Hvor er de nuttede …De er makrel-stribede, ikk’ ??
Min mentor’s mentor har osse lige fået et kuld Rex …Skønne skønne langhårede og med masser af krøller - Bare slet ikke til at stå for ? :-))[/quote]
taak,jo jeg syntes også de er makrel i tegningerne,og de har de yndigste små krøller,man bliver helt forelsket af at kigge på dem og dine er jo altså heller ikke værst,har beundret dem når du har sat fotos ind af dine striber :)[/quote]
Tusind tak
Jeg kan godt forstå at du er glad for dine små rex’er …Mine har jo ems no 2264, hvad er nu koden for makrelstriber ??
Jeg ved ikke hvor de oprindelige krøller kommer fra, men det er normalt at bruge både briter og exotic i avlen Vi har fornøjelsen af at se flere af dem på TICA udstillingerne - blandt andet fra dette opdræt www.insider-cats.de - og de er super knuselskelige -love
taak for de pæne ord om de små.
det helt rigtigt vi herhjemme må bruge både exo og britter i et hvis tidsrum,indtil avlsmatrialet er stort nok,så er det slut,og vi skal præsentere en 8 generationers ren selkirk rex stamtavle for avlsrådet for at få dem godkendt herhjemme,lige nu kører de på eksperimental stamtavler og kan ikke opnå titler i fife regi.men bare vent det kommer,de er super skønne
Jooooo de er bare så dejlige, men jeg er overbevist om, hvis du lægger dem ind i dette galleri, så kommer de på meget større og så er de meget mere dejlige. -forelsket -forelsket -forelsket
Synes det er svært at se dem så små på min blærbare i hvert fald.