I’m in love -forelsket
taaak:-)
jeg blev så glad idag,sad og nussede hende,og så lagde hun sig om på ryggen så jeg kunne se de små møfle rundt derinde,uuuuuuh glæder mig har helt sommerfugle i maven,er vildt spændt på at se dem,og ikke mindst få lov at røre ved dem,eeeeeeeeeeeeeelsker killinger,og den der søde duft af baby, som de har når de er helt spæde,og de små tykke maver og de der små poter smelte(ved godt jeg er tosset) men kan altså ikke stå for dem,tuder hver gang jeg får killinger,syntes det er vildt facisinerende,man sidder der i kææææææææææmpe mange timer og nuser dem mens de føder,og pludselig har man de her små vidundere,hvor heldig er man,at få lov at opleve det,og man får lov at følge dem de 12 uger,det da et privilegie.
ja man bliver bare så blød i knæene,skal nok flashe massere af fotos,så snart de er her.og ellers må man gerne komme og kigge og nusse,det koster ingen ting. -velkommen [bigloony] [bigloony]
Aaaaarrrrgghhhhh - er du nu også herinde med “krøllerne” ??? Nu troede jeg lige, at jeg havde fundet et forum hvor jeg ikke skulle “pines” med den slags billeder -forelsket -forelsket -forelsket åhhh - jeg kan ikke tåle det -forelsket -forelsket De er bare for lækre. Hvornaå skal du næste gang have sådan en tingest med på udstilling? Jeg kan næsten garantere for, at hvis du lader mig komme i nærheden af sådan en - så kommer du i stedet hjem med en sphynx. -høhø -høhø
JEP vidste du skulle nok dukke op herinde,så jeg kunne plage dig med nuttede billeder af nyfødte krølmisser i nærbilled ggg.aj spøg til side,du er da velkommen til at komme og nusse mislinger når de ligger i kurven,jeg vil gerne have dem med som kuld,skal bare lige se hvilken udstilling det paser med,lad mig se de bliver født i uge 28,og de skal være 3 måneder,paser det så ,med at jeg kan have dem med i slut oktober ???,hvis der er en udstilling der…
ååh sphynx de er vildt nuser,hov hov ikke drille folk det forbudt [bigloony] [bigloony]
Bwlaaahh -rulleøjne - jamen, jamen, “det går virkelig ikke” -what så er de jo flytteklar når du har dem med - farligt, meget farligt -muhaha -muhaha
nemmerlis de er -høhø r,skal jeg skrive dig op til en lille stribet krølmis med krøller over det hele -pote -høhø -engel
Jeg kan ikke læse, jeg kan ikke læse…
(vil du bytte med en skovkat?)
det kunne vi da måske godt finde ud af, de er godt nok smukke,men vil så gerne have lov at vente til vi har noget mere plads,og den skal kun være til kæl.
knus
anita
Jamen så har du jo også helt til oktober - så kan du sagtens nå at få bygget lidt til -høhø
lol ja det jo det - [bigloony] ,nej vi skal have fundet et nyt sted,vi bor til leje i et hus der er fyldt med skimmelsvamp,og når man har 2 handicappede børn,og den ene så lige har fået astma pågrund af det,så er det vist på tide at finde et nyt sted,men de hænger jo ikek på træerne,desværre,og det er nød til at være her på fyn,fordi den mindste går på en speciel skole for mentalt retarderede børn,og det er svært at få plads,han kan ikke tåle for mange forandringer,så bliver han utryg.
ps.min søn siger den skal være hvid så.ligesom den i din avatar. [bigloony]
Uh ja, det kan jeg da godt se så - men så vil jeg til gengæld krydse fingre -jegkrydser for, at i meget hurtigt finder et nyt gost sted at bo - især for din søns skyld.
Hvor på “Fyn’s land” bor i??
vi bor i en lille by der hedder Heden lidt uden for Ringe,og tak for du krydser fingre [bigloony] [bigloony]
67 dage og der er stadig ikke sket noget aaaaaaaaaaaaaaaarrg,hun er stor som et hus,men ikke om hun vil revne
Hvor er de dejlige -love Jeg skal med garanti have en Selkirk Rex på et tidspunkt, men den skal være langhåret ![]()
ja de langhåret er også flotte,og har en skæg får agtig pels,du er velkommen forbi til en lille nusser på dem [bigloony] [bigloony]
her så lidt nyt af de små,syntes de udvikler sig fint
![]()
Hvor er de nuttede
…De er makrel-stribede, ikk’ ??
Min mentor’s mentor har osse lige fået et kuld Rex …Skønne skønne langhårede og med masser af krøller - Bare slet ikke til at stå for ? :-))
Hvor er de nuttede
…De er makrel-stribede, ikk’ ??
Min mentor’s mentor har osse lige fået et kuld Rex …Skønne skønne langhårede og med masser af krøller - Bare slet ikke til at stå for ? :-))[/quote]
taak,jo jeg syntes også de er makrel i tegningerne,og de har de yndigste små krøller,man bliver helt forelsket af at kigge på dem
og dine er jo altså heller ikke værst,har beundret dem når du har sat fotos ind af dine striber
![]()
Ihh, de er dejlige -forelsket -forelsket -forelsket kan du så lige få billederne større, så vi rigtigt kan se dem ![]()