Send en rose til en du syntes fortjener det

Sikken forskelsbehandling - jeg har ikke fået noget hjemmestrik :?[/quote:2u1lkrh7]

-tihi du har heller ikke været en tur i fryseren endnu Lis -ifryseren men jeg er helt sikker på at den dag du kommer det, strikker Poly en rigtig fin top hue til dig -thumbs

Jeg hopper da gerne på vognen og giver blomster og kærlige tanker…

Til jer der står ved jeres meninger ikke kun privat, men osse offentligt

Til jer jer der vægter kattevelfærd højere end ejervelfærd

I gør min verden dejligere

Jo da, jeg har været i fryseren:-)) Der kom hverken kage, varme drikke eller varme beklædningsgenstande:-))

Jammen Lis dog -what det havde jeg dog alligevelle ikke troet :S :S :S :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: Så må du have en forsinket varm top hue med tilhørende halstørklæde -thumbs

POLYKan du så komme i gang med at strikke og det kan kun gå for langsomt :stuck_out_tongue:

Right back at you -kramer Og jeg ELSKER bare Garfield, han er OGSÅ dejlig -hahaha

jeg er ved at være okay igen , og er nu frygtelig tilbage på forummet i fuld fart -thumbs So beware of Sine gry :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: [/quote]

-hop -bananer

Ja han er bare så dejlig og så har han ingen problemer med at vise hvem og hvordan han er -engel den han er, er han uanset om han er hjemme, hos dyrlægen eller i England -rækkermegatunge den slags kan jeg lide, osse selv om han blot er en tegnet figur

Jamen Lis dog -what Har du været på frost? -ifryseren
Så er du da gledet ligeså stille derned… Havde jeg opdaget det, havde jeg fluks strikket en multistribet rumpevarmer til dig, foret med ægte MCO uld! -kramer

Så er du da gledet ligeså stille derned… Havde jeg opdaget det, havde jeg fluks strikket en multistribet rumpevarmer til dig, foret med ægte MCO uld! -kramer[/quote:1co37gl0]

-tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi Lis med rumpevarmer :smiley:

Så er du da gledet ligeså stille derned… Havde jeg opdaget det, havde jeg fluks strikket en multistribet rumpevarmer til dig, foret med ægte MCO uld! -kramer[/quote:1fjk9nda]

-tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi Lis med rumpevarmer :D[/quote:1fjk9nda]

Og så med MCO uld - uha uha - klar til at blive scoret :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Vil lige skynde mig at poientere, at det er ikke herinde Lis har været på frost -høhø -høhø -høhø

Vi har slet ikke fundet fyseren, og vi leder og leder :smiley: :smiley: :smiley:

Så er du da gledet ligeså stille derned… Havde jeg opdaget det, havde jeg fluks strikket en multistribet rumpevarmer til dig, foret med ægte MCO uld! -kramer[/quote:12xhpvj3]

-tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi Lis med rumpevarmer :D[/quote:12xhpvj3]

Og så med MCO uld - uha uha - klar til at blive scoret :stuck_out_tongue: :P[/quote:12xhpvj3]

Ja - det bliver altså MCO uld.
Lis ´s egne katte kan ikke levere uld nok :stuck_out_tongue:

Poly, du er bare dejlig…kan du ikke strikke mig en stor hue da jeg forventer at bo nær en fjord i fremtiden…et sted der ikke er så varmt som her

Jeg levere gerne selv ulden -høhø

Vil lige skynde mig at poientere, at det er ikke herinde Lis har været på frost -høhø -høhø -høhø

Vi har slet ikke fundet fyseren, og vi leder og leder :smiley: :smiley: :D[/quote:3111rs4d]

Du leder bare vidre derovre i hjørnet Karen -høhø Der tror jeg nemlig ikke du kan finde den -xxrotflmao

Vi har slet ikke fundet fyseren, og vi leder og leder :smiley: :smiley: :D[/quote:3w4um509]

Du leder bare vidre derovre i hjørnet Karen -høhø Der tror jeg nemlig ikke du kan finde den -xxrotflmao[/quote:3w4um509]

Annette ANNETTE kommed lommelygten -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

Jow da -thumbs
Har strukket hele dagen - her er resultatet.
Og som du kan se er det desværre ikke Blue, der har lagt MCO uld til -
Men en rød MCO
Men håber det er ok…

Ihhhh den er godt nok fin… -forelsket meeeeeennnnnn Poly…den er jo syet og ikke strukket… -what

Jeg havde da forstillet mig noget i denne stil bare med lidt mere farve

IKKE MED BLÅ please Birthe sig du ønsker en rød -bleg -bleg -bleg

IKKE MED BLÅ please Birthe sig du ønsker en rød -bleg -bleg -bleg[/quote]

Nej, den skal helst være grøn…håbets farve -høhø

BIRTHE??? en grøn hue - af katteuld `??

ok - fair nok - du farver katten, jeg barberer den…

og så vil jeg gerne bede en af jer andre om atstrikke en trøje til katten som har lagt ud til birthes grønne hue så lillemissen ikke fryser :slight_smile:

-kramer