Godt, saa fik jeg taget lidt billeder i det gode vejr!
Foerst terassen, taget lige ud for bagdoeren, dvs. hele siden bag mig er mursten, og den del skal derfor ikke indhegnes yderligere. Jeg synes det vil vaere rart hvis kattene kunne blive lukket direkte ud i loebegaarden naar jeg aabner doeren:
Som det kan ses er der to bygninger med ret lavt tag, og her taenker jeg at kattene ikke skal have mulighed for at hoppe op. Taenker at det evt. kan laves med noget stoed? Derudover er der et aebletrae, som deler mellem terrasse og graesset, og jeg er lidt usikker paa hvordan der kan saettes traad op her. 
Billede nr. 2 er nede i hjoernet af foerste billede, hvor vi har en lille gang ml. terrasse og graes. Her skal der laves en form for doer:
Billede nr. 3 er paa den anden side af aebletraeet. Her er kaninernes loebegaarde, som er ca. 1 meter hoeje, og plaeneklipperen skal have mulighed for at komme igennem den form for doer der her skal laves:
Dette billede er igen taget foran bagdoeren, og viser vores vej rundt om huset. Her skal der vaere mulighed for at faa stoerre ting igennem, og jeg er derfor usikker paa hvordan en doer her kan laves:
Enkelte kaniner bor paa en overdaekket terrasse, og den ligger til hoejre for de tidligere billeder. Her er de fleste sider daekket godt til, men een side skal der goeres noget ved (se naeste billede)
Her er den laage ved den overdaekkede del, som paa en eller anden maade skal kunne laves om, og jeg ved ikke hvordan:
Og saa til sidst lige et billede af de to misser, der laa med mig paa sofaen for 20 min. siden. :love2:
Kom endelig med masser af gode bud, alle I kloge hoveder!