Sikken forskelsbehandling - jeg har ikke fået noget hjemmestrik :?[/quote:2u1lkrh7]
-tihi du har heller ikke været en tur i fryseren endnu Lis -ifryseren men jeg er helt sikker på at den dag du kommer det, strikker Poly en rigtig fin top hue til dig -thumbs
Ja han er bare så dejlig og så har han ingen problemer med at vise hvem og hvordan han er -engel den han er, er han uanset om han er hjemme, hos dyrlægen eller i England -rækkermegatunge den slags kan jeg lide, osse selv om han blot er en tegnet figur
Jamen Lis dog -what Har du været på frost? -ifryseren
Så er du da gledet ligeså stille derned… Havde jeg opdaget det, havde jeg fluks strikket en multistribet rumpevarmer til dig, foret med ægte MCO uld! -kramer
Så er du da gledet ligeså stille derned… Havde jeg opdaget det, havde jeg fluks strikket en multistribet rumpevarmer til dig, foret med ægte MCO uld! -kramer[/quote:1co37gl0]
Så er du da gledet ligeså stille derned… Havde jeg opdaget det, havde jeg fluks strikket en multistribet rumpevarmer til dig, foret med ægte MCO uld! -kramer[/quote:1fjk9nda]
Så er du da gledet ligeså stille derned… Havde jeg opdaget det, havde jeg fluks strikket en multistribet rumpevarmer til dig, foret med ægte MCO uld! -kramer[/quote:12xhpvj3]
Jow da -thumbs
Har strukket hele dagen - her er resultatet.
Og som du kan se er det desværre ikke Blue, der har lagt MCO uld til -
Men en rød MCO
Men håber det er ok…