Send en rose til en du syntes fortjener det

Har slettet mit indlæg da jeg ikke er ude på at støde nogen -thumbs

Jeg har aldrig haft det godt med at vælge nogle mennesker frem for andre, selv om jeg da har mine favoritter. Men dem der ikke bliver valgt vil uvægerligt blive kede af det. Og dem der ikke skriver så mange indlæg, vil blive glemt i det her.
Så vil jeg hellere give alle brugere roser, ingen nævnt og ingen glemt. Nogle gange er man glad og nogle gange sur, nogle gange irriterende, nogle gange positive og nogle gange negativ. Sådan er vi mennesker, og sådan skal det også være.
Men tak til alle for at gøre dette forum et varieret og blandet forum, noget for enhver smag, tråde man kan ignorere eller tråde man kan deltage i.

Det tænkte jeg slet ikke på, men du har ret -blåblå Self er alle herinde lige meget værd. og vi alle sammen er med til at gøre kattegale så suer godt som det er. Om man laver et enkelt indlæg engang imellem eller poster 50 om dagen, Igen Stort tak til os alle, for vi fortjener sgu alle en Rose ikke? :smiley:

Ja jeg kender jo ikke så mange af jer, men en rose skal i da allesammen ha.

Hilsen
Anne-Lykke

Det tænkte jeg slet ikke på, men du har ret -blåblå Self er alle herinde lige meget værd. og vi alle sammen er med til at gøre kattegale så suer godt som det er. Om man laver et enkelt indlæg engang imellem eller poster 50 om dagen, Igen Stort tak til os alle, for vi fortjener sgu alle en Rose ikke? :D[/quote]

Enig -thumbs

Enig -thumbs

Godt skrevet :slight_smile:
Jeg er jo heller ikke en af dem der er at finde på populraitetsskalaens top med mine kedeligt saglige indlæg og takker for de to der sendte en rose og vil sende dem en magen til :smiley:
Og Især Annette O fordi hun gider at fodre kræene her når det brænder på i ferietiden. Og det er ikke et nemt arbejde skal jeg lige sige :smiley:
Ellers vil jeg give Denise ret, alle mennesker har behov for en blomst en gang imellem så lad det endelig blomstre overalt -høhø

Marina

Forøvrigt vil jeg mege gerne sende et Kæmpe stort Tak til min vidunderlige og søde mor. Hun har bare passet hus, børn og katte i de sidste 14 dage, da jeg har ligget rigtig syg. Hun har knoklet så hårdt med at tage sig af mine skønne piger der har været nervøse for deres mor. Hun har ordnet hele mit hus og lavet mad hverdag. Hun har bagt brød til os alle og plukket brombær som hun har lavet brombær grød og sultetøj af. Hun har vasket tøj og vasket tøj OG vasket tø Alt imens hun har puslet om mig.

Hun er et helt fantastisk mennesker som ALTID tænker på alle andre først. til dig Mor, du er fantastisk

Enig -thumbs

• ej heller mig - Nogen holder jeg meget af, andre respekterer jeg, nogle ville jeg ønske jeg havde samme personlighed som. Alle mennesker er enestående - på godt og ondt, men der vil aaltid være ogen man falder bedre “i hak” med end andre.

Enig -thumbs

• ej heller mig - Nogen holder jeg meget af, andre respekterer jeg, nogle ville jeg ønske jeg havde samme personlighed som. Alle mennesker er enestående - på godt og ondt, men der vil aaltid være ogen man falder bedre “i hak” med end andre.[/quote]

Enig -thumbs

Der er rigtigt mange mennesker jeg holder rigtigt meget af, på dette forum.
Der er rigtigt mange mennesker, som jeg lytter til kloge ord og erfaringer fra, på dette forum
Der er rigtigt mange mennesker man kan grine sammen med på dette forum

Jeg elsker dette forum og vil gerne sende jer alle en rose.

jeg glemte helt at skrive at jeg gerne vil takke Poly for alt det lækre hjemme strik hun har lavet til alle de forfrossende kattemennesker :smiley: :smiley: :smiley: :stuck_out_tongue:

Enig -thumbs [/quote]

Enig -thumbs X rigtig mange -love

Jepper … og jeg kan slet ikke strikke, men det skal du ikke fortælle til nogen :stuck_out_tongue:

Jepper … og jeg kan slet ikke strikke, men det skal du ikke fortælle til nogen :P[/quote:1vf0b3o2]

Shyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy -tihi -hahaha

hejsa

der er så mange her som absolut fortjener en rose el en hel buket for den sags skyld
men jeg vil ikke gøre forskel på nogle af jer, så derfor skal alle i der mener i fortjener en rose helt sikkert ha sådan en el 10

Sine, sikken da noget øv du har været syg. Har bemærket du har været stille. Håber du er frisk igen -jegkrydser

jeg er ved at være okay igen , og er nu frygtelig tilbage på forummet i fuld fart -thumbs So beware of Sine gry :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Sikken forskelsbehandling - jeg har ikke fået noget hjemmestrik :?