Med fare for at glemme nogen, så får i her mine største roser alle jer som har været med til at gøre kattegale til noget specielt og jer der har en stor plads i mit hjerte 
ok - here goes…
Birthe - fordi du har støttet så meget op om kattegale og fordi du aldrig svigter i din positive stemning og fordi du er en evig kilde til omsorg 
Anne K - fordi du siger fra når bølgerne og tåbelighederne er for store og står ved den du er
Sheer - fordi vi havde det super hyggeligt i Ringsted og fordi dine indlæg gør mig i godt humør 
Annette Kefir - fordi du bare er en KANON veninde og fordi du vil lave min bryllupskage og fordi jeg bare kan tale med dig
om alting og fordi jeg altid har lyst til at give dig verdens størte -kramer
Karen - fordi du er så enestående hjælpsom, ærlig, varm, ligefrem, kærlig, omsorgsfuld, givende og helt igennem alt det jeg bare så gerne vil have i mit liv
Sine Gry - fordi du er en dejlig pige der - selv i svære tider - har plads til andre og tager hensyn og bare vil gøre det så godt for alle
Denise - fordi du er sjov og spændende og sød og fordi du har bakket op om os admins i de sager hvor teknikken ikke er så ligetil at forklare
Marina og Lis D - fordi I deler ud af jeres viden - det er en fornøjelse
MB og Troldemor for hyggelig adminsamarbejde og basis for forummet
Johnny - fordi du var bagmanden bag den søde gave på kattegaletræffet 
Kamikaze - fordi du laver verdens bedste nullerputter og fordi du med dit arbejde i Hittekat ( http://hittekat.super-forum.net/ ) er helt fantastisk og fortjener STOR ros!!! -kramer
Celina - fordi du er en super veninde og fordi jeg kan stole på dig og fordi jeg elsker vores hyggelige negledage og synes det er kanon at du donerer penge til nødstedte misser - det er bare SÅ stort
-kramer
Anika - fordi du er sød, kærlig, en dejlig dejlig veninde og fordi du kom ned til Ringsted og sagde hej og fordi vi hygger så meget på MSN og fordi du er så dejlig at snakke/hygge med og fordi det bare har været så skægt og sjovt at lære dig at kende og blive din veninde, og ikke mindst fordi du kom med billeder af PP som lille -kramer
Hanne P - fordi du har hjerterum til alle og fordi du er et dejligt varmt menneske der vil folk det rigtig godt
May-Britt S - fordi du melder dig ud af de ting du ikke kan stå inde for, fordi du siger fra, fordi man kan regne med hvor man har dig og sidst men ikke mindst fordi det bare har været så monster hyggeligt at lære dig at kende og hygge med ebay
Free Jazz (Pia) - fordi du har været den bedste opdrætter at have i ryggen og fordi du har givet mig de 2 sødeste dejligste og mest pragtfulde misse-drenge, og fordi jeg ved at jeg aldrig vil få andet end et 200% ærligt svar når jeg spørger dig om noget, og fordi du har lært mig SÅ meget om katte og sygdomme og opdræt og kattevask og hvordan jeg skal klare mig i katteverdenen. Du har bare været GULD og at jeg valgte dig som min opdrætter er den bedste beslutning jeg nogensinde har truffet!! Dit venskab har været uvurderligt!! STOR STOR -kramer
Eva K fordi du bidrager super med en mere akademisk indgangsvinkel og altid er med til at sætte et sagligt og fornuftigt præg på debatterne.
Mega - fordi du har hjertet på det rette sted, fordi du er varm og sød og en der gerne vil gøre det rette.
Majbritt P og Brian - fordi i var med til at gøre Ringsted udstillingen sjov og dejlig
Annette O - fordi du er så varm og kærlig og fordi du bare har PLADS inden i og altid er der til at hjælpe både mennesker og dyr ligemeget hvor svært du selv har det. Dine vinger er bare så vidunderligt brede og jeg holder meget af dig!!!
Poly - fordi du er så drillesyg i trådene og altid får migtil at grine når du driller Karen