skønneste lille spindemaskine

De andre katte havde dog bestilt noget andet i julegave, så der var en del brok i aftes, da vi kom hjem og brummeriet er stadig ikke helt stoppet, men det er hun ret ligeglad med - de får da bare et hvæs retur, hvis det skal være på den måde

De første af mange billeder er netop blevet “skudt” og selvom kvaliteten ikke er imponerende (langsomt kamera med batteri, der var ved at dø kombineret med killing, der ikke ville sidde stille ), er der da kommet nogle stykker, som viser hendes kvaliteter

Det sidste er en smule rystet desværre

Hun er lige så vild med “pind” som Banshee er og selvom de begge brummer lidt, kan de faktisk godt dele

Hvor er hun smuk:hjerte:, er ret vild med hendes farve :). Tillykke med hende:flag:.

sikke en smuk pige. Men hvordan vil du udstile hende i Tica er Bombay et accepteret indkryds? Ellers må de da først udstilles når de er STB? eller har jeg misforstået noget

Hun er SBV - Stud Book Variant - Burmese, dvs. hun kan (og skal) udstilles som burmeser og er godkendt i avl som burmeser :slight_smile:

Oki sjovt fik at vide man kan lave de indkryds man vil men er de ikke “godkendt” kan de først udstilles som STB :open_mouth: Hvordan slap du uden om den. Lækkert der var et smuthul så hun kan vises frem.

Jeg er ikke “sluppet udenom” noget. Hun er resultatet af en fuldstændigt normal og til hver en tid godkendt burmeser/bombay parring. De to racer er i samme Breed Group og kan derfor parres med hinanden med det krav, at burmeserkillinger fra sådan en parring kun kan bruges i burmeseravl :slight_smile:

Tak for forklaringen :slight_smile: bliver spændende at se hendes show og avls karriere.

Glæder mig til at møde hende :hjerte:

Endnu én med smukke orange øjne :hjerte:

Stort tillykke med den bette kaffebønne :slight_smile: :flag:
Håber hun kommer til at opfylde dine ønsker og planer med hende :slight_smile:

Den eneste Bombay opdrætter, jeg kender til i Sverige, er Åsa Broing (kender ikke hendes stamnavn) - er hun derfra:? ikke spor nysgerrig :snydt:

Nej, hun er fra Helena Wiklundh i Stockholm. som er mindst lige så kendt i burmeser/bombaykredse i TICA som Åsa, eftersom Helena er medlem af Burmese Breed Council - og såmænd har udstillet i Danmark indtil flere gange :slight_smile:

Hvor er hun fin:hjerte: - stort tillykke,:flag: og må hun opfylde alle ønsker.:thumbup:

Hvor er hun fiiin og held og lykke med hende, og alt det bøvl hun sikkert medfører [:thumbup:](javascript:void(0))

Knus fra Cats og Conni

Hun er ganske fin - jeg må jo næsten finde til en Tica udstilling i 2015 og se hende med fingrene :slight_smile:

Det skulle undre mig meget, om ikke hun f.eks. kommer med til Givskud :slight_smile: Og hvis det går godt i Køge, kommer hun nok også med en jysk FIFe udstilling eller to :slight_smile:

Endnu engang stort tillykke med hende, Mette. Hun er virkelig smuk :wehuu:

Tak :slight_smile:

Jeg var heldigvis forberedt på, at der ville være lidt besvær og modstand fra nogle sider, så indtil videre er den største udfordring, at hun ikke vil være Fannys baby og Fanny ikke er god til at tåle så klar en afvisning.

Hvornår ligger den i Givskud? :slight_smile:
(Nu har jeg jo selv en kat, som potentielt kan udstilles i Tica, så den undskyldning har jeg jo ikke mere, for ikke at prøve at hitte ud af det Tica noget… :ups: )

[QUOTE=PiaB;1220011]Hvornår ligger den i Givskud? :slight_smile:
(Nu har jeg jo selv en kat, som potentielt kan udstilles i Tica, så den undskyldning har jeg jo ikke mere, for ikke at prøve at hitte ud af det Tica noget… :ups: )[/QUOTE]

Det er 15-16. august og der kommer mindst en rigtig god burmeserdommer (som jeg er sikker på, Marina også gerne vil møde, så I kan måske følges derned :slight_smile: )