Seneste billede af din kat - juni 2013

Amidale nyder den dejlige morgen sol! :hjerte:

Er det ikke bedre nu?

[QUOTE=PiaR;1081144]Er det ikke bedre nu?
[/QUOTE]

Jeg synes farverne er blevet flottere, men jeg kunne bedre lide beskæringen på det første. Men det er jo blot en smagssag & han ser jo godt ud på dem begge :slight_smile:

Hvorfor kunne du bedre lide den beskæring, der var jo for meget luft i højre side? Jeg spørger for at lære :slight_smile:
Nu er det mere symetrisk.

Whiskey på toppen - snuppet med iPad, så begrænset kvalitet :smiley:

[QUOTE=PiaR;1081164]Hvorfor kunne du bedre lide den beskæring, der var jo for meget luft i højre side? Jeg spørger for at lære :slight_smile:
Nu er det mere symetrisk.[/QUOTE]

Jeg tror (har siddet med billederne ved siden af hinanden for at sammenligne) at grunden til jeg bedre kan lide det første, er at jeg får en fornemmelsen af hele katten. Hvor det der er beskåret kun giver mig ansigtet. Så mit valg må være følelsesmæssigt. Rent teknisk vil jeg gætte på at det beskåret er det bedste. Håber det gav mening. :slight_smile:

Det her er vores lille prinsesse Gaia. Hun er bare en almindelig huskat, men hun nyder livet til fulde. :tihi:

Hun er en rigtig smuk huskat…og det er gode billeder…:slight_smile:

Mange tak, vi er også så glade for hende. Selvom min kæreste sagde han ikke var et katte menneske har hun helt igennem vundet hans hjerte. Der skal altid soves på fars mave når han kommer hjem. :slight_smile:

Gaia ser rigtig dejlig ud. :wehuu:

[QUOTE=Sussi Bjørn Hansen;1081210]
Det her er vores lille prinsesse Gaia. Hun er bare en almindelig huskat, men hun nyder livet til fulde. :tihi:[/QUOTE]

Almindelig? Det er der vist ingen kat der er… :? Og da slet ikke en prinsesse som Gaia. :smiley:

Velkommen til - jeg glæder mig til at se og høre mere om jeres skønne stribemis.:hjerte:

Ser jeg tyk ud sådan her mor??

[QUOTE=LIH2;1081235]Ser jeg tyk ud sådan her mor??
[/QUOTE]

:lol:

[QUOTE=FinnFrode;1081227]Almindelig? Det er der vist ingen kat der er… :? Og da slet ikke en prinsesse som Gaia. :smiley:

Velkommen til - jeg glæder mig til at se og høre mere om jeres skønne stribemis.:hjerte:[/QUOTE]

Hehe nej det kan du have ret i:tihi: Tusind tak:)

:lol:

Gisser min! :inlove:

[QUOTE=Kimilla;1081262]

Gisser min! :inlove:[/QUOTE]

:wehuu:

Skønne katte. Jeg sidder og bliver helt misundelig :hjerte::tihi:

Lille fede Vettel :hjerte:

Hvor er han skøn, Pia :hjerte: