Send en rose til en du syntes fortjener det

Min

er til Denise fordi hun er utrolig uselvisk

til MB fordi hun fik ideen med dette forum

til Annette O og Annette Kefir for deres glade væsen

til Sinegry fordi hun er som lyset i mørket

til bente fordi hun fik kattene ud

til Karen P fordi hun er dejlig

til May-Britt S som man kun kan elske

til Brita Hittemis for det enorme arbejde hun gør for katte

til Dorte uden H som er en ener

til Hanne P…større kærlig til katte findes næppe

til Troldemor menneskekærlighed er dit efternavn set med mine øjne

til Elisabeth som overlod Nunuu til mig

til Miss T og PP for deres enorme arbejde de har lagt i dette forum

Og til alle jer andre som ikke er navngivne men som er så utrolig positive

min vil jeg gerne give til Gitze pigen og PP for at være herlige mennekser og dejlig hjælpsomme og altid glade og imødekommende . Og så har jeg fået snakket med Gitze om nogle svære ting som hun bare lytter til og hjælper en på den bedste måde. I er nogle dejlige mennesker ! Er super glad for at kende jer.

og til mine elskede guldklumper og søskende som altid er der. og guldklumperne der altid kan få mig til at smile.

misserne fordi de er dem de er, og elsker mig uden at dømme mig.

min dejlige kæreste fordi han giver sig tid til at vise mig og fortælle mig at han elsker mig. og kan leve med mine fejl.

til alle i min familie, selvom vi har nogle problemer elsker jeg dem stadig og vil altid være de for dem når de har brug for mig.

og til alle jer herlige menesker der altid giver jeres ærlige meninger…

Jeg kender ikke så mange herinde

Men vil i hvert fald gerne sende en tilbage til dig Birthe - fordi du er så sød og kærlig. Du er til at stole på og du er ærlig. Jeg elsker din humor og er glad for at have dig i mit liv -forelsket Og jeg er sikker på at Nunu er rigtig forkælet hos dig. Han ser tilfreds ud!

Og en til Annette Kefir fordi hun er såå sød og sjov. Vi har vist en del tilfælles -høhø

Og en til Sine - du er bare skøn og sjov og du har sådanne smukke katte!

Og til jer andre herinde som bare er skønne kattegale mennesker med skønne katte :smiley:

Min er til.

Free Jazz som har det ondt lige nu.

Hanne P for at være så skøn en kvinde

Majbritt P og Brian for trofasthed

Annette Kefir kærlig og skøn

Birthe for altid at se det lyse i livet.

Annette O for sit dejlige ligefremme sind.

Miss T og PP for ærlighed og hjælpsomhed ud over alle grænser

Britta For sit utrolige arbejde med uskyldige katte.

Animal Rescue for deres hjælp i en nødsituation

Sine Gry for hendes dejlige humør

Poly for hendes drillende dejlige humør

May-Britt S for hendes rolige og skønne sind

MB for at være MB

Troldemor mit hjerte

Johnny min bamse

Og til alle andre på dette skrup skøre kattegale fora, I har alle rørt mig på en ny måde.

Sender en rose til min mand -forelsket -forelsket

Og en flot rød til mig selv -høhø -høhø

Sender også til jer andre skøre kattegale.I fortjener en hver især :slight_smile:

Kan allerede se at der er navne jeg har glemt, så til alle brugere på kattegale som er kattegale af hjertet sender jeg en rose

I står alle mit hjerte nær…nævnt eller ikke

uh en stor rose til mine pragtfulde drenge,en til mine forældre,en til mine dejlige katte elsker hver og en.

en til sine gry,tak for de dejlige og gode snakke.
en til miss t du er rar
en til birthe,du er også virkelig rar
en til lis dahlstrøm for alle dine gode råd,det er dejligt du gider hjælpe en båtnakke som mig når jeg dummer mig.
en til marina for dine gode råd også,plus det samme som til lis :slight_smile:
en til karen P ´for råd,du virker også til at være et rigtigt dejligt menneske
en til brita kamikazi,for dit store katte hjerte og for din hjælp og råd .
en til louise egsgård,du er bare dejlig og lige så katteskør som mig
en til denise,du bare nuttet
en til coogan eeeeelsker dine super smukke katte (ps.kan altså også godt lide jer andres)
en til Anette kefir.for hjælp med min profil,og for din lige så skøre humor som min,nyder vores hygge samtaler.og tak for kage blinker.
og til alle andre som er lige så skønne på hver deres måde. [bigloony] [bigloony]

Jeg har sådan en stor lyst til at sende en rose til alle I dejlige mennesker herinde…

Birthe - fordi du er så pragtfuld, åben, glad og utrolig positiv… og fordi du fik denne idé
Anne K - fordi du er så vidunderlig - og selvfølgelig fordi du er min dejlige søster
Gitte E - fordi du står mit hjerte så nært
Annette Kefir - fordi du er så åbenhjertig som du er
Karen - fordi du er så dejlig ligefrem
Sine Gry - fordi du er så skøn og super ligefrem
Jeanette og MB - fordi I kom på idéen til dette vidunderlige forum (jeg savner jer)
Johnny - fordi du er sådan en skøn bamsefar
Denise - fordi du er en fartbølle (He he) og fordi du er som du er
Marina og Lis D - fordi I deler ud af jeres viden - det er helt uundværligt
Brita - fordi dit hjerte er så stort omkring kattene
Celina - fordi du altid er så rar i dine indlæg - og fordi du donerer det du gør til nødstedte katte
Anika - fordi du er sød og skøn på din egen facon
Hanne P - fordi dit hjerte er så stort - og fordi du er den du er
Dorte uden H - fordi du hjælper nødstedte katte, og fordi dit hjem er så fyldt med kærlighed
May-Britt S - fordi du er en ener og fordi du siger tingene som de er
og sidst men bestemt ikke mindst Miss T og PP - fordi I er jer - og fordi I lægger så stort arbejde i dette forum… -storrespekt

Jeg ved jeg har glemt en hel del, så til sidst vil jeg give en stor rose til alle jer jeg ikke har nævnt, fordi Kattegale ikke ville være til, hvis ikke det var fordi I er herinde…

Jeg elsker dette forum - helt sikkert, og jeg er så stolt af at være en del af dette forum.

Til sidst vil jeg sende verdens største rose til min mand, som jeg elsker overalt på denne jord - fordi han er som han er, og fordi han bakker mig op omkring alt…

-gruppekram -gruppekram -bananer -HUG -weee -bananer -gruppekram -gruppekram

En kæmpe buket til samtlige brugere … -tak
Jeg holder meget af dette forum - Her er altid hjælp og viden at hente.

Dog føler jeg, det kan være svært at blive accepteret, hvis man som jeg, ikke er / har været en del af flokken fra start …Eller ‘kendt’ i forvejen fra kattegalleriet.

Jeg tror på en lang og god fremtid for Kattegale -jegkrydser

Tusinde tak - hvor bliver jeg dog rørt over de mange roser til mig.

For at sige det som det er, så er jeg meget ked af at nævne navne af frygt for at glemme nogen. Derfor vælger jeg at kaste en kæmpe buket roser op i luften og håber, at der vil lande mindst én rose til hver af alle I mange, som jeg sætter meget stor pris på.

Og så er det lige, jeg mangler det sted, hvor jeg kan finde de mange roser, jeg gerne ville have sat ind her -høhø

Så håber I kan omsætte den enkelte blomst, der her ryger afsted til store buketter
-bear -bear -bear -bear -bear -bear -bear -bear

May-Britt S fordi du så meget har hjertet på rette sted
Calantha fordi du har nogle fanne lækre katte
Free Jazz for ditto
Mosegaarden selvom du aldrig er herinde
Miss T for en hyggelig udstilling i Ringsted
Eva K for lærelyst og bidrag som ingen andre kunne
Nifol for dig kan jeg bare godt lide

Og til Mega og Kamikaze fordi nu skal I altså tage og blive gode venner igen! -lazykitty

Kæmpe Rose til jer alle!

Med fare for at glemme nogen, så får i her mine største roser alle jer som har været med til at gøre kattegale til noget specielt og jer der har en stor plads i mit hjerte :slight_smile:

ok - here goes…

Birthe - fordi du har støttet så meget op om kattegale og fordi du aldrig svigter i din positive stemning og fordi du er en evig kilde til omsorg :slight_smile:

Anne K - fordi du siger fra når bølgerne og tåbelighederne er for store og står ved den du er

Sheer - fordi vi havde det super hyggeligt i Ringsted og fordi dine indlæg gør mig i godt humør :slight_smile:

Annette Kefir - fordi du bare er en KANON veninde og fordi du vil lave min bryllupskage og fordi jeg bare kan tale med dig
om alting og fordi jeg altid har lyst til at give dig verdens størte -kramer

Karen - fordi du er så enestående hjælpsom, ærlig, varm, ligefrem, kærlig, omsorgsfuld, givende og helt igennem alt det jeg bare så gerne vil have i mit liv

Sine Gry - fordi du er en dejlig pige der - selv i svære tider - har plads til andre og tager hensyn og bare vil gøre det så godt for alle

Denise - fordi du er sjov og spændende og sød og fordi du har bakket op om os admins i de sager hvor teknikken ikke er så ligetil at forklare

Marina og Lis D - fordi I deler ud af jeres viden - det er en fornøjelse

MB og Troldemor for hyggelig adminsamarbejde og basis for forummet

Johnny - fordi du var bagmanden bag den søde gave på kattegaletræffet :slight_smile:

Kamikaze - fordi du laver verdens bedste nullerputter og fordi du med dit arbejde i Hittekat ( http://hittekat.super-forum.net/ ) er helt fantastisk og fortjener STOR ros!!! -kramer

Celina - fordi du er en super veninde og fordi jeg kan stole på dig og fordi jeg elsker vores hyggelige negledage og synes det er kanon at du donerer penge til nødstedte misser - det er bare SÅ stort :slight_smile: -kramer

Anika - fordi du er sød, kærlig, en dejlig dejlig veninde og fordi du kom ned til Ringsted og sagde hej og fordi vi hygger så meget på MSN og fordi du er så dejlig at snakke/hygge med og fordi det bare har været så skægt og sjovt at lære dig at kende og blive din veninde, og ikke mindst fordi du kom med billeder af PP som lille -kramer

Hanne P - fordi du har hjerterum til alle og fordi du er et dejligt varmt menneske der vil folk det rigtig godt

May-Britt S - fordi du melder dig ud af de ting du ikke kan stå inde for, fordi du siger fra, fordi man kan regne med hvor man har dig og sidst men ikke mindst fordi det bare har været så monster hyggeligt at lære dig at kende og hygge med ebay

Free Jazz (Pia) - fordi du har været den bedste opdrætter at have i ryggen og fordi du har givet mig de 2 sødeste dejligste og mest pragtfulde misse-drenge, og fordi jeg ved at jeg aldrig vil få andet end et 200% ærligt svar når jeg spørger dig om noget, og fordi du har lært mig SÅ meget om katte og sygdomme og opdræt og kattevask og hvordan jeg skal klare mig i katteverdenen. Du har bare været GULD og at jeg valgte dig som min opdrætter er den bedste beslutning jeg nogensinde har truffet!! Dit venskab har været uvurderligt!! STOR STOR -kramer

Eva K fordi du bidrager super med en mere akademisk indgangsvinkel og altid er med til at sætte et sagligt og fornuftigt præg på debatterne.

Mega - fordi du har hjertet på det rette sted, fordi du er varm og sød og en der gerne vil gøre det rette.

Majbritt P og Brian - fordi i var med til at gøre Ringsted udstillingen sjov og dejlig

Annette O - fordi du er så varm og kærlig og fordi du bare har PLADS inden i og altid er der til at hjælpe både mennesker og dyr ligemeget hvor svært du selv har det. Dine vinger er bare så vidunderligt brede og jeg holder meget af dig!!!

Poly - fordi du er så drillesyg i trådene og altid får migtil at grine når du driller Karen :slight_smile:

jeg tuder lige nu -ked -ked -ked men vender stærkt tilbage med roser til alle jer dejlige mennesker -ked

-bear

Jeg vil give min Rose til morkia, fordi hun har givet mig min lille baby (Armani) .
og fordi hun er en modig kvinde med et hjerte af guld [bigloony] .

ej hvor er det dejligt, så meget som vi kan dele med hinanden. jeg vil kunne give en rose til alle herinde for deres helt egen spicielle måde at være på, men det vil tago for lang tid og fylde for meget :stuck_out_tongue:

men i skal alle vide at i ver især er med til at gøre at jeg elsker at være herinde. i er super lækre, super søde, super dejlig og smadder sjove… holder rigtig meget af jer alle !!!

Jeg vil gerne sende en rose til alle herinde, for uanset om det er dem der skriver meget eller lidt, eller måske bare lure i baggrunden…
Så er alle med til at gøre dette forum, til det det er… -tak

Sikke da en dejlig tråd… tak for alle de skønne roser…

jeg har en hel have fuld af roser jeg gerne vil dele ud af…

Karen P. du er bare så kærlig og har så meget varme at dele ud af…

Gitte E. fordi du bare er så sød og forstårende

Free Jazz. som er å dejlig og ligefrem

Majbritt P. for hendes varme måde at være på

Annette Kefir- er bare så sød og rar, en skøn kvinde

Birthe for altid at se det posative i det negative… og får mig til at smile igennem tåre

Annette O fordi hun er så dejlig ligefrem og bare så skøn en kvinde, med et hjerte af guld

Miss T og PP bare fordi i er nogen skønne mennesker…

Brita. for hendes hjerte høre til hos katte… og hun er lige ud…

Sine Gry. hun er bare altid i godt humør og en sød ung kvinde

Poly elsker den bandit

MB skal også have en, fordi hun er så sød

Trolde hende elsker jeg bare…

Og til alle andre på kattegale Fodi i gør dette fora, til et pragtfuldt sted at være

Sikke nogle skønne erklæringer -forelsket

Sheer og Miss T - Mange tak for rosen, I to. Især på den baggrund I giver for den. Sidder her og er enormt rørt, meget mere end jeg troede, jeg kunne blive over en “fjollet virtuel rose”.

Årh, hvor er der mange herinde jeg gerne vil give en rose, og jeg er svært bange for at glemme nogen af jer. Har siddet og tænkt længe, for nogle har jeg bare svært ved at formulere hvorfor jeg vil give, udover at det er fordi jeg sætter stor pris på det bidrag i kommer med herinde.

Birthe - Fordi du er omsorgsfuld og kommer med nogle skønne og sjove indlæg.
Lone/Calantha - For dengang vi hentede Dior og Diego, og den hjalp du gav mig med alle mine spørgsmål. For dine tips til at vask, og for den hjælp dig og Charlotte gav mig sidste gang i Horsens hvor Diego havde haft et uheld i bilen på vejen
May-britt S - Fordi du altid er venlig, imødekommende og spørgelysten
Karen P - For den hjælp du altid er parat til at give
Free Jazz - Fordi du fortjener det
Mega - For din venlighed og den utrolige viden du altid bare er parat til at give af
Hanne P - Den er svær at definerer, for jeg kender dig ikke ret godt, men har bare et rigtig godt indtryk af dig og dine indlæg
Jeanette/Troldemor - For det humør og den livskraft du har.
MB - For dine katte og den måde du altid er der for andre, som f.eks. Jeanette
Miss T - For et super forum, og de rigtig gode indlæg du kommer med
Ratster - For uanset hvor uenige vi to næsten altid er, så elsker du katte ligeså højt som jeg
Sheer - Fordi du laver gode indlæg, altid er villig til at svare på spørgsmål og dit humør
Lis D - Fordi uanset hvordan du skriver det, så er der altid guld i dine svar/indlæg.
Natascha - Fordi du så ofte er blevet misforstået for det du egentlig vil.
Vibeke J - Fordi det har været så skønt at sammenligne Diego og Sardor, og for dine gode indlæg
Brita Kamikaze - For det arbejde du lægger i at finde nye hjem til hittemisser
Denise - For din venlighed
Annette Kefir - Fordi du har et skønt humør, er hjælpsom og laver gode indlæg.
Alice - For den upartiskhed jeg ofte har oplevet fra dig af.
Helle Lenshouw - For dine lærige indlæg, fordi du er endnu mere adfærdsnørdet end jeg
Bente Haneben - For din venlighed, din hjælpsomhed og din kærlighed til alle dine mange katte, racekatte som hittemisser
Dorthe - For det hjem du åbner for så mange nødstedte katte
Gizzemissen - For at have introduceret mig til udstillingsverdenen. For din hjælpsomhed og dit altid glade humør. Fordi du har skønne Gizmo. For det arbejde du lægger i studiekredsen. Sætter virkelig pris på det.

Pyyh, jeg tror ikke jeg har husket alle jer jeg gerne vil give en rose for at vise at jeg sætter pris på jer. Men vil også bare give en rose til alle på KG fordi det er et sted jeg er meget glad for at være.

Tusind tusind tak Eva …Du er en af mange, som jeg er RIGTIG glad for, at ha’ lært at kende :slight_smile: