Seneste billede af din kat - februar 2013

:inlove:
Mvh
Yvonne

[QUOTE=galath;1022066]Jeg har været ved at tømme mine kameraer, og det må nødvendigvis gå ud over jer :muhaha:

Her har vi først Forlæns og Baglæns - eller Ens i Begge Ender.

Det viser sig dog, at den har et hoved :høhø:

Så et par frække katte! Man kan ikke lade noget stå fremme uovervåget, hvis man ikke vil have små abymus i det :venter:

Chilis udstillingsnullerput er blevet helt uformelig efter en tørretumbling på for høj temperatur, men det generer ikke Bassen.

Kan man se mere uskyldig ud? Min smukke Asani :hjerte:

[/QUOTE]

Åhhhh mine smukke basser, og jeg er slet ikke i tvivl om hvor meget du elsker dem :slight_smile:

Her er de nyeste billeder, jeg lige fik taget af Fellini dag :inlove:
Han er ikke ved at være min bittelille killing mere.
Nu er han en flot teenager på de 5,3 kg :høhø:

Fellini er alts læks :slight_smile: :hjerte:

Og hold da kaje han lyder til at bli stor… Syns Nobby har en fin størrelse og han er 5,3 (med ca ½kg ekstra kampvægt)…

      • Updated - - -

Ja, her har vi så endnu et afslappet billede… På en ny soveplads :wink:

Rune havde flyttet Nobbys pude for at ligge på sofaen - og ja, så må man jo føje sig :tihi: - Eller tror nu mest tanken har været: uuuuuuh, ny soveplads!

Læg mærke til det let opgivende blik - Det et typisk sån han ser ud når jeg står med mobilen midt i ansigtet :høhø:
Og undskyld kvaliteten - er med mobil i et halvmørkt rum… Skal altså ha hevet det kamera frem…

[QUOTE=Lykke;1022865]Fellini er alts læks :slight_smile: :hjerte:

Og hold da kaje han lyder til at bli stor… Syns Nobby har en fin størrelse og han er 5,3 (med ca ½kg ekstra kampvægt)…

      • Updated - - -

Ja, her har vi så endnu et afslappet billede… På en ny soveplads :wink:

Rune havde flyttet Nobbys pude for at ligge på sofaen - og ja, så må man jo føje sig :tihi: - Eller tror nu mest tanken har været: uuuuuuh, ny soveplads!

Læg mærke til det let opgivende blik - Det et typisk sån han ser ud når jeg står med mobilen midt i ansigtet :høhø:
Og undskyld kvaliteten - er med mobil i et halvmørkt rum… Skal altså ha hevet det kamera frem…[/QUOTE]

Alle nye sovepladser skal afprøves, tænk nu hvis den var den bedste :lys-ide: :tihi:

[QUOTE=Lykke;1022865]Ja, her har vi så endnu et afslappet billede… På en ny soveplads :wink:

Rune havde flyttet Nobbys pude for at ligge på sofaen - og ja, så må man jo føje sig :tihi: - Eller tror nu mest tanken har været: uuuuuuh, ny soveplads!

Læg mærke til det let opgivende blik - Det et typisk sån han ser ud når jeg står med mobilen midt i ansigtet :høhø:
Og undskyld kvaliteten - er med mobil i et halvmørkt rum… Skal altså ha hevet det kamera frem…[/QUOTE]

Den nye plads buer jo den forkerte vej! Mon ikke det er det han sukker over???

Men, nuuuurgh, hvor er han darjlig!!!

Et stk Emina der prøver at overbevise mig om at hun er ved at dø af sult, mindst, til trods for det først er madtid kl. 12 :tihi:

Det er jo lige det… Og så især når man har en forkærlighed for ALT nyt :tihi:

[QUOTE=velfa;1022915]Den nye plads buer jo den forkerte vej! Mon ikke det er det han sukker over???

Men, nuuuurgh, hvor er han darjlig!!![/QUOTE]

Det var jo ik meningen han skulle bruge den, så der var vist ikke lagt så meget tanke i hvordan puden li ble smidt :tihi:

Tark :smiley:

[QUOTE=Enki;1022927]Et stk Emina der prøver at overbevise mig om at hun er ved at dø af sult, mindst, til trods for det først er madtid kl. 12 :tihi:
[/QUOTE]

Jamen jamen, så har Hendes Dejlighed jo sikkert sultet i FLERE TIMER siden hun sidst fik mad! Ved du ikke at vådfoder en gang hver 5. minut er lige det alle katte har brug for for at overleve? :tihi:

Det nyeste billede af min nyeste kat :hjerte:

Søndags putning :hjerte:

[QUOTE=PivC;1023128]Det nyeste billede af min nyeste kat :hjerte:

[/QUOTE]

Det nærmest lyser ud af hende, hvor blød og dejlig hun er… :inlove:

[QUOTE=Maria-Amalie;1023132]Søndags putning :hjerte:

[/QUOTE]

Dejligt billede af de to smukke. :thumbup:

[QUOTE=PivC;1023128]Det nyeste billede af min nyeste kat :hjerte:

[/QUOTE]

Dejlige, smukke Ana :hjerte:

Og det er hun! Det er helt utroligt så blød og glat sådan en lille sag er! :hjerte:

Nemlig :smiley: Hun er skøøn! :smiley:

I søndags demonstrerede Junior sin evne til at tænke (:tihi: as if) kreativt og finde den helt rigtige stilling til at prøve at fange laserprikken min far fik til at suse rundt på væggen bag sofaen:

Og i går demonstrerede han så hvordan en rigtig Maine Coon hankastrat drikker vand…for vand har man godt af :inlove:

Ej hvor er vandskålsbilledet bare godt! :hjerte:

Sådan ligger han 9 ud af 10 gange når han er rigtig tørstig…og han ligger der længe og ligner en der forsøger at drukne sig selv :wink:

Argh en kat med selvmordstanker, eller måske bare en der drømmer om et badekar :tihi: Synes at kunne huske at Blabls Slaggy er glad for sit badekar :smiley:

      • Updated - - -

Jeg er ved at pakke til at skulle på sygehuset & opereres & når der pludselig ligger en taske i sengen, som normalt ikke ligger der, jamen så skal man da selvfølgelig sove op ad den. Man er vel kaaat :hjerte:

[QUOTE=Enki;1023423]Jeg er ved at pakke til at skulle på sygehuset & opereres & når der pludselig ligger en taske i sengen, som normalt ikke ligger der, jamen så skal man da selvfølgelig sove op ad den. Man er vel kaaat :hjerte:

[/QUOTE]

Selvfølgeligt skal man da det :smiley:

[QUOTE=Gizzemissen;1023402]I søndags demonstrerede Junior sin evne til at tænke (:tihi: as if) kreativt og finde den helt rigtige stilling til at prøve at fange laserprikken min far fik til at suse rundt på væggen bag sofaen:

Og i går demonstrerede han så hvordan en rigtig Maine Coon hankastrat drikker vand…for vand har man godt af :inlove:

[/QUOTE]

Junior er altså bare dejlig - og såååååå blød :hjerte:

Vi var ude og gå tur i en time med Nobby i dag… Har intet godt billede, for gæt hvem der nægtede at kigge på mig hvis kameraet var fremme :dokdok:

Tusinde tak Finn :smiley: