Selkirk rex

Hvor er de nuttede :slight_smile: …De er makrel-stribede, ikk’ ??

Min mentor’s mentor har osse lige fået et kuld Rex …Skønne skønne langhårede og med masser af krøller - Bare slet ikke til at stå for ? :-))[/quote]

taak,jo jeg syntes også de er makrel i tegningerne,og de har de yndigste små krøller,man bliver helt forelsket af at kigge på dem :slight_smile: og dine er jo altså heller ikke værst,har beundret dem når du har sat fotos ind af dine striber :slight_smile: :slight_smile: :)[/quote]

Tusind tak :slight_smile:

Jeg kan godt forstå at du er glad for dine små rex’er …Mine har jo ems no 2264, hvad er nu koden for makrelstriber ??

ja det må jo så være (SRS)2364 bærer gener for A :slight_smile: :slight_smile:

og det var da så lidt,har jo selv sølv britter og er super glade for dem :slight_smile: :slight_smile:

Enig -thumbs

Større billeder og meget gerne enkeltvis - pleeeeaaassseee

jeg lover jer imorgen skal jeg lave fotos af dem alle seks enkeltvis,og skrive udfra hver billed om det en dreng eller pige :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: så i kan se dem ordentligt :slight_smile:

Jeg ved ikke hvor de oprindelige krøller kommer fra, men det er normalt at bruge både briter og exotic i avlen :slight_smile: Vi har fornøjelsen af at se flere af dem på TICA udstillingerne - blandt andet fra dette opdræt www.insider-cats.de - og de er super knuselskelige -love

Hvor er de nuttede Anita -forelsket

hej mette b.

taak for de pæne ord om de små. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:
det helt rigtigt vi herhjemme må bruge både exo og britter i et hvis tidsrum,indtil avlsmatrialet er stort nok,så er det slut,og vi skal præsentere en 8 generationers ren selkirk rex stamtavle for avlsrådet for at få dem godkendt herhjemme,lige nu kører de på eksperimental stamtavler og kan ikke opnå titler i fife regi.men bare vent det kommer,de er super skønne :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

pige A
pige A
pige B
pige B
pige C
pige C
dreng A
dreng A
dreng B
dreng B
dreng C
dreng C

her lidt til at fornøje jer med [bigloony] [bigloony]

nu har jeg sat nye fotos ind,og ingen kigger -ked -ked -ked -ked -ked -græd -græd aj pjat,man må jo gøre opmærksom på sig selv jo gggggg

Jooooo de er bare så dejlige, men jeg er overbevist om, hvis du lægger dem ind i dette galleri, så kommer de på meget større og så er de meget mere dejlige. -forelsket -forelsket -forelsket
Synes det er svært at se dem så små på min blærbare i hvert fald.

Enig -thumbs

Større billeder :smiley:

-love -love -forelsket -forelsket -love -love -forelsket De er bare vidunderlige -forelsket -love

aj det da fordi det er appetitvækkere,de meeeeeeeeeeeeeeeeeeeget lækre in real life :smiley: :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs

Større billeder :D[/quote]

er det nu jeg skal sige,at jeg rent tilfældigt tilmelder dem til ålborg udstillingen [bigloony] [bigloony] [bigloony] [bigloony]

taaaaaaaaaaak -forelsket -forelsket :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

flere fotos :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

De er da lækre, -forelsket glæder mig til at se dem irl i ålborg…

og jeg glæder mig meget til at vise jer dem. :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Kan ikke se andet billede end dit brugerbillede og er det dem så er Hugo da vist faderen til de små krøltoppe.

Mega tjek lige det her.
http://www.pusscats.com/Selkirk_Rex.htm

Ja jeg er jo så helt klart britefreak

hej mai.

jep det er hugo som er farmand til de små [bigloony] [bigloony]

jamen jeg er helt klart også til britter gg,ellers havde jeg dem jo ikke :slight_smile: