Seneste billede af din kat - februar 2013

[QUOTE=Enki;1023423]Argh en kat med selvmordstanker, eller måske bare en der drømmer om et badekar :tihi: Synes at kunne huske at Blabls Slaggy er glad for sit badekar :smiley:
[/QUOTE]

Junior har skam badekar som han elsker at sidde i og synge serenader sent om aftenen. Fascinationen aftager dog nogle dage efter et af hans bade, så er badekarret mere farligt end tiltrækkende :wink:

[QUOTE=Gizzemissen;1023402]I søndags demonstrerede Junior sin evne til at tænke (:tihi: as if) kreativt og finde den helt rigtige stilling til at prøve at fange laserprikken min far fik til at suse rundt på væggen bag sofaen:

Og i går demonstrerede han så hvordan en rigtig Maine Coon hankastrat drikker vand…for vand har man godt af :inlove:

[/QUOTE]

Han er altså bare herlig:)

Og hvorfor har vi ikke set en video af det? :slight_smile:

Oedipus er glad for sine nye vindueskarmspuder fra Brita :slight_smile:

Så kan man blive nusset af mor, mens hun sidder ved computeren ved spisebordet… Lige nu skrumler han dog rundt på skødet af mig og napper mig i armen og sætter poter på tastaturet…

[QUOTE=Shana;1023896]Oedipus er glad for sine nye vindueskarmspuder fra Brita :slight_smile:

Så kan man blive nusset af mor, mens hun sidder ved computeren ved spisebordet… Lige nu skrumler han dog rundt på skødet af mig og napper mig i armen og sætter poter på tastaturet…[/QUOTE]

Ih, hvor ser han da dejlig ud på lilla!

Mere lilla til drengen :wink:

[QUOTE=Shana;1023896]Oedipus er glad for sine nye vindueskarmspuder fra Brita :slight_smile:

Så kan man blive nusset af mor, mens hun sidder ved computeren ved spisebordet… Lige nu skrumler han dog rundt på skødet af mig og napper mig i armen og sætter poter på tastaturet…[/QUOTE]

Pas på med, at puderne rager uden for kanten. Hvis katten springer over/op i vindueskarmen og lander på den yderste del, kan den kikse springet. Eller den kan vippe ned, hvis den træder ud på den yderste kant. Katten kan jo ikke se, at der ikke er noget nedenunder.

Jeg har selv købt en vinduespude i zooplus, men fandt ud af, at mine vindueskarme er for smalle til den.

De rager ikke ud når han ikke har skrumlet g Jeg skal dog have ordnet noget skridsikkert underlag, hvis de begge skal ligge der. Bordet holder den ene på plads, men den bagerste er lidt for løs. Det var kun den lige op ad bordet der lå i vindueskarmen i nat, og den lå stadig der i morges og med tydelige tegn på brug :slight_smile:

Men tak for advarslen, med alle den skrumlen Oedipus får gjort er det godt at have i baghovedet… Ooooog for at bevise det var han lige ved at vælte de to klapstole der står op ad væggen bag mig mens han fræsede… suk :tihi:

Må hellere lige flytte dem…

Ja, skridsikkert underlag er nok en god idé. Mon ikke man kan bruge noget af det gummiunderlag, man kan købe i små ruller alle mulige steder?

Alternativ stilling…

[QUOTE=galath;1023908]Pas på med, at puderne rager uden for kanten. Hvis katten springer over/op i vindueskarmen og lander på den yderste del, kan den kikse springet. Eller den kan vippe ned, hvis den træder ud på den yderste kant. Katten kan jo ikke se, at der ikke er noget nedenunder.

Jeg har selv købt en vinduespude i zooplus, men fandt ud af, at mine vindueskarme er for smalle til den.[/QUOTE]

Nemlig jeg ville købe sådan en skridsikker dug/måtte man bruger til tæpper eller man kan få en lille rulle så ting ikke rucsher… det ville jeg ligge i vindues karmen

Lige præcis :ok: Det var også sådan noget (de små ruller), jeg tænkte på.

Hvor køber man sådan nogen henne? :slight_smile:

Bauhaus havde det i hvert fald da jeg arbejdede der :slight_smile:

Hvis du har en Tiger i nærheden, har de det garanteret. Men jeg har nu også fået det i Bilka og Kvickly.

Fordi han holder op når jeg kommer. Det er kun sjovt at synge serenader når man er alene :wink:

Super Best, Kop og kande, måske Fakta i Støvring :slight_smile:

“Bow ties are cool” fastslår den 11. Doctor Who og jeg forsøger nu at overbevise Junior om at det er sandt:

Ikea har dem det er der det er billigst STOPP Skridsikkert underlag, 67.5x200 cm - IKEA

[QUOTE=Gizzemissen;1024599]“Bow ties are cool” fastslår den 11. Doctor Who og jeg forsøger nu at overbevise Junior om at det er sandt:

[/QUOTE]
Sikke et skønt billede! :smiley:

Tsk tsk… Du må have anskaffet dig et skjult kamera :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;1024599]“Bow ties are cool” fastslår den 11. Doctor Who og jeg forsøger nu at overbevise Junior om at det er sandt:

[/QUOTE]

NEJ, hvor er han dog bare FIN :smiley: En rigtig gentleman :smiley: